Als god het wil, niet...quote:Op donderdag 7 september 2006 09:59 schreef PH52 het volgende:
Maakt verder niet zo veel uit, maar gezien de snelheid waarmee er in de SC gepost wordt moeten we er weer een maand tegenaan kijken.
Wat zei PH52 nouquote:Op donderdag 7 september 2006 11:48 schreef Day het volgende:
Morgen
Eerste werkdag hier, geen streams (al mis ik niks), hopelijk vanavond weer spannend. Als god het wil.
quote:
Ach ik mag eik ook niet klagen... meestal lees ik vlak voor ik naar bed ga nog een beetje de streamverslagen door, het is redelijk uitzonderlijk dat ik vandaag echt een dagje helemaal vrij ben en voor mezelf heb, 'en dus tijd heb om ook weer eens wat te posten... en dan wil ik het gelijk luxe hequote:Op donderdag 7 september 2006 14:46 schreef assuranseturix het volgende:
Dat went vanzelf wel hoor muizemeis
quote:Op donderdag 7 september 2006 14:41 schreef DMZ het volgende:
[..]
- Semih en Michelline waren aan het praten over haar kleding. Toen zei hij dat ze haar shirtje moest strijken en zei zij dat ze er geen zin in had. Hij: "je hebt toch niks beters te doen" Zij: "Dan ga ik wel wat anders doen." en toen wou hij haar aanraken ofzo en toen zei zij:"Flikker op" en toen hij: "Je moet je bek houden" Later zei Michelline nog tegen de zusje dat het echt nergens over ging, dus het zal wel de vermoeidheid zijn ofzo. Enfin, een ruzie was geboren.
-Milica was haar sleutel kwijt omdat rik die ergens had opgehangen toen ze weg was. Ze had haar sleutel op haar nachtkastje laten liggen en Rik vond dat een erg onveilige plaats en om haar een lesje te leren (zodat ze hem de volgende keer veilig verstopt) had hij de sleutel ergens opgehangen. Ze heeft hem ondertussen al terug.
- Verder hadden we ook nog Hilde die bij gebrek aan vloeitjes aan het bakpapier ging en daarna misselijk werd en haar bed weer opzocht. Erg vermakelijk.![]()
Ik zou zeggen... Lees de FB topic's eens doorquote:Op donderdag 7 september 2006 14:46 schreef muizemeis het volgende:
Overigens, kunnen we geen actie starten om de COS te verbieden of zoiets?? Begint een beetje de plaats in te nemen van zowel de streamverslagen als de SlowChat... en voor allebei is het net geen goede vervanging!!
quote:Op donderdag 7 september 2006 14:53 schreef muizemeis het volgende:
Hai Teamlead!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ben dr al tijdje hoor, maar lees vooral!! Vandaag eindelijk tijd om te posten, ben alweer helemaal in de stemming!!![]()
LOL ben ik weer eens niet zo tactisch??quote:Op donderdag 7 september 2006 15:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
en de COS/SC-discussie laten we maar even gaan nu...![]()
Gadverdamme!! Dat is echt heel smerig!!quote:Op donderdag 7 september 2006 15:06 schreef Sassefras het volgende:
iewwww wat een smerig verhaal in het streamverslagen topic...
tja... nu krijgen ze elke keer te horen wanneer het 8 of 4 uur is, want dan mag de tuin open.. ow nee, wacht.. ze krijgen op het scherm te zien dat de tuin open is, en dan denken ze dat het acht uur is. of 4 uurquote:Op donderdag 7 september 2006 15:09 schreef muizemeis het volgende:
Trouwens jammer dat de tuin open is... ze hadden een binnentuin moeten maken met zonnelampen zonder daglicht, dan was het misschien nog iets geworden met het tijdsgevoel van de bewoners door de war gooien!!
Dat was dinsdag wel grappig, ging de tuin om uur of tienopen ofzo?? Dachten ze idd dat het 8 uur was... oke dat is wel leuk, maar toch raak je daar niet zo heel erg door van slag, nu kunnen ze het toch beetje in de gaten houden aan de standvan de zon en wanneer het licht en donker wordt.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:13 schreef Sassefras het volgende:
[..]
tja... nu krijgen ze elke keer te horen wanneer het 8 of 4 uur is, want dan mag de tuin open.. ow nee, wacht.. ze krijgen op het scherm te zien dat de tuin open is, en dan denken ze dat het acht uur is. of 4 uur
vaak is het dan ook wel acht (of 4) uur trouwens...![]()
maar daar kan bb eventueel nog wat mee klooien
ik heb het bestellen nog niet echt mee gekregen, maar ik heb het idee dat er weinig besteld wordt?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:43 schreef muizemeis het volgende:
Vind overigens dat ze raar met het eten omgaan, vorige edities ging dat toch anders dacht ik?? Ze ziijn nogal asociaal komt het op mij over...
Nee bedoelde met asociaal ook niet dat ze extreme dingen bestellen ofzo, integendeel!! Heb idd het idee dat er veel te weinig besteld wordt, maar krijg ook niet echt mee dat er lekker overlegd wordt over wat er te eten besteld moet worden.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:49 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ik heb het bestellen nog niet echt mee gekregen, maar ik heb het idee dat er weinig besteld wordt?
ik hoor helemaal geen extreme dingen ofzo?
12 broden maar? mijn vriend en ik aten (ben nu aan de lijn) gemiddeld 2 bruin brood per week. dat zijn dan toch miniaal 15 broden? 1 brood per persoon voor 1 week?
ik dacht dat ze alles konden bestellen, maar sterke drank zal wel te duur zijn? en aangezien niet iedereen het drinkt, krijgen ze er weer ruzie over......OW wacht ruzie is goed!!
![]()
![]()
Ja dat bedoelde ik met asociaal inderdaad... is toch raar, je moet toch de hele week met elkaar eten in dat huis!!quote:Op donderdag 7 september 2006 15:54 schreef Sassefras het volgende:
ja klopt ja, het is echt: wie het eerst komt wie het eerst maalt ofzo...
maar ze zitten nog op rantsoen toch?
vandaag kunnen ze weer bestellen?
ik vind het zwembad ook vet nep dit jaar trouwens.
wel thuis!!quote:Op donderdag 7 september 2006 16:03 schreef Sassefras het volgende:
nee als ze het deelden, zouden ze op pindakaas moeten leven.. maar ik dacht dat als ze het dus niet zouden delen, dat ze dan een feestje kregen.. naja dat vertelde een vriendin mij. (zo werd het uitgelegd op tv zei ze.)
ik had hier juist begrepen dat als ze tegen de regels in, het feestrantsoen wél zouden delen, dat ze dan een feestje kregen.. maar ja..
ik ga naar huis
Of voor die arme wc-eendjes in de supermarkt...quote:Op donderdag 7 september 2006 19:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Egoist...dat geld was bedoeld voor de arme weeseendjes in Guatamala.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |