Hij zei: He Egg, gebukt is genomen.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:59 schreef BBoon het volgende:
Tijn tegen Egbert die gebukt staat: ben jij wel eens lekker van achter genomen whahaha geweldig.
ow ok wissik niet, mannen vallen elkaar niet lastig met dat soort dingen. eerlijk gezegd zit ik er ook niet op te wachten als mijn maat bij mij komt zeuren over zn meisje .quote:Op donderdag 7 september 2006 16:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ben je nou écht zo naief?
Vrouwen bespreken dat soort zaken met hun vriendinnen, want vriendje is stom
Jullie wonen ook niet al twee weken in het BB-huis, zonder noemenswaardige intimiteiten. Dat is een hele rare onvergelijkbare situatie.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:01 schreef Sassefras het volgende:
[..]
oké... hmmm, ik zeg ook wel eens rot op tegen mijn vriend, maar dan gaan we niet de hele verdere dag kniezen..
Oh dan heb ik het verkeerd verstaan...quote:Op donderdag 7 september 2006 16:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij zei: He Egg, gebukt is genomen.
Egg: knappe kerel die dat doet
of dat laatste een wens is laat ik maar in het midden
Ach gossie...quote:
Ook als maat bedoel ik dan, man tot man zeg maarquote:Op donderdag 7 september 2006 15:58 schreef BBoon het volgende:
[..]
Zat ik net ook te denken. Wat een lieverd is het toch.
Voor zover ik weet ben ik ook vrouw hoor!!quote:Op donderdag 7 september 2006 16:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ben je nou écht zo naief?
Vrouwen bespreken dat soort zaken met hun vriendinnen, want vriendje is stom
Vervolgens ga je het goedmaken met elkaar
Ik kan mezelf dus voorstellen dat Micheline zichzelf nu even extra alleen voelt.
Van man tot man kun je ook lief voor elkaar zijn toch....quote:Op donderdag 7 september 2006 16:06 schreef LeonII het volgende:
[..]
Ook als maat bedoel ik dan, man tot man zeg maar![]()
toch heeft ze wel goede ideeen, ik ga er ook maar een roken en dan lekker kokkerellenquote:
Was voor Toxicon bedoeldquote:Op donderdag 7 september 2006 16:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ben ik ook vrouw hoor!!
Nee ik bespreek dat soort dingen niet met vriendinnen, hooguit achter als dat van toepassing is... ruzie heb ik met hem en maak ik ook goed met hem, niet met anderen.
Maar denk wel dat Micheline zich nu erg alleen voelt, alleen denk ik dat dat dat komt omdat ze nu niet op de 'normale' manier ruzie kan maken met Semih
Ik niet, hoor. Ik ben bijvoorbeeld al de hele dag pissig op husbandquote:Op donderdag 7 september 2006 16:01 schreef Sassefras het volgende:
[..]
oké... hmmm, ik zeg ook wel eens rot op tegen mijn vriend, maar dan gaan we niet de hele verdere dag kniezen..
maar ja mijn vriendje is natuurlijk geweldig!!![]()
![]()
Ik zeker niet , vind het een hele leuke meid. Misschien een beetje naief maar ach ze is nog erg jong.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:08 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap er nog steeds geen zak van waarom al die mensen Micheline genomineerd hebben trouwens.
indien nodig wil ik wel checken of dat zo is, doe ik helemaal gratiez en voer nieksquote:Op donderdag 7 september 2006 16:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ben ik ook vrouw hoor!!
Omdat ze niet op Semih mochten stemmen??quote:Op donderdag 7 september 2006 16:08 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap er nog steeds geen zak van waarom al die mensen Micheline genomineerd hebben trouwens.
Dat komt natuurlijk vooral omdat Semih niet genomineerd mócht worden. Dus dan zijn compaan maar.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:08 schreef scanman01 het volgende:
Wie niet?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Milica word echt helemaal gestoord van dr moeder
Nee lijkt me vreselijk, ben zelf erg het type van even flink schreeuwen en (on)redelijke dingen zeggen enzo, even stoom afblazen.... denk dat ik tegen de muren op zou vliegen als ik met husband in dat huis zou zitten!! Vind dat ze het nog knap doenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was voor Toxicon bedoeld
En dat ze niet op een 'normale' manier ruzie kan maken speelt ook mee. Je wilt bokken, met deuren slaan, weglopen etc etc En dat kan niet in het huis.
Zelfs haar groepgenoten beginnen haar door te krijgenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:05 schreef scanman01 het volgende:
Hilde: "Ik ben toe aan een goed gesprek"
Marcel: "Ik kan me niet voorstellen dat je met jou een goed gesprek kunt hebben"
Idd, inkoppertjequote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:46 schreef flugeltje het volgende:
Bij ons is dat gelukkig maar één keer in de maand...![]()
poe, ik begin steeds meer respekt voor milica te krijgen, je zal maar als pispaaltje door je ouders gebruikt worden.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:10 schreef schatje het volgende:
Hilde kan dus enkel normaal tegen haar dochter doen als een wijntje en een sigaretje kan nemen. Anders is het afreageren.
Ze stoort zich niet meer aan Micheline die ze genomineerd heeft.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Milica praat met rik over irritaties, dat ze zich nu helemaal niet meer zo irriteert aan Sjaan, maar wel iemand anders(ik denk haar mams)
marcel heeft geen recht van sprekenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:05 schreef scanman01 het volgende:
Hilde: "Ik ben toe aan een goed gesprek"
Marcel: "Ik kan me niet voorstellen dat je met jou een goed gesprek kunt hebben"
het slijm houdt ze nog even bij elkaar, niet te lang mag ik hopenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:12 schreef BONG4002 het volgende:
Rik constateert dat er eerst duidelijk 2 groepen waren maar dat het nu meer een geheel is geworden
He, wat waar hoezo?? Zei ze dat??quote:Op donderdag 7 september 2006 16:10 schreef schatje het volgende:
Hilde kan dus enkel normaal tegen haar dochter doen als ze een wijntje en een sigaretje kan nemen. Anders is het afreageren.
straks gaat ze die nomineren!quote:Op donderdag 7 september 2006 16:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Milica praat met rik over irritaties, dat ze zich nu helemaal niet meer zo irriteert aan Sjaan, maar wel iemand anders(ik denk haar mams)
Dat is een conclusie die ik trek. Let maar eens op dat gekat.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
He, wat waar hoezo?? Zei ze dat??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |