Zal nog wel brak zijn van haar "medicijnen"quote:Op donderdag 7 september 2006 14:29 schreef LeonII het volgende:
Hilde "struikelt" uit bed, lopen kan je het niet noemen. Even kijken of er weer een bakpapiersjekkie tegenaan gaat.
Precies. Vind het respectloze van Semih richting Micjel(ik kan haar naam echt niet tikken) reuze meevallen, hoor. Zij kan er ook wat van richting hem.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Anders zou het kunnen dat je net 5 minuten kijkt Semih ziet schelden endaardoor een vertekend beeld hebt![]()
Ik ook. Heerlijke relatie zonder overdreven geplak en geslijm. Toch zie je wel dat er zat liefde is.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:36 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. Vind het respectloze van Semih richting Micjel(ik kan haar naam echt niet tikken) reuze meevallen, hoor. Zij kan er ook wat van richting hem.
Maar vind het wel een liefdevolle relatie met zo nu en dan een flinke sneer naar elkaar toe, moet kunnen!
- Semih en Michelline waren aan het praten over haar kleding. Toen zei hij dat ze haar shirtje moest strijken en zei zij dat ze er geen zin in had. Hij: "je hebt toch niks beters te doen" Zij: "Dan ga ik wel wat anders doen." en toen wou hij haar aanraken ofzo en toen zei zij:"Flikker op" en toen hij: "Je moet je bek houden" Later zei Michelline nog tegen de zusje dat het echt nergens over ging, dus het zal wel de vermoeidheid zijn ofzo. Enfin, een ruzie was geboren.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:28 schreef Sassefras het volgende:
samengevat deze middag?
(na vluchtig door COS te hebebn gelopen) semih en michiline hebben ruzie??? (waarover?)
milica is haar sleutel kwijt? (waar heeft ze die verloren dan?)
voor de rest niets interessants gebeurd?
quote:Op donderdag 7 september 2006 14:38 schreef MissJ. het volgende:
24 uur per dag met je kerel in 1 huis, en dan vannacht een opdracht...logisch dat die twee geirriteerd zijn.
Sterker nog ik had bij mijn vent waar ik al jaren mee getrouwd ben allang een mes op zijn keel gezet. (figuurlijk hoor)
Precies de spetters zouden eraf vliegen, ik vind Semih en Michelinne maar bezadigd hoor.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:43 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Stop mij en mijn vriend 7 dagen lang 24 uur per dag bij elkaar in 1 huis, dan heb je pas écht leuke tv, BB is er niks bij !En toch zijn we echt gek op elkaar!
mag ik deze in het streamverslagen topic copieren?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:41 schreef DMZ het volgende:
streamverslagje...
Tuurlijkquote:Op donderdag 7 september 2006 14:50 schreef Sassefras het volgende:
[..]
mag ik deze in het streamverslagen topic copieren?
typisch vrouwen gelulquote:Op donderdag 7 september 2006 14:47 schreef MissJ. het volgende:
Maar neemt niet weg dat Semih mij ook net op de kast kreeg met zijn opmerking dat Micheline ongesteld moet worden en daarom zo kribbig is.
Kijk het kan wel zo zijn, maar dat mag die nog niet zeggen! (vrouwenlogica nooit op ingaan)
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:10 schreef toxikon het volgende:
[..]
typisch vrouwen gelul
jullie moeten ongesteld worden, jullie hebben er last van en de hele omgeving moet het ontgelden maar als wij last van jullie hebben mogen we er niks van zeggen?
pleur toch op! (mannenlogica, niet op in gaan)
Zelfde tijd zelfde vraag Ik heb ook hanff en alles is zwartquote:Op donderdag 7 september 2006 15:17 schreef anneja het volgende:
Bij hanff springt alles bij mij steeds op zwart
http://bb.florisd.nl/quote:Op donderdag 7 september 2006 15:17 schreef BBoon het volgende:
Doen bij jullie de streams het ook zo slecht???
Krijgt ze zeker vloeitjes of rode wijn?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:03 schreef BBoon het volgende:
Hilde naar DBK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |