Niet zo slecht over Semih denken hoor die twee hebben een prima relatiequote:Op donderdag 7 september 2006 13:57 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou als ik zo'n vriend had dan had ik het al lang uitgemaakt..
Wat een eikel!![]()
Kan me er weinig bij voorstellen.. ik vind het echt een gigantische eikelquote:Op donderdag 7 september 2006 13:59 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Niet zo slecht over Semih denken hoor die twee hebben een prima relatie![]()
als ik zon vriendin had , dan had ik haar stembanden doorgeknipt.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:57 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou als ik zo'n vriend had dan had ik het al lang uitgemaakt..
Wat een eikel!![]()
haha grappigquote:Op donderdag 7 september 2006 14:01 schreef toxikon het volgende:
[..]
als ik zon vriendin had , dan had ik haar stembanden doorgeknipt.![]()
hehe yeah das waar. ze zal best wel een lieve vriendin zijn maar ze is niet zo mijn type. maar ze ziet er wel leuk uitquote:Op donderdag 7 september 2006 14:02 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat hoor je bij de eerste keer al
Maar Tamara hoelang kijk je al ?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:02 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
haha grappig![]()
Dat hoor je bij de eerste keer al
susje van E10 toevallig???quote:Op donderdag 7 september 2006 14:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Kan me er weinig bij voorstellen.. ik vind het echt een gigantische eikel
Dat zeg niks. Dat hep Van Hanegem ook en dat is een hele goeie gozert.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:06 schreef Canisfire het volgende:
E-10 is crimineelmet zijn doorlopende wenkbrauw.
Vanaf het aller begin.. why?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar Tamara hoelang kijk je al ?![]()
Anders zou het kunnen dat je net 5 minuten kijkt Semih ziet schelden endaardoor een vertekend beeld hebtquote:
Nee hoor.. dat is niet het gevalquote:Op donderdag 7 september 2006 14:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Anders zou het kunnen dat je net 5 minuten kijkt Semih ziet schelden endaardoor een vertekend beeld hebt![]()
hahaha dat botert niet meer zo tussen die 2 blijkbaar?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:40 schreef Canisfire het volgende:
Janine heeft er geen zin meer in en wil naar huis. Over Hilde weet ze te melden: "Ik zou me doodschamen als het mijn moeder zou zijn" en Hilde zou verslaafd zijn aan van alles en nog wat.![]()
Dat is alleen maar beterquote:Op donderdag 7 september 2006 14:15 schreef itsme het volgende:
[..]
hahaha dat botert niet meer zo tussen die 2 blijkbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |