Wie niet?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Milica word echt helemaal gestoord van dr moeder
Nee lijkt me vreselijk, ben zelf erg het type van even flink schreeuwen en (on)redelijke dingen zeggen enzo, even stoom afblazen.... denk dat ik tegen de muren op zou vliegen als ik met husband in dat huis zou zitten!! Vind dat ze het nog knap doenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was voor Toxicon bedoeld
En dat ze niet op een 'normale' manier ruzie kan maken speelt ook mee. Je wilt bokken, met deuren slaan, weglopen etc etc En dat kan niet in het huis.
Zelfs haar groepgenoten beginnen haar door te krijgenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:05 schreef scanman01 het volgende:
Hilde: "Ik ben toe aan een goed gesprek"
Marcel: "Ik kan me niet voorstellen dat je met jou een goed gesprek kunt hebben"
Idd, inkoppertjequote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:46 schreef flugeltje het volgende:
Bij ons is dat gelukkig maar één keer in de maand...![]()
poe, ik begin steeds meer respekt voor milica te krijgen, je zal maar als pispaaltje door je ouders gebruikt worden.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:10 schreef schatje het volgende:
Hilde kan dus enkel normaal tegen haar dochter doen als een wijntje en een sigaretje kan nemen. Anders is het afreageren.
Ze stoort zich niet meer aan Micheline die ze genomineerd heeft.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Milica praat met rik over irritaties, dat ze zich nu helemaal niet meer zo irriteert aan Sjaan, maar wel iemand anders(ik denk haar mams)
marcel heeft geen recht van sprekenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:05 schreef scanman01 het volgende:
Hilde: "Ik ben toe aan een goed gesprek"
Marcel: "Ik kan me niet voorstellen dat je met jou een goed gesprek kunt hebben"
het slijm houdt ze nog even bij elkaar, niet te lang mag ik hopenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:12 schreef BONG4002 het volgende:
Rik constateert dat er eerst duidelijk 2 groepen waren maar dat het nu meer een geheel is geworden
He, wat waar hoezo?? Zei ze dat??quote:Op donderdag 7 september 2006 16:10 schreef schatje het volgende:
Hilde kan dus enkel normaal tegen haar dochter doen als ze een wijntje en een sigaretje kan nemen. Anders is het afreageren.
straks gaat ze die nomineren!quote:Op donderdag 7 september 2006 16:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Milica praat met rik over irritaties, dat ze zich nu helemaal niet meer zo irriteert aan Sjaan, maar wel iemand anders(ik denk haar mams)
Dat is een conclusie die ik trek. Let maar eens op dat gekat.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
He, wat waar hoezo?? Zei ze dat??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |