quote:Op donderdag 7 september 2006 13:06 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik zou haar niet lelijker kunnen maken als ik er een fake van maak....het is al 1 fake.
Dat kan harderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Mee eens, dat was wel een mooie open deurquote:Op donderdag 7 september 2006 13:23 schreef LeonII het volgende:
Ik mis het woord bakpapier in de TT, beetje gemiste kans.
Ook maar het waren uiteindelijk de chemicalieen in het bakpapier die haar vloerden.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is Hilde oververmoeid geraakt van het suikerklontjes klaarleggen en wijn drinken?
Ojee, ik geloof dat het tijd wordt dat ik de streams weer aanzetquote:Op donderdag 7 september 2006 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook maar het waren uiteindelijk de chemicalieen in het bakpapier die haar vloerden.
Hilde is liever lui dan moe maar als er in de dbk een karaf wijn staat is ze zo uit dequote:Op donderdag 7 september 2006 13:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is Hilde oververmoeid geraakt van het suikerklontjes klaarleggen en wijn drinken?
Wie weet geeft BB haar vandaag nog wel vloeitjes vóórdat de bestelling binnen isquote:Op donderdag 7 september 2006 13:29 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hilde is liever lui dan moe maar als er in de dbk een karaf wijn staat is ze zo uit de
veren
quote:Op donderdag 7 september 2006 13:34 schreef DMZ het volgende:
schokkend, Hilde draaide zich om. Een hele halve draai. Wat een energie zit er toch in dat mens
Een grote Havanna zou beter zijn dan houd ze haar grote muil misschien even dicht, met haar gezeur en aanstellerijquote:Op donderdag 7 september 2006 13:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wie weet geeft BB haar vandaag nog wel vloeitjes vóórdat de bestelling binnen is
Hoever lopen jouw streams achterquote:Op donderdag 7 september 2006 13:40 schreef Canisfire het volgende:
Janine heeft er geen zin meer in en wil naar huis. Over Hilde weet ze te melden: "Ik zou me doodschamen als het mijn moeder zou zijn" en Hilde zou verslaafd zijn aan van alles en nog wat.![]()
hoelang heeft ie al geen sex gehad?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:48 schreef rickfcdb het volgende:
Respect ver te zoeken bij Semih
Idd, stelt niet veel voorquote:Op donderdag 7 september 2006 13:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ze doen die 'ruzies' altijd erger voor dan dat ze zijn hoor, het is vaak ook gewoon geplaag uit verveling.
Ja.. hij zei dat ze dat truitje wat ze net hiervoor aanhad moest strijkenquote:Op donderdag 7 september 2006 13:48 schreef DMZ het volgende:
Zij Semih nou tegen Michelle dat ze der bek dicht moest houden?
perfect , kan ie niet vaak genoeg doen. op eeb gegeven moment zal ze er genoeg van hebben.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:50 schreef LeonII het volgende:
E10 trekt zijn asociale scheur weer eens open tegen Sabrina.
Marcel is een echt horecea mens he die komt op zulke goeie conclusiesquote:Op donderdag 7 september 2006 13:53 schreef LeonII het volgende:
Marcel komt tot de geniale conclusie dat de sleutel in ieder geval ergens moet zijn.
komt in de beste families voorquote:Op donderdag 7 september 2006 13:53 schreef DMZ het volgende:
en nu zitten Semihen michelline apart van elkaar boos te zijn
verdrietig?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:55 schreef Tamaartje het volgende:
Ze is wel echt verdrietig ...
[afbeelding]
Nou als ik zo'n vriend had dan had ik het al lang uitgemaakt..quote:Op donderdag 7 september 2006 13:56 schreef toxikon het volgende:
[..]
verdrietig?
echt niet, dit is de kop van iemand die pissig is. zo lief is dit schatje helemaal niet![]()
Niet zo slecht over Semih denken hoor die twee hebben een prima relatiequote:Op donderdag 7 september 2006 13:57 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou als ik zo'n vriend had dan had ik het al lang uitgemaakt..
Wat een eikel!![]()
Kan me er weinig bij voorstellen.. ik vind het echt een gigantische eikelquote:Op donderdag 7 september 2006 13:59 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Niet zo slecht over Semih denken hoor die twee hebben een prima relatie![]()
als ik zon vriendin had , dan had ik haar stembanden doorgeknipt.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:57 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou als ik zo'n vriend had dan had ik het al lang uitgemaakt..
Wat een eikel!![]()
haha grappigquote:Op donderdag 7 september 2006 14:01 schreef toxikon het volgende:
[..]
als ik zon vriendin had , dan had ik haar stembanden doorgeknipt.![]()
hehe yeah das waar. ze zal best wel een lieve vriendin zijn maar ze is niet zo mijn type. maar ze ziet er wel leuk uitquote:Op donderdag 7 september 2006 14:02 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat hoor je bij de eerste keer al
Maar Tamara hoelang kijk je al ?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:02 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
haha grappig![]()
Dat hoor je bij de eerste keer al
susje van E10 toevallig???quote:Op donderdag 7 september 2006 14:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Kan me er weinig bij voorstellen.. ik vind het echt een gigantische eikel
Dat zeg niks. Dat hep Van Hanegem ook en dat is een hele goeie gozert.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:06 schreef Canisfire het volgende:
E-10 is crimineelmet zijn doorlopende wenkbrauw.
Vanaf het aller begin.. why?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar Tamara hoelang kijk je al ?![]()
Anders zou het kunnen dat je net 5 minuten kijkt Semih ziet schelden endaardoor een vertekend beeld hebtquote:
Nee hoor.. dat is niet het gevalquote:Op donderdag 7 september 2006 14:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Anders zou het kunnen dat je net 5 minuten kijkt Semih ziet schelden endaardoor een vertekend beeld hebt![]()
hahaha dat botert niet meer zo tussen die 2 blijkbaar?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:40 schreef Canisfire het volgende:
Janine heeft er geen zin meer in en wil naar huis. Over Hilde weet ze te melden: "Ik zou me doodschamen als het mijn moeder zou zijn" en Hilde zou verslaafd zijn aan van alles en nog wat.![]()
Dat is alleen maar beterquote:Op donderdag 7 september 2006 14:15 schreef itsme het volgende:
[..]
hahaha dat botert niet meer zo tussen die 2 blijkbaar?
Zal nog wel brak zijn van haar "medicijnen"quote:Op donderdag 7 september 2006 14:29 schreef LeonII het volgende:
Hilde "struikelt" uit bed, lopen kan je het niet noemen. Even kijken of er weer een bakpapiersjekkie tegenaan gaat.
Precies. Vind het respectloze van Semih richting Micjel(ik kan haar naam echt niet tikken) reuze meevallen, hoor. Zij kan er ook wat van richting hem.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Anders zou het kunnen dat je net 5 minuten kijkt Semih ziet schelden endaardoor een vertekend beeld hebt![]()
Ik ook. Heerlijke relatie zonder overdreven geplak en geslijm. Toch zie je wel dat er zat liefde is.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:36 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. Vind het respectloze van Semih richting Micjel(ik kan haar naam echt niet tikken) reuze meevallen, hoor. Zij kan er ook wat van richting hem.
Maar vind het wel een liefdevolle relatie met zo nu en dan een flinke sneer naar elkaar toe, moet kunnen!
- Semih en Michelline waren aan het praten over haar kleding. Toen zei hij dat ze haar shirtje moest strijken en zei zij dat ze er geen zin in had. Hij: "je hebt toch niks beters te doen" Zij: "Dan ga ik wel wat anders doen." en toen wou hij haar aanraken ofzo en toen zei zij:"Flikker op" en toen hij: "Je moet je bek houden" Later zei Michelline nog tegen de zusje dat het echt nergens over ging, dus het zal wel de vermoeidheid zijn ofzo. Enfin, een ruzie was geboren.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:28 schreef Sassefras het volgende:
samengevat deze middag?
(na vluchtig door COS te hebebn gelopen) semih en michiline hebben ruzie??? (waarover?)
milica is haar sleutel kwijt? (waar heeft ze die verloren dan?)
voor de rest niets interessants gebeurd?
quote:Op donderdag 7 september 2006 14:38 schreef MissJ. het volgende:
24 uur per dag met je kerel in 1 huis, en dan vannacht een opdracht...logisch dat die twee geirriteerd zijn.
Sterker nog ik had bij mijn vent waar ik al jaren mee getrouwd ben allang een mes op zijn keel gezet. (figuurlijk hoor)
Precies de spetters zouden eraf vliegen, ik vind Semih en Michelinne maar bezadigd hoor.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:43 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Stop mij en mijn vriend 7 dagen lang 24 uur per dag bij elkaar in 1 huis, dan heb je pas écht leuke tv, BB is er niks bij !En toch zijn we echt gek op elkaar!
mag ik deze in het streamverslagen topic copieren?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:41 schreef DMZ het volgende:
streamverslagje...
Tuurlijkquote:Op donderdag 7 september 2006 14:50 schreef Sassefras het volgende:
[..]
mag ik deze in het streamverslagen topic copieren?
typisch vrouwen gelulquote:Op donderdag 7 september 2006 14:47 schreef MissJ. het volgende:
Maar neemt niet weg dat Semih mij ook net op de kast kreeg met zijn opmerking dat Micheline ongesteld moet worden en daarom zo kribbig is.
Kijk het kan wel zo zijn, maar dat mag die nog niet zeggen! (vrouwenlogica nooit op ingaan)
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:10 schreef toxikon het volgende:
[..]
typisch vrouwen gelul
jullie moeten ongesteld worden, jullie hebben er last van en de hele omgeving moet het ontgelden maar als wij last van jullie hebben mogen we er niks van zeggen?
pleur toch op! (mannenlogica, niet op in gaan)
Zelfde tijd zelfde vraag Ik heb ook hanff en alles is zwartquote:Op donderdag 7 september 2006 15:17 schreef anneja het volgende:
Bij hanff springt alles bij mij steeds op zwart
http://bb.florisd.nl/quote:Op donderdag 7 september 2006 15:17 schreef BBoon het volgende:
Doen bij jullie de streams het ook zo slecht???
Krijgt ze zeker vloeitjes of rode wijn?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:03 schreef BBoon het volgende:
Hilde naar DBK
Diepgaande conversaties dus... streamverslagje waard!!quote:Op donderdag 7 september 2006 15:27 schreef Suikeroom het volgende:
Marcel en Jeroen hebben weer een diepgaand gesprek...![]()
ja Janine vind het niet warm genoeg
vind ze het te warm?
nee te koud
jaa die is 40 graden gewend he
ja precies
jaaa
ja
ja maar ze woont hier tog al heel lang
jaa idd
jaa
ja precies
ja beetje onzin dan
ja vind ik ook
ja
lekker zonnetje he
ja
(was even weg)quote:Op donderdag 7 september 2006 15:10 schreef toxikon het volgende:
[..]
typisch vrouwen gelul
jullie moeten ongesteld worden, jullie hebben er last van en de hele omgeving moet het ontgelden maar als wij last van jullie hebben mogen we er niks van zeggen?
pleur toch op! (mannenlogica, niet op in gaan)
Alsof die zich iets aantrekken van anonieme vuilspuiterij op een forumquote:Op donderdag 7 september 2006 15:24 schreef arneaux het volgende:
Nou ik ben benieuwd of het verhaal klopt over Hilde. En áls t klopt, of BB het weet.
Ik hoop dat die Barry er ook zo over denkt, ken die 'm ff verbouwenquote:
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 7 september 2006 15:43 schreef LeonII het volgende:
Toch blijf ik erbij dat Janine in mijn ogen wel overeind blijft in het huis qua karakter.
jahoor weer zo'n ongenuanceerde vrouw . ik blijf erbij elke maand loopt er ook wat van jullie herseninhoud wegquote:Op donderdag 7 september 2006 15:34 schreef MissJ. het volgende:
[..]
(was even weg)
Jullie????
Wat nou jullie wees blij als er 1 vrouw is in je omgeving.![]()
Bij ons is dat gelukkig maar één keer in de maand...quote:Op donderdag 7 september 2006 15:44 schreef toxikon het volgende:
[..]
jahoor weer zo'n ongenuanceerde vrouw . ik blijf erbij elke maand loopt er ook wat van jullie herseninhoud weg
Bij mannen gebeurt dat paar keer per dag toch??quote:Op donderdag 7 september 2006 15:44 schreef toxikon het volgende:
[..]
jahoor weer zo'n ongenuanceerde vrouw . ik blijf erbij elke maand loopt er ook wat van jullie herseninhoud weg
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij ons is dat gelukkig maar één keer in de maand...![]()
LOLquote:Op donderdag 7 september 2006 15:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
eerlijk gezegd ben ik nog nooit ongesteld geweest, laat staan een paar keer per dag.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Bij mannen gebeurt dat paar keer per dag toch??![]()
Hahaha Thnx dikke kus terugquote:Op donderdag 7 september 2006 15:49 schreef toxikon het volgende:
[..]
eerlijk gezegd ben ik nog nooit ongesteld geweest, laat staan een paar keer per dag.
maarja maakt niet uit. jullie hebben weer lekker gehapt![]()
![]()
dikke kus van mij voor alle dames hier, al dan niet ongesteld![]()
Dat is nou weer typisch mannelijk, éérst alle vrouwen over één kam scheren en als vervolgens de lozing van hun eigen herseninhoud in het gedrang komt wordt er weer geslijmdquote:Op donderdag 7 september 2006 15:49 schreef toxikon het volgende:
[..]
eerlijk gezegd ben ik nog nooit ongesteld geweest, laat staan een paar keer per dag.
maarja maakt niet uit. jullie hebben weer lekker gehapt![]()
![]()
dikke kus van mij voor alle dames hier, al dan niet ongesteld![]()
hahaha ik ben in de leer bij ploffie, die schijnt er wel succes mee te hebben.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is nou weer typisch mannelijk, éérst alle vrouwen over één kam scheren en als vervolgens de lozing van hun eigen herseninhoud in het gedrang komt wordt er weer geslijmd
Het was even voortbordurend op iets wat op de streams aan de gang was. Dat mág zolang het niet drie pagina's lang duurt en tussendoor de streams nog gewoon ter sprake komen.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:52 schreef anneja het volgende:
Zeg, is dat niet gruwelijk offtopic allemaal?
Is ook erg vervelend, ruzie met je vriendje en dan in zo'n huis zitten en niet even lekker kunnen uitpraten. Thuis kun je tenminste je vriendinnen nog bellen.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:53 schreef BONG4002 het volgende:
Micheline lijkt duidelijk verdrietig nu
what happend?? nog steeds het ruzietje met semih?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:53 schreef BONG4002 het volgende:
Micheline lijkt duidelijk verdrietig nu
Die schrijf ik even opquote:Op donderdag 7 september 2006 15:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het was even voortbordurend op iets wat op de streams aan de gang was. Dat mág zolang het niet drie pagina's lang duurt en tussendoor de streams nog gewoon ter sprake komen.
Elkaar een beetje plagen af en toe is niet verkeerd hoor.... En dat was dít...quote:
uitpraten doe je toch met elkaar en niet met je vrienden?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is ook erg vervelend, ruzie met je vriendje en dan in zo'n huis zitten en niet even lekker kunnen uitpraten. Thuis kun je tenminste je vriendinnen nog bellen.
Zat ik net ook te denken. Wat een lieverd is het toch.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:56 schreef LeonII het volgende:
Toch denk ik dat je een hele goede vriend hebt aan Tijn.
Semmie neemt het haar vooral kwalijk dat ze 'pleurt op' tegen hem zei. Een meisje die zoiets zegt, dat vindt hij niet kunnen.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:55 schreef Sassefras het volgende:
[..]
what happend?? nog steeds het ruzietje met semih?
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Elkaar een beetje plagen af en toe is niet verkeerd hoor.... En dat was dít...
Ben je nou écht zo naief?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:58 schreef toxikon het volgende:
[..]
uitpraten doe je toch met elkaar en niet met je vrienden?
anyway dit duurt echt te lang, ruzie om een truitje, hooguit 10 minuten ruzie waard. daarna lekker knuffelen , dikke zoen erbij en over tot de orde van de dag
(zo werkt het hier in huis tenminste)
heheh jammer genoeg heb ik de streams uitstaanquote:Op donderdag 7 september 2006 15:59 schreef BBoon het volgende:
Tijn tegen Egbert die gebukt staat: ben jij wel eens lekker van achter genomen whahaha geweldig.
oké... hmmm, ik zeg ook wel eens rot op tegen mijn vriend, maar dan gaan we niet de hele verdere dag kniezen..quote:Op donderdag 7 september 2006 15:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Semmie neemt het haar vooral kwalijk dat ze 'pleurt op' tegen hem zei. Een meisje die zoiets zegt, dat vindt hij niet kunnen.
Hij zei: He Egg, gebukt is genomen.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:59 schreef BBoon het volgende:
Tijn tegen Egbert die gebukt staat: ben jij wel eens lekker van achter genomen whahaha geweldig.
ow ok wissik niet, mannen vallen elkaar niet lastig met dat soort dingen. eerlijk gezegd zit ik er ook niet op te wachten als mijn maat bij mij komt zeuren over zn meisje .quote:Op donderdag 7 september 2006 16:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ben je nou écht zo naief?
Vrouwen bespreken dat soort zaken met hun vriendinnen, want vriendje is stom
Jullie wonen ook niet al twee weken in het BB-huis, zonder noemenswaardige intimiteiten. Dat is een hele rare onvergelijkbare situatie.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:01 schreef Sassefras het volgende:
[..]
oké... hmmm, ik zeg ook wel eens rot op tegen mijn vriend, maar dan gaan we niet de hele verdere dag kniezen..
Oh dan heb ik het verkeerd verstaan...quote:Op donderdag 7 september 2006 16:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij zei: He Egg, gebukt is genomen.
Egg: knappe kerel die dat doet
of dat laatste een wens is laat ik maar in het midden
Ach gossie...quote:
Ook als maat bedoel ik dan, man tot man zeg maarquote:Op donderdag 7 september 2006 15:58 schreef BBoon het volgende:
[..]
Zat ik net ook te denken. Wat een lieverd is het toch.
Voor zover ik weet ben ik ook vrouw hoor!!quote:Op donderdag 7 september 2006 16:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ben je nou écht zo naief?
Vrouwen bespreken dat soort zaken met hun vriendinnen, want vriendje is stom
Vervolgens ga je het goedmaken met elkaar
Ik kan mezelf dus voorstellen dat Micheline zichzelf nu even extra alleen voelt.
Van man tot man kun je ook lief voor elkaar zijn toch....quote:Op donderdag 7 september 2006 16:06 schreef LeonII het volgende:
[..]
Ook als maat bedoel ik dan, man tot man zeg maar![]()
toch heeft ze wel goede ideeen, ik ga er ook maar een roken en dan lekker kokkerellenquote:
Was voor Toxicon bedoeldquote:Op donderdag 7 september 2006 16:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ben ik ook vrouw hoor!!
Nee ik bespreek dat soort dingen niet met vriendinnen, hooguit achter als dat van toepassing is... ruzie heb ik met hem en maak ik ook goed met hem, niet met anderen.
Maar denk wel dat Micheline zich nu erg alleen voelt, alleen denk ik dat dat dat komt omdat ze nu niet op de 'normale' manier ruzie kan maken met Semih
Ik niet, hoor. Ik ben bijvoorbeeld al de hele dag pissig op husbandquote:Op donderdag 7 september 2006 16:01 schreef Sassefras het volgende:
[..]
oké... hmmm, ik zeg ook wel eens rot op tegen mijn vriend, maar dan gaan we niet de hele verdere dag kniezen..
maar ja mijn vriendje is natuurlijk geweldig!!![]()
![]()
Ik zeker niet , vind het een hele leuke meid. Misschien een beetje naief maar ach ze is nog erg jong.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:08 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap er nog steeds geen zak van waarom al die mensen Micheline genomineerd hebben trouwens.
indien nodig wil ik wel checken of dat zo is, doe ik helemaal gratiez en voer nieksquote:Op donderdag 7 september 2006 16:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ben ik ook vrouw hoor!!
Omdat ze niet op Semih mochten stemmen??quote:Op donderdag 7 september 2006 16:08 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap er nog steeds geen zak van waarom al die mensen Micheline genomineerd hebben trouwens.
Dat komt natuurlijk vooral omdat Semih niet genomineerd mócht worden. Dus dan zijn compaan maar.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:08 schreef scanman01 het volgende:
Wie niet?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Milica word echt helemaal gestoord van dr moeder
Nee lijkt me vreselijk, ben zelf erg het type van even flink schreeuwen en (on)redelijke dingen zeggen enzo, even stoom afblazen.... denk dat ik tegen de muren op zou vliegen als ik met husband in dat huis zou zitten!! Vind dat ze het nog knap doenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was voor Toxicon bedoeld
En dat ze niet op een 'normale' manier ruzie kan maken speelt ook mee. Je wilt bokken, met deuren slaan, weglopen etc etc En dat kan niet in het huis.
Zelfs haar groepgenoten beginnen haar door te krijgenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:05 schreef scanman01 het volgende:
Hilde: "Ik ben toe aan een goed gesprek"
Marcel: "Ik kan me niet voorstellen dat je met jou een goed gesprek kunt hebben"
Idd, inkoppertjequote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:46 schreef flugeltje het volgende:
poe, ik begin steeds meer respekt voor milica te krijgen, je zal maar als pispaaltje door je ouders gebruikt worden.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:10 schreef schatje het volgende:
Hilde kan dus enkel normaal tegen haar dochter doen als een wijntje en een sigaretje kan nemen. Anders is het afreageren.
Ze stoort zich niet meer aan Micheline die ze genomineerd heeft.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Milica praat met rik over irritaties, dat ze zich nu helemaal niet meer zo irriteert aan Sjaan, maar wel iemand anders(ik denk haar mams)
marcel heeft geen recht van sprekenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:05 schreef scanman01 het volgende:
Hilde: "Ik ben toe aan een goed gesprek"
Marcel: "Ik kan me niet voorstellen dat je met jou een goed gesprek kunt hebben"
het slijm houdt ze nog even bij elkaar, niet te lang mag ik hopenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:12 schreef BONG4002 het volgende:
Rik constateert dat er eerst duidelijk 2 groepen waren maar dat het nu meer een geheel is geworden
He, wat waar hoezo?? Zei ze dat??quote:Op donderdag 7 september 2006 16:10 schreef schatje het volgende:
Hilde kan dus enkel normaal tegen haar dochter doen als ze een wijntje en een sigaretje kan nemen. Anders is het afreageren.
straks gaat ze die nomineren!quote:Op donderdag 7 september 2006 16:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Milica praat met rik over irritaties, dat ze zich nu helemaal niet meer zo irriteert aan Sjaan, maar wel iemand anders(ik denk haar mams)
Dat is een conclusie die ik trek. Let maar eens op dat gekat.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
He, wat waar hoezo?? Zei ze dat??![]()
ik heb geen geluid...quote:Op donderdag 7 september 2006 16:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is een conclusie die ik trek. Let maar eens op gekat.
Of is het zijn alter-ego Gustav?quote:
quote:
He bah, Semih is dus gewoon ordinair jaloers en liep daarom Micheline af te zeiken... en als die terug gaat katten is hij zielig??quote:Op donderdag 7 september 2006 16:16 schreef scanman01 het volgende:
Semih en Micheline praten het een beetje uit... met vele meters ertussen.
Maar het lukt niet echt. Tijn schijnt te hebben gezegd dat ze met haar tieten te koop liep. Geen idee of dat er iets mee te maken heeft.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB070933.jpg]afbeelding][/URL]
Hij is nog steeds pissig omdat zijn meisje 'pleurt op' tegen hem heeft gezegd.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:20 schreef arneaux het volgende:
Wáár praat Semih over?
ja ik ga maar koken nu, das veel leuker, ik lees de sv wel en zie jullie vannacht wel weer.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:20 schreef schatje het volgende:
Wat een drama op deze dondermiddag.
Duh.... dat is toch de gein van fok! ??quote:Op donderdag 7 september 2006 16:24 schreef n1ek het volgende:
Niemand weet hoe hun relatie in elkaar zit dus is het zinloos hier te zeggen, 'ik zou het zus of zo doen' aangezien bepaalde woorden nou eenmaal bij de een anders worden opgevangen dan bij de ander
Hij maakt behoorlijk vaak denigrerende opmerkingen naar haar, en dan zegt ze een keer "pleur op" en de toren dondert in elkaar. Tss....quote:Op donderdag 7 september 2006 16:24 schreef n1ek het volgende:
Niemand weet hoe hun relatie in elkaar zit dus is het zinloos hier te zeggen, 'ik zou het zus of zo doen' aangezien bepaalde woorden nou eenmaal bij de een anders worden opgevangen dan bij de ander
Wat was er nou eigenlijk loos? Alleen dat Michelline pleur op tegen Semih heeft gezegd.quote:
Als je ff kijkt naar hoe iemand het zegt, de ene opmerking komt er anders uit dan de ander he, maja beide moeten het zelf uitzoekenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:25 schreef Ifa het volgende:
[..]
Hij maakt behoorlijk vaak denigrerende opmerkingen naar haar, en dan zegt ze een keer "pleur op" en de toren dondert in elkaar. Tss....
Een topje strijken dat ze niet wilde doen. Daar is het geloof ik mee begonnen.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat was er nou eigenlijk loos? Alleen dat Michelline pleur op tegen Semih heeft gezegd.
Doen ze al.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:27 schreef n1ek het volgende:
[..]
Als je ff kijkt naar hoe iemand het zegt, de ene opmerking komt er anders uit dan de ander he, maja beide moeten het zelf uitzoeken
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Een topje strijken dat ze niet wilde doen. Daar is het geloof ik mee begonnen.
Hij is volgens mij niet echt een 'praktiserend' moslim.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:31 schreef Bocaj het volgende:
Heeft het moslim zijn van Sem hier nog wat mee te maken? (bedekt naakt etc...)
Hij is geen moslim.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:31 schreef Bocaj het volgende:
hij is toch geen moslimquote:Op donderdag 7 september 2006 16:31 schreef Bocaj het volgende:
nee hij let wel erg op haar borsten ik heb hem wel vaker tegen haar horen zeggen "trek een bh aan" woh die hou je bek opmerking net zal ik niet pikkenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij is volgens mij niet echt een 'praktiserend' moslim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |