Het was even voortbordurend op iets wat op de streams aan de gang was. Dat mág zolang het niet drie pagina's lang duurt en tussendoor de streams nog gewoon ter sprake komen.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:52 schreef anneja het volgende:
Zeg, is dat niet gruwelijk offtopic allemaal?
Is ook erg vervelend, ruzie met je vriendje en dan in zo'n huis zitten en niet even lekker kunnen uitpraten. Thuis kun je tenminste je vriendinnen nog bellen.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:53 schreef BONG4002 het volgende:
Micheline lijkt duidelijk verdrietig nu
what happend?? nog steeds het ruzietje met semih?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:53 schreef BONG4002 het volgende:
Micheline lijkt duidelijk verdrietig nu
Die schrijf ik even opquote:Op donderdag 7 september 2006 15:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het was even voortbordurend op iets wat op de streams aan de gang was. Dat mág zolang het niet drie pagina's lang duurt en tussendoor de streams nog gewoon ter sprake komen.
Elkaar een beetje plagen af en toe is niet verkeerd hoor.... En dat was dít...quote:
uitpraten doe je toch met elkaar en niet met je vrienden?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is ook erg vervelend, ruzie met je vriendje en dan in zo'n huis zitten en niet even lekker kunnen uitpraten. Thuis kun je tenminste je vriendinnen nog bellen.
Zat ik net ook te denken. Wat een lieverd is het toch.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:56 schreef LeonII het volgende:
Toch denk ik dat je een hele goede vriend hebt aan Tijn.
Semmie neemt het haar vooral kwalijk dat ze 'pleurt op' tegen hem zei. Een meisje die zoiets zegt, dat vindt hij niet kunnen.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:55 schreef Sassefras het volgende:
[..]
what happend?? nog steeds het ruzietje met semih?
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Elkaar een beetje plagen af en toe is niet verkeerd hoor.... En dat was dít...
Ben je nou écht zo naief?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:58 schreef toxikon het volgende:
[..]
uitpraten doe je toch met elkaar en niet met je vrienden?
anyway dit duurt echt te lang, ruzie om een truitje, hooguit 10 minuten ruzie waard. daarna lekker knuffelen , dikke zoen erbij en over tot de orde van de dag
(zo werkt het hier in huis tenminste)
heheh jammer genoeg heb ik de streams uitstaanquote:Op donderdag 7 september 2006 15:59 schreef BBoon het volgende:
Tijn tegen Egbert die gebukt staat: ben jij wel eens lekker van achter genomen whahaha geweldig.
oké... hmmm, ik zeg ook wel eens rot op tegen mijn vriend, maar dan gaan we niet de hele verdere dag kniezen..quote:Op donderdag 7 september 2006 15:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Semmie neemt het haar vooral kwalijk dat ze 'pleurt op' tegen hem zei. Een meisje die zoiets zegt, dat vindt hij niet kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |