sorryquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:17 schreef nomen_nescio het volgende:
Hey rammel is vol, heb traumatische ervaringen door Onur Air, daar kanik echt niet zo lang tegenaan kijken.![]()
Een beetje maar?quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
sorryIk ga bed opmaken en beetje maffen
![]()
Uh, je hoeft niet te werken trouwens?quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
sorryIk ga bed opmaken en beetje maffen
![]()
Ben je al over de herdenking van 9-11 heen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:18 schreef ThaSandman het volgende:
Iemand een interessant onderwerp dan?
nah beetje boel danquote:
nee muts ik heb de middagquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:23 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Uh, je hoeft niet te werken trouwens?
Slaapze
*zucht*quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ben je al over de herdenking van 9-11 heen?![]()
Ik heb die datum altijd in mijn hoofd aangezien ik 2 dagen ervoor verkering kreeg met mijn huidige vriendin.quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ben je al over de herdenking van 9-11 heen?![]()
Ah ok, I see. Tot morgen ochtend dan nogquote:
Ik was aan het verbouwen in mijn huidige huis, hoorde het via de radio. Het eerste wat ik zei "Dat wordt wachten op de film"quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:24 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik heb die datum altijd in mijn hoofd aangezien ik 2 dagen ervoor verkering kreeg met mijn huidige vriendin.![]()
Ik stond aan de grond genageld, maar das om andere redenen. Ik heb het letterlijk gedroomd 3 dagen voor het gebeuren. Zie nog zo de trap voor me die ze opgingen. Heel bizar, maar goed das een ander forumquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:30 schreef ThaSandman het volgende:
Ik hoorde het in de supermarkt van een vriendin. Dat was toch wel het heftigste wat ik ooit heb gezien op tv.
Mooi. Lijkt me heel bijzonder om naar te kijkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:42 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb als eerbetoon een miniatuur van het wtc en het vrijheidsbeeld in de kast staan die mijn vriendin speciaal in New York voor me heeft gekocht een jaar na de aanslagen.
De stalen frames waren juist de basis van het WTC. De buitenkant was van een zeer zwak materiaal gemaakt. Dat het WTC ingestort is kan ik me heel in de verte wel voorstellen, maar WTC 7 maakt alles nogal ongeloofwaardig, maar goed wederom dit hoort in een ander forumquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:58 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb op youtube videofilmpjes gekeken van hoe het wtc werd gebouwd. Zo kon je precies zien hoe dik de stalen frames waren aan de buitenkant.
Iedereen heeft op school geleerd dat Nederlanders de eerste bewoners waren van New York, maar weten de meeste mensen ook dat bijna alle wijken en eilanden een Nederlandse betekenis hebben.
Het is een groot mysterie iig, zeker WTC 7, ben er zelf nog lang niet klaar meequote:Op dinsdag 12 september 2006 04:18 schreef ThaSandman het volgende:
Ik snap juist niet dat ze zijn ingestort. Het onderste gedeelte was niet beschadigd. Het enige wat ik me nog kan voorstellen is dat al dat staal te warm is geworden en daardoor zwakker. Als dat het geval zou zijn hadden de torens scheef moeten vallen, omdat dat staal het niet op iedere plek gelijk zou begeven. Ik geloof trouwens niets van die theorie over die ontploffingen.
Ander onderwerp : Is je nickname van The Silmarilion?
Beterschap danquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:10 schreef Tamaartje het volgende:![]()
Zijn er nog meer mensen ziek?
Ik voel me echt al 2 dagen kotsmisselijk enzo..
Hoorde dat het heerste...
Het is maar waar je van houdt. Ik hou van alle muziekquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:12 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
[..]
Bedankt![]()
Ik vind dat nummer trouwens 3x niks ThaSandman![]()
Ik hou ook van allerlei muziek, maar dit vind ik dus helemaal niks. Sorryquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:28 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Het is maar waar je van houdt. Ik hou van alle muziek
En ik ivm gele ogenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:12 schreef BONG4002 het volgende:
Nou hier ben ik dan ook weer eventjes ivm black streams
Jij valt op gele ogen?quote:
Uhm, je bent toch ingelogd, lieve schatquote:Op woensdag 13 september 2006 03:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
kan gvd me avater nie veranderen want ik ben me wachtwoord kwijt en die staat in een niet meer bestaand hotmail adres, verder gaat het heerlijk
quote:Op woensdag 13 september 2006 03:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ehm lul ik hier nou in me eigen, doe ik thuis al vaak genoeg
ja dus en, ik kan toch niet veranderen zonder w8woordquote:Op woensdag 13 september 2006 03:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm, je bent toch ingelogd, lieve schat![]()
Waar heb je mee ingelogd dan? dat is je usernaam en je wachtwoord.quote:Op woensdag 13 september 2006 03:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ja dus en, ik kan toch niet veranderen zonder w8woord
ik log nooit uit dus ben ik altijd ingelogd jaquote:Op woensdag 13 september 2006 03:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waar heb je mee ingelogd dan? dat is je usernaam en je wachtwoord.![]()
Rare doos, mjamquote:Op woensdag 13 september 2006 03:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hou nog wel van je schatjuhhh![]()
Ze zijn nog steeds bijna zwartquote:
Ff batterij opladen van me muis die doet ut ff niet maar... Snapsequote:
Wijzig profiel en dan een adres invullen of een usericon instellen. Easyquote:Op woensdag 13 september 2006 03:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik log nooit uit dus ben ik altijd ingelogd ja
Je muis doet het niet, das knap lastigquote:Op woensdag 13 september 2006 03:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ff batterij opladen van me muis die doet ut ff niet maar... Snapse![]()
![]()
![]()
en dan vraagt ie om het passwordquote:Op woensdag 13 september 2006 03:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wijzig profiel en dan een adres invullen of een usericon instellen. Easy![]()
Heb je je WW voor nodig, tochquote:Op woensdag 13 september 2006 03:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wijzig profiel en dan een adres invullen of een usericon instellen. Easy![]()
Jaja, je bent een lekker ding, dat weten we nu welquote:Op woensdag 13 september 2006 03:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds bijna zwart![]()
Die heeft ze , ze is ingelogd, GVD. Ach, zak in de strontquote:Op woensdag 13 september 2006 04:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
en dan vraagt ie om het password
NJa lieve schat, maaruhh kijk eens onderaan als je je profiel aan wil passen. Daar staat nog steedsquote:Op woensdag 13 september 2006 04:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die heeft ze , ze is ingelogd, GVD. Ach, zak in de stront![]()
quote:Bevestigen en wijzigingen doorvoeren
Je huidige wachtwoord:
Hou op, hoor die toeter van BB nog steeds in m'n orenquote:Op woensdag 13 september 2006 04:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
*toeter toeter*Lizzy batterijen wisselen, Lizzy battereien wisselen*toet toet*
Je mag het hier niet over de streams hebbenquote:Op woensdag 13 september 2006 03:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds bijna zwart![]()
Altijd dezelfdequote:Op woensdag 13 september 2006 04:09 schreef PC eend het volgende:
Ik zie het alweer, Bong zijn schuld
Waaromquote:Op woensdag 13 september 2006 04:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Wie gaat er morgen mee Rob uit het bb pand slaan
[afbeelding]
Dat mag toch wel he?
Omdat hij Morgen Mo meeneemt of zo en omdat het een zak is die lieve blonde vrouwtjes in elkaar slaat, bvk zijn eigen MOquote:
Uh ja... jij was al wegquote:
Ik durf ook niet meer met Onur te vliegen andersquote:Op woensdag 13 september 2006 04:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Allom zijn het watjes, wel met Onur durven vliegen maar aan de grond iets doen neuheu straks is Hummie boos
Ja dat mag, of moest dat nou weer in een bepaald uitzendingstopicquote:Op woensdag 13 september 2006 04:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Wie gaat er morgen mee Rob uit het bb pand slaan
[afbeelding]
Dat mag toch wel he?
quote:Op woensdag 13 september 2006 04:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat mag, of moest dat nou weer in een bepaald uitzendingstopic![]()
Zie je trouwens dat gat in zijn voorhoofd?
Zou dat uitgesleten zijn omdat hij iets te vaak met zijn wijsvinger tegen zijn kop aantikt, omdat hij met monique gaat
kwestie van streams volgen en SV lezenquote:Op woensdag 13 september 2006 04:18 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ik durf ook niet meer met Onur te vliegen anders![]()
Maar hoe kom je erbij dat die Rob de zusjes in elkaar slaat dan? Ik geloof dat ik iets heb gemist
Wil jij dan morgen ff mee om dat verder uit te diepenquote:Op woensdag 13 september 2006 04:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat mag, of moest dat nou weer in een bepaald uitzendingstopic![]()
Zie je trouwens dat gat in zijn voorhoofd?
Zou dat uitgesleten zijn omdat hij iets te vaak met zijn wijsvinger tegen zijn kop aantikt, omdat hij met monique gaat
*Naar voorhoofd wijst*quote:Op woensdag 13 september 2006 04:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wil jij dan morgen ff mee om dat verder uit te diepen![]()
In de COS wordt gemeld dat ze er al uit is.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:20 schreef Sassefras het volgende:
goedemorgen!
vandaag een spannende dag? zal monique het huis uitgaan en daarmee haar realtie reden? of zal ze het huis uitgaan, en de relatie niet redden? of zal ze in het huis blijven?
blijf kijken!
ik ben heel benieuwd! alhowel ik het wel suf vind van die vent (lelijke kerel trouwens) dat hij haar gaat "dreigen".
Je bent me aan het triggeren, dat is duidelijk!quote:
Monique is een hoer!quote:
het huwelijk tussen mo en rob was toch al slecht, ging ze daarom ook niet het huis in? nadenken over hoe nu verder?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
In de COS wordt gemeld dat ze er al uit is.
Onzinnige discussie trouwens daar over de relatie tussen mo en tijn. Alsof de situatie in dat huis, met alle spanningen van opdrachten en nominaties (sic) te vergelijken is met het aangaan van een buitenechtelijke relatie.
Slaat echt nergens op.
vandaar dat de streams op zwart zijn? ze willen het voor de uitzending van vanavond bewaren??quote:Op woensdag 13 september 2006 09:27 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en volgens andere berichten is ze al weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |