Duh.... dat is toch de gein van fok! ??quote:Op donderdag 7 september 2006 16:24 schreef n1ek het volgende:
Niemand weet hoe hun relatie in elkaar zit dus is het zinloos hier te zeggen, 'ik zou het zus of zo doen' aangezien bepaalde woorden nou eenmaal bij de een anders worden opgevangen dan bij de ander
Hij maakt behoorlijk vaak denigrerende opmerkingen naar haar, en dan zegt ze een keer "pleur op" en de toren dondert in elkaar. Tss....quote:Op donderdag 7 september 2006 16:24 schreef n1ek het volgende:
Niemand weet hoe hun relatie in elkaar zit dus is het zinloos hier te zeggen, 'ik zou het zus of zo doen' aangezien bepaalde woorden nou eenmaal bij de een anders worden opgevangen dan bij de ander
Wat was er nou eigenlijk loos? Alleen dat Michelline pleur op tegen Semih heeft gezegd.quote:
Als je ff kijkt naar hoe iemand het zegt, de ene opmerking komt er anders uit dan de ander he, maja beide moeten het zelf uitzoekenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:25 schreef Ifa het volgende:
[..]
Hij maakt behoorlijk vaak denigrerende opmerkingen naar haar, en dan zegt ze een keer "pleur op" en de toren dondert in elkaar. Tss....
Een topje strijken dat ze niet wilde doen. Daar is het geloof ik mee begonnen.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat was er nou eigenlijk loos? Alleen dat Michelline pleur op tegen Semih heeft gezegd.
Doen ze al.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:27 schreef n1ek het volgende:
[..]
Als je ff kijkt naar hoe iemand het zegt, de ene opmerking komt er anders uit dan de ander he, maja beide moeten het zelf uitzoeken
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Een topje strijken dat ze niet wilde doen. Daar is het geloof ik mee begonnen.
Hij is volgens mij niet echt een 'praktiserend' moslim.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:31 schreef Bocaj het volgende:
Heeft het moslim zijn van Sem hier nog wat mee te maken? (bedekt naakt etc...)
Hij is geen moslim.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:31 schreef Bocaj het volgende:
hij is toch geen moslimquote:Op donderdag 7 september 2006 16:31 schreef Bocaj het volgende:
nee hij let wel erg op haar borsten ik heb hem wel vaker tegen haar horen zeggen "trek een bh aan" woh die hou je bek opmerking net zal ik niet pikkenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij is volgens mij niet echt een 'praktiserend' moslim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |