sorryquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:17 schreef nomen_nescio het volgende:
Hey rammel is vol, heb traumatische ervaringen door Onur Air, daar kanik echt niet zo lang tegenaan kijken.![]()
Een beetje maar?quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
sorryIk ga bed opmaken en beetje maffen
![]()
Uh, je hoeft niet te werken trouwens?quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
sorryIk ga bed opmaken en beetje maffen
![]()
Ben je al over de herdenking van 9-11 heen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:18 schreef ThaSandman het volgende:
Iemand een interessant onderwerp dan?
nah beetje boel danquote:
nee muts ik heb de middagquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:23 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Uh, je hoeft niet te werken trouwens?
Slaapze
*zucht*quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ben je al over de herdenking van 9-11 heen?![]()
Ik heb die datum altijd in mijn hoofd aangezien ik 2 dagen ervoor verkering kreeg met mijn huidige vriendin.quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ben je al over de herdenking van 9-11 heen?![]()
Ah ok, I see. Tot morgen ochtend dan nogquote:
Ik was aan het verbouwen in mijn huidige huis, hoorde het via de radio. Het eerste wat ik zei "Dat wordt wachten op de film"quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:24 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik heb die datum altijd in mijn hoofd aangezien ik 2 dagen ervoor verkering kreeg met mijn huidige vriendin.![]()
Ik stond aan de grond genageld, maar das om andere redenen. Ik heb het letterlijk gedroomd 3 dagen voor het gebeuren. Zie nog zo de trap voor me die ze opgingen. Heel bizar, maar goed das een ander forumquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:30 schreef ThaSandman het volgende:
Ik hoorde het in de supermarkt van een vriendin. Dat was toch wel het heftigste wat ik ooit heb gezien op tv.
Mooi. Lijkt me heel bijzonder om naar te kijkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:42 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb als eerbetoon een miniatuur van het wtc en het vrijheidsbeeld in de kast staan die mijn vriendin speciaal in New York voor me heeft gekocht een jaar na de aanslagen.
De stalen frames waren juist de basis van het WTC. De buitenkant was van een zeer zwak materiaal gemaakt. Dat het WTC ingestort is kan ik me heel in de verte wel voorstellen, maar WTC 7 maakt alles nogal ongeloofwaardig, maar goed wederom dit hoort in een ander forumquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:58 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb op youtube videofilmpjes gekeken van hoe het wtc werd gebouwd. Zo kon je precies zien hoe dik de stalen frames waren aan de buitenkant.
Iedereen heeft op school geleerd dat Nederlanders de eerste bewoners waren van New York, maar weten de meeste mensen ook dat bijna alle wijken en eilanden een Nederlandse betekenis hebben.
Het is een groot mysterie iig, zeker WTC 7, ben er zelf nog lang niet klaar meequote:Op dinsdag 12 september 2006 04:18 schreef ThaSandman het volgende:
Ik snap juist niet dat ze zijn ingestort. Het onderste gedeelte was niet beschadigd. Het enige wat ik me nog kan voorstellen is dat al dat staal te warm is geworden en daardoor zwakker. Als dat het geval zou zijn hadden de torens scheef moeten vallen, omdat dat staal het niet op iedere plek gelijk zou begeven. Ik geloof trouwens niets van die theorie over die ontploffingen.
Ander onderwerp : Is je nickname van The Silmarilion?
Beterschap danquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:10 schreef Tamaartje het volgende:![]()
Zijn er nog meer mensen ziek?
Ik voel me echt al 2 dagen kotsmisselijk enzo..
Hoorde dat het heerste...
Het is maar waar je van houdt. Ik hou van alle muziekquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:12 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
[..]
Bedankt![]()
Ik vind dat nummer trouwens 3x niks ThaSandman![]()
Ik hou ook van allerlei muziek, maar dit vind ik dus helemaal niks. Sorryquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:28 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Het is maar waar je van houdt. Ik hou van alle muziek
En ik ivm gele ogenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:12 schreef BONG4002 het volgende:
Nou hier ben ik dan ook weer eventjes ivm black streams
Jij valt op gele ogen?quote:
Uhm, je bent toch ingelogd, lieve schatquote:Op woensdag 13 september 2006 03:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
kan gvd me avater nie veranderen want ik ben me wachtwoord kwijt en die staat in een niet meer bestaand hotmail adres, verder gaat het heerlijk
quote:Op woensdag 13 september 2006 03:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ehm lul ik hier nou in me eigen, doe ik thuis al vaak genoeg
ja dus en, ik kan toch niet veranderen zonder w8woordquote:Op woensdag 13 september 2006 03:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm, je bent toch ingelogd, lieve schat![]()
Waar heb je mee ingelogd dan? dat is je usernaam en je wachtwoord.quote:Op woensdag 13 september 2006 03:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ja dus en, ik kan toch niet veranderen zonder w8woord
ik log nooit uit dus ben ik altijd ingelogd jaquote:Op woensdag 13 september 2006 03:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waar heb je mee ingelogd dan? dat is je usernaam en je wachtwoord.![]()
Rare doos, mjamquote:Op woensdag 13 september 2006 03:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hou nog wel van je schatjuhhh![]()
Ze zijn nog steeds bijna zwartquote:
Ff batterij opladen van me muis die doet ut ff niet maar... Snapsequote:
Wijzig profiel en dan een adres invullen of een usericon instellen. Easyquote:Op woensdag 13 september 2006 03:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik log nooit uit dus ben ik altijd ingelogd ja
Je muis doet het niet, das knap lastigquote:Op woensdag 13 september 2006 03:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ff batterij opladen van me muis die doet ut ff niet maar... Snapse![]()
![]()
![]()
en dan vraagt ie om het passwordquote:Op woensdag 13 september 2006 03:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wijzig profiel en dan een adres invullen of een usericon instellen. Easy![]()
Heb je je WW voor nodig, tochquote:Op woensdag 13 september 2006 03:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wijzig profiel en dan een adres invullen of een usericon instellen. Easy![]()
Jaja, je bent een lekker ding, dat weten we nu welquote:Op woensdag 13 september 2006 03:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds bijna zwart![]()
Die heeft ze , ze is ingelogd, GVD. Ach, zak in de strontquote:Op woensdag 13 september 2006 04:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
en dan vraagt ie om het password
NJa lieve schat, maaruhh kijk eens onderaan als je je profiel aan wil passen. Daar staat nog steedsquote:Op woensdag 13 september 2006 04:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die heeft ze , ze is ingelogd, GVD. Ach, zak in de stront![]()
quote:Bevestigen en wijzigingen doorvoeren
Je huidige wachtwoord:
Hou op, hoor die toeter van BB nog steeds in m'n orenquote:Op woensdag 13 september 2006 04:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
*toeter toeter*Lizzy batterijen wisselen, Lizzy battereien wisselen*toet toet*
Je mag het hier niet over de streams hebbenquote:Op woensdag 13 september 2006 03:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds bijna zwart![]()
Altijd dezelfdequote:Op woensdag 13 september 2006 04:09 schreef PC eend het volgende:
Ik zie het alweer, Bong zijn schuld
Waaromquote:Op woensdag 13 september 2006 04:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Wie gaat er morgen mee Rob uit het bb pand slaan
[afbeelding]
Dat mag toch wel he?
Omdat hij Morgen Mo meeneemt of zo en omdat het een zak is die lieve blonde vrouwtjes in elkaar slaat, bvk zijn eigen MOquote:
Uh ja... jij was al wegquote:
Ik durf ook niet meer met Onur te vliegen andersquote:Op woensdag 13 september 2006 04:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Allom zijn het watjes, wel met Onur durven vliegen maar aan de grond iets doen neuheu straks is Hummie boos
Ja dat mag, of moest dat nou weer in een bepaald uitzendingstopicquote:Op woensdag 13 september 2006 04:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Wie gaat er morgen mee Rob uit het bb pand slaan
[afbeelding]
Dat mag toch wel he?
quote:Op woensdag 13 september 2006 04:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat mag, of moest dat nou weer in een bepaald uitzendingstopic![]()
Zie je trouwens dat gat in zijn voorhoofd?
Zou dat uitgesleten zijn omdat hij iets te vaak met zijn wijsvinger tegen zijn kop aantikt, omdat hij met monique gaat
kwestie van streams volgen en SV lezenquote:Op woensdag 13 september 2006 04:18 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ik durf ook niet meer met Onur te vliegen anders![]()
Maar hoe kom je erbij dat die Rob de zusjes in elkaar slaat dan? Ik geloof dat ik iets heb gemist
Wil jij dan morgen ff mee om dat verder uit te diepenquote:Op woensdag 13 september 2006 04:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat mag, of moest dat nou weer in een bepaald uitzendingstopic![]()
Zie je trouwens dat gat in zijn voorhoofd?
Zou dat uitgesleten zijn omdat hij iets te vaak met zijn wijsvinger tegen zijn kop aantikt, omdat hij met monique gaat
*Naar voorhoofd wijst*quote:Op woensdag 13 september 2006 04:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wil jij dan morgen ff mee om dat verder uit te diepen![]()
In de COS wordt gemeld dat ze er al uit is.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:20 schreef Sassefras het volgende:
goedemorgen!
vandaag een spannende dag? zal monique het huis uitgaan en daarmee haar realtie reden? of zal ze het huis uitgaan, en de relatie niet redden? of zal ze in het huis blijven?
blijf kijken!
ik ben heel benieuwd! alhowel ik het wel suf vind van die vent (lelijke kerel trouwens) dat hij haar gaat "dreigen".
Je bent me aan het triggeren, dat is duidelijk!quote:
Monique is een hoer!quote:
het huwelijk tussen mo en rob was toch al slecht, ging ze daarom ook niet het huis in? nadenken over hoe nu verder?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
In de COS wordt gemeld dat ze er al uit is.
Onzinnige discussie trouwens daar over de relatie tussen mo en tijn. Alsof de situatie in dat huis, met alle spanningen van opdrachten en nominaties (sic) te vergelijken is met het aangaan van een buitenechtelijke relatie.
Slaat echt nergens op.
vandaar dat de streams op zwart zijn? ze willen het voor de uitzending van vanavond bewaren??quote:Op woensdag 13 september 2006 09:27 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en volgens andere berichten is ze al weg
ik denk dat rob samen met barry was ,want afgelopen weekend was ook het weekend dat barry thuis was en mee kon kijkenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:28 schreef Bocaj het volgende:
Bestaande relaties buiten het huis werkt ook niet... Heeft Hummie fout gedaan!
Nu heeft Hummie allemaal kwade mensen aan de deur: Nu Rob en misschien later ook nog wel Barry met een bazoeka
weet ik.....maar het leek/lijkt me sterk dat ze online iets anders zetten als in de krant....ik zou verwachten dat, dat hetzelfde zou zijn...vandaarquote:Op woensdag 13 september 2006 09:19 schreef Anitra het volgende:
[..]
Das niet de papieren versie hoor
Nah valt wel mee hoor. Gisterenavond kon ik me de discussie in COS nog wel enigzins voorstellen, maar we hebben nog steeds geen streams, derhalve zou het onnodig zijn om in COS te posten. Iedereen hier weet hoe het werkt, als we COS tijdens een luwe dag in SC laten veranderen is het hek van de dam. Vandaar dus m'n verzoek.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:27 schreef Coraatje het volgende:
[..]
je hebt het er maar druk mee flugeltje
quote:Op woensdag 13 september 2006 09:27 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en volgens andere berichten is ze al weg
Misschien ben ik wat ouderwets, maar misschien dat de zogenaamd ruimdenkenen op dit forum me dan even kunnen vertellen waarom het niet normaal is om dan voor het huis even je relatie te verbreken als die toch al zo slecht was en je weet welke risico´s je loopt in het huis?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:27 schreef Sassefras het volgende:
[..]
het huwelijk tussen mo en rob was toch al slecht, ging ze daarom ook niet het huis in? nadenken over hoe nu verder?
ik hoop echt dat ze in het huis blijft, maar ik vraag me af of ze na zo'n bericht nog veel zin heeft om te blijven....
dan kan ze beter blijven zitten krijgt ze er nog voor betaald ook (dit bedoel ik sarcastisch ,iemand voor hoer uitmaken vind ik zo laag)quote:
Die 2 hebben elkaar natuurlijk op zitten naaien, gelijk aan hun partners in het BB-huis...quote:Op woensdag 13 september 2006 09:29 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik denk dat rob samen met barry was ,want afgelopen weekend was ook het weekend dat barry thuis was en mee kon kijken
Ik durf je nu ten zeerste tegen te spreken, Flugie:quote:Op woensdag 13 september 2006 09:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nah valt wel mee hoor. Gisterenavond kon ik me de discussie in COS nog wel enigzins voorstellen, maar we hebben nog steeds geen streams, derhalve zou het onnodig zijn om in COS te posten. Iedereen hier weet hoe het werkt, als we COS tijdens een luwe dag in SC laten veranderen is het hek van de dam. Vandaar dus m'n verzoek.
als het al slecht was weet rob dat ook een relatie heb je nog altijd met zijn tweeen en niet alleen dus moet rob ook niet helemaal verbaast zijn..ik hou me mondquote:Op woensdag 13 september 2006 09:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien ben ik wat ouderwets, maar misschien dat de zogenaamd ruimdenkenen op dit forum me dan even kunnen vertellen waarom het niet normaal is om dan voor het huis even je relatie te verbreken als die toch al zo slecht was en je weet welke risico´s je loopt in het huis?
Denk het niet!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:30 schreef Sassefras het volgende:
vraag me trouwens wel af, waarom ineens de weekopdracht gehaald is.???
staat egbert dan nu genomineerd?
Je zit in een huis afgesloten van de buitenwereld ( niet echt !) en hebt te maken met situaties waarbij je steun kunt gebruiken. Vervolgens krijg je die van iemand en ga je meer aan die persoon hechten, da's toch normaal in dit soort situaties ????quote:Op woensdag 13 september 2006 09:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien ben ik wat ouderwets, maar misschien dat de zogenaamd ruimdenkenen op dit forum me dan even kunnen vertellen waarom het niet normaal is om dan voor het huis even je relatie te verbreken als die toch al zo slecht was en je weet welke risico´s je loopt in het huis?
ohw ja dat zeker, ik vind die twee zusjes helemaal top, maar neemt niet weg dat ik de daden niet mag afkeurenquote:
hoef je er toch niet mee te gaan vozen? Of mag je direct je gezin vergeten?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je zit in een huis afgesloten van de buitenwereld ( niet echt !) en hebt te maken met situaties waarbij je steun kunt gebruiken. Vervolgens krijg je die van iemand en ga je meer aan die persoon hechten, da's toch normaal in dit soort situaties ????
Zou jij het akkoord vinden als jouw partner in het huis zat en jij zag hem/haar hetzelfde doen als wat de 2 dames hebben gedaan?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je zit in een huis afgesloten van de buitenwereld ( niet echt !) en hebt te maken met situaties waarbij je steun kunt gebruiken. Vervolgens krijg je die van iemand en ga je meer aan die persoon hechten, da's toch normaal in dit soort situaties ????
Monique neemt de stap dus monique had zo stoer moeten zijn om ook de eerste stap te nemen!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:32 schreef Coraatje het volgende:
[..]
als het al slecht was weet rob dat ook een relatie heb je nog altijd met zijn tweeen en niet alleen dus moet rob ook niet helemaal verbaast zijn..ik hou me mond![]()
Je gezin voor stront achterlaten en vernederen en public vind ik zo mogelijk lager!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:30 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dan kan ze beter blijven zitten krijgt ze er nog voor betaald ook (dit bedoel ik sarcastisch ,iemand voor hoer uitmaken vind ik zo laag)
Nee, Tijn is kewl, die doet wat hij doen moet als jonge vrijgezel!quote:
en wat hebben ze nu gedaan wat we echt gezien hebben dus geen gis werk,wat ik gezien heb is slapen met kleren naast elkaar,etienne zijn hand zat in sabrina der broek (jah was fout) en een zoen in monique der nek ben ik nog wat vergeten? ow ja etienne kust sabrina (op der mond wangen hoofd)verder een hoop in elkaar geknuffel MET KLEREN AAN maar dat doen andere ookquote:Op woensdag 13 september 2006 09:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou jij het akkoord vinden als jouw partner in het huis zat en jij zag hem/haar hetzelfde doen als wat de 2 dames hebben gedaan?
Vozen, vozen, ik neem aan dat je bedoelt dat jij het knuffelen dat regelmatig voorkomt ziet als sexuele handeling, ik zie er alleen maar steunbetuiging en genegeheid in.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoef je er toch niet mee te gaan vozen? Of mag je direct je gezin vergeten?
nee, de lichaamstaal en mimiek vind ik op zich erger...quote:Op woensdag 13 september 2006 09:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Vozen, vozen, ik neem aan dat je bedoelt dat jij het knuffelen dat regelmatig voorkomt ziet als sexuele handeling, ik zie er alleen maar steunbetuiging en genegeheid in.
Ik zou ook volledig flippen als mijn echtgenoot door iemand op die manier gesteund werd of genegenheid kreeg. Er is een daadwerkelijk verschil tussen een knuffel om genengenheid te tonen en een knuffel die Monique gaf aan tijn en andersom. Nog maar niet te spreken van het gefriemel van Etiennequote:Op woensdag 13 september 2006 09:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Vozen, vozen, ik neem aan dat je bedoelt dat jij het knuffelen dat regelmatig voorkomt ziet als sexuele handeling, ik zie er alleen maar steunbetuiging en genegeheid in.
maar daar kan je niks aan doenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee, de lichaamstaal en mimiek vind ik op zich erger...
Monique had gewoon haar relatie moeten verbreken voor ze erin ging, schijnbaar was die al behoorlijk klote want na 27 dagen ikan ze niet eens rationaliseren!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:40 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar daar kan je niks aan doen
die al zou je een muur tussen die twee zetten als je je tot elkaar aangetrokken voelt dan straal je dat uit
Wat E10 en Sabrian betreft, das een verhaal van gans andere orde dan dat van tijn en mo.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zou ook volledig flippen als mijn echtgenoot door iemand op die manier gesteund werd of genegenheid kreeg. Er is een daadwerkelijk verschil tussen een knuffel om genengenheid te tonen en een knuffel die Monique gaf aan tijn en andersom. Nog maar niet te spreken van het gefriemel van Etienne
correctie monique en rob hadden hun relatie moeten verbreken blijkbaar vonden ze dat allebij niet nodig er vanuitgaan dat hun relatie voor bb al niet goed was (of misschien gewoon in de sleur terecht gekomen was) je heb altijd een relatie met zijn tweeenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Monique had gewoon haar relatie moeten verbreken voor ze erin ging, schijnbaar was die al behoorlijk klote want na 27 dagen ikan ze niet eens rationaliseren!
Precies, en het zal best zo gegaan zijn, maar ja als je dan als stoere man door de buitenwacht op het gedrag van je vrouw wordt aangesproken, dan zijn de rapen gaar en gaat pappie op zn strepen staan.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:44 schreef Coraatje het volgende:
[..]
correctie monique en rob hadden hun relatie moeten verbreken blijkbaar vonden ze dat allebij niet nodig er vanuitgaan dat hun relatie voor bb al niet goed was (of misschien gewoon in de sleur terecht gekomen was) je heb altijd een relatie met zijn tweeen
is dat niet meten met 2 verschillende maten(je hebt daar een goede gezegde voor maar die weet ik ff niet meer na een nachtje doorzitten)quote:Op woensdag 13 september 2006 09:43 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wat E10 en Sabrian betreft, das een verhaal van gans andere orde dan dat van tijn en mo.
Die Sabrina is volgens mij ietwat "gemakkelijk" in haar relaties, volgens mij is daar al eens naar verwezen hier of daar.. Dan weet ke als partner dus van te voren donders goed welk risico je loopt. Dan zeg je van te voren dus al gelijk : "het gebeurt niet" en als je er toch ingaat, dan is het ajuus paraplu.
Ezelsbruggetje, die met een O erin horen bij elkaar, en die met een A erin ook.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:45 schreef Ireth het volgende:
ff voor het geheel duidelijk te krijgen, wie hoort er nu bij Monique? Rob of Barry en bij wie hoort de ander dan? Bij Sabrina?
rob + monique of monique + robquote:Op woensdag 13 september 2006 09:45 schreef Ireth het volgende:
ff voor het geheel duidelijk te krijgen, wie hoort er nu bij Monique? Rob of Barry en bij wie hoort de ander dan? Bij Sabrina?
Correctie: Als Rob dermate door het lint gaat dat hij boos het huis opzoekt, is Rob zich geenszins bewust geweest van een huwelijke val. Monique is in mijn ogen dan nog veel oneerlijker!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:44 schreef Coraatje het volgende:
[..]
correctie monique en rob hadden hun relatie moeten verbreken blijkbaar vonden ze dat allebij niet nodig er vanuitgaan dat hun relatie voor bb al niet goed was (of misschien gewoon in de sleur terecht gekomen was) je heb altijd een relatie met zijn tweeen
Waar vind ik hier de ratio?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
uitzonderlijk goed zelfs, en ik ben nog in totale staat van vakantierelaxedheid dus daar kan het niet aan liggen.
Maar gewoon even mijn mening:
-Tijn doet niets fout, hij is een jonge vrijgezel ergo pluk de monique
-Monique is fout op meerdere manieren. Als ze al zo'n slecht huwelijk had, dan had ze er gewoon voor BB mee moeten kappen. Als dit niet het geval is dan had ze BB sowieso niet in moeten gaan, want welke debiel laat een gezond gezin kapot gaan voor een jong broekie op nationale tv?
Kijk wat ik zeg is simpel, als mijn vrouw dit zou doen dan zou ik Tijn z'n nek breken ...en die van e10, semih,jeroen en zelfs Eggie...je kan nooit zeker genoeg zijn heheheh
sorry maar je kan het een jonge vrijgezelle gozer niet kwalijk nemen dat hij aangeboden kut niet negeert, om het maar eens op zijn boerenfluitjes te zeggen!quote:
nee ik probeer duidelijk te maken dat we niet weten wat er voor bb heeft afgespeeld misschien wilde monique het wel verbereken misschien wilde rob dat juist niet voor BB weten we helemaal niksquote:Op woensdag 13 september 2006 09:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Correctie: Als Rob dermate door het lint gaat dat hij boos het huis opzoekt, is Rob zich geenszins bewust geweest van een huwelijke val. Monique is in mijn ogen dan nog veel oneerlijker!
Sorry Cora, maar jij maakt Monique alleen maar verderfelijker op deze manier heur!![]()
Gezien Rob zijn reactie is hij heel onplezierig verrast!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:49 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee ik probeer duidelijk te maken dat we niet weten wat er voor bb heeft afgespeeld misschien wilde monique het wel verbereken misschien wilde rob dat juist niet voor BB weten we helemaal niks
Je dringt er zo op aan bij anderen, dus ik dacht...quote:Op woensdag 13 september 2006 09:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
sorry maar je kan het een jonge vrijgezelle gozer niet kwalijk nemen dat hij aangeboden kut niet negeert, om het maar eens op zijn boerenfluitjes te zeggen!
En trouwens, sinds wanneer wor mij enige vorm van ratio toegedicht?????
kan allemaal best, maar dan hoeven wij als kijkers toch niet gelijk helemaal op zwart komen te staan...quote:Op woensdag 13 september 2006 09:49 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee ik probeer duidelijk te maken dat we niet weten wat er voor bb heeft afgespeeld misschien wilde monique het wel verbereken misschien wilde rob dat juist niet voor BB weten we helemaal niks
kijk en daar ga je nou mank, Rob!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:51 schreef demins het volgende:
[..]
Je dringt er zo op aan bij anderen, dus ik dacht...![]()
Och, misschien net terug van vakantie, hè, dus wij dachten misschien heeft hij de ratio (tijdelijk) weer gevondenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:49 schreef versabommie het volgende:
En trouwens, sinds wanneer wor mij enige vorm van ratio toegedicht?????
OOOOHHH- de telegraaf heeft niet de waarheid verteldquote:Op woensdag 13 september 2006 09:53 schreef Sassefras het volgende:
op talpa:
09:09Monique staat voor een moeilijke keuze
Na een emotionele avond, moet Monique vandaag een zware beslissing nemen. Haar gezin mist Monique en de Haagse heeft gisteravond besloten om er een nachtje over te slapen en dan te besluiten of ze in het Big Brother Huis blijft of niet.
+++++
ze is dus nog niet weg!
09:39Dertien harten voor Moniquequote:Op woensdag 13 september 2006 09:53 schreef Sassefras het volgende:
op talpa:
09:09Monique staat voor een moeilijke keuze
Na een emotionele avond, moet Monique vandaag een zware beslissing nemen. Haar gezin mist Monique en de Haagse heeft gisteravond besloten om er een nachtje over te slapen en dan te besluiten of ze in het Big Brother Huis blijft of niet.
+++++
ze is dus nog niet weg!
En dus breek je hem zijn nek! Wat doe je in godsnaam als je iemand wél iets kwalijk neemt?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
sorry maar je kan het een jonge vrijgezelle gozer niet kwalijk nemen dat hij aangeboden kut niet negeert, om het maar eens op zijn boerenfluitjes te zeggen!
ik hou me mond er over omdat ik anders met voorbeelden uit me eigen leven moet komen daar zit niemand op te wachten ,ik begrijp monique dat zoiets kan gebeuren, ik begrijp rob dat hij geschrokken is alleen als je relatie al niet goed is weet je ook dat de gevaren overal op de loer ligge en is dat je kop in het zand steken ,dan moet je niet opeens hoog van de toren springen als het daad werkelijk gebeurdquote:Op woensdag 13 september 2006 09:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gezien Rob zijn reactie is hij heel onplezierig verrast!
hahaha ja dat is pas echt een shockerquote:Op woensdag 13 september 2006 09:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
OOOOHHH- de telegraaf heeft niet de waarheid verteld![]()
Of wel, maar wil talpa het nieuws nog geheim houden als scoop zijndequote:Op woensdag 13 september 2006 09:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Mooi weer he?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:55 schreef demins het volgende:
[..]
En dus breek je hem zijn nek! Wat doe je in godsnaam als je iemand wél iets kwalijk neemt?![]()
En geen ontwijkende antwoorden dit keer of ik kom met míjn brute bak naar Utreg!
Perfect weer om buiten te spelen...quote:
quote:
Fiat Panda aangezwengeld en met de neus (haha) richting Utreg gezet! Moet alleen nog even plassen.quote:
Dat zou kunnen maar waarom hebben we dan geen steams????quote:Op woensdag 13 september 2006 09:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
En flugel speelt ook mooi weerquote:Op woensdag 13 september 2006 09:59 schreef Addi het volgende:
[..]
Perfect weer om buiten te spelen...
Vraag ff aan wat buurtjongens of ze je de eerste 10 kilometer willen duwenquote:Op woensdag 13 september 2006 10:00 schreef demins het volgende:
[..]
Fiat Panda aangezwengeld en met de neus (haha) richting Utreg gezet! Moet alleen nog even plassen.![]()
...zoveel was er toch niet te zien...hihih ....beetje hak en plak beelden..quote:Op woensdag 13 september 2006 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even een boterham eten....
Wel lekker geslapen..... lag er dit keer niet laat in, maar lekker op tijd
Ik denk dat ze gewoon een weekje niet hoeven te nomineren.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:37 schreef BlackSunday het volgende:
vrijwillige exit------->nieuwe bewoner?
Hoezo niet? Zo stond het toch precies in de telegraaf?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
In de Telegraaf staat dat Monique al pleiten is maar dat is dus niet zo.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Zo stond het toch precies in de telegraaf?
Dat stuk had ik nog niet eens gelezen, maar ik zag het net ook. Ik dacht dat er alleen stond dat haar man bij BB was geweest en Monique nu 24 uur bedenktijd had. Dat bericht werd vanmorgen gequote door tanjalies.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
In de Telegraaf staat dat Monique al pleiten is maar dat is dus niet zo.
Er zijn meerdere edities van de Telegraaf, deze heeft dus geblunderd.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat stuk had ik nog niet eens gelezen, maar ik zag het net ook. Ik dacht dat er alleen stond dat haar man bij BB was geweest en Monique nu 24 uur bedenktijd had. Dat bericht werd vanmorgen gequote door tanjalies.
Ik had deze geleden:quote:Op woensdag 13 september 2006 10:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Er zijn meerdere edities van de Telegraaf, deze heeft dus geblunderd.
Ik deze: Gaat Monique vrijwillig het huis uit?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had deze geleden:
Gaat Monique vrijwillig het huis uit?
Hey! Leven op de CS. Ik ga even voorbij aan het feit dat je pas op komt duiken nu hilde in vol ornaat gepost is, maar kreeg het idee dat dit de versabommie isoleer wasquote:
ik doe ook eens 1 fake pffffffffffffquote:Op woensdag 13 september 2006 22:00 schreef teamlead het volgende:
jezus versabommie.... hou het ff gezellig hier zeg... wat een walgelijk plaatje
Ik vind dit eigenlijk wel meevallen.....waarschijnlijk door die stompzinnige doch gelukzalige blik van Hilde maar toch....het plaatje straalt een intens genieten uit.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:00 schreef teamlead het volgende:
jezus versabommie.... hou het ff gezellig hier zeg... wat een walgelijk plaatje
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik doe ook eens 1 fake pffffffffffff
Ik ben nu bezig met e10 vs shemale....de tering wat moeilijkquote:Op woensdag 13 september 2006 22:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk wel meevallen.....waarschijnlijk door die stompzinnige doch gelukzalige blik van Hilde maar toch....het plaatje straalt een intens genieten uit.
Kan me voorstellen...tis behoorlijk priegelwerk zo'n fake met E10.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met e10 vs shemale....de tering wat moeilijk![]()
dat niet zozeer ....ik ben gewoon enorm kleurenblindquote:Op woensdag 13 september 2006 22:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kan me voorstellen...tis behoorlijk priegelwerk zo'n fake met E10.![]()
nee nu ik hem zo zie ziet hij er niet uit...:(quote:Op woensdag 13 september 2006 22:28 schreef Jappie het volgende:
Mjah...ik weet niet....dit is toch niet helemaal dezelfde kwaliteit heb ik het idee. Misschien dat mensen zijn die er anders over denken hoor; maar ik zou dit niet gauw bij mij thuis aan de muur hangen.
quote:
INGRID! Jeweetwel, die het met die manke doet!quote:Op donderdag 14 september 2006 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik had bij de algemene kennis quiz op fok de vraag gesteld wie iemand was op een foto van BB ( Algemene Kennis Quiz Deel 268 ) en die foto heb ik Diana genoemd (was geen Diana uiteraard). Gaan ze prompt 'Diana' antwoorden![]()
HA! Ik heb een punt. en dat is belangrijk voor de gemiddelde man. Om een punt te hebben!quote:Op donderdag 14 september 2006 13:16 schreef Isabeau het volgende:
Moet je dat in dat topic zeggenHeb je ook een punt
Nou ik had even het gevoel dat de sc tegenwoordig een isoleercel is voor bommies maar vandaag toch al wat aanloop gehad ...quote:Op donderdag 14 september 2006 13:19 schreef Sassefras het volgende:
hallo allemaal!is er nog wat interessants gebeurd? of is iedereen weer ingekakt?
oei...nu ga ik ze een oor aannaaien denk ikquote:Op donderdag 14 september 2006 13:19 schreef Isabeau het volgende:
En je mag een vraag verzinnenAls je nòg een BB vraag doet worden ze daar gek.
Nou niet echt verplicht, maar ik zat op een gegeven moment zo in mijn remy hier...quote:Op donderdag 14 september 2006 13:21 schreef Isabeau het volgende:
Zit je in de isoleer, versabommie?Wat heb je gedáán!
Nou Sass, trek wat luchtigers aan, niemand die het zietquote:Op donderdag 14 september 2006 13:22 schreef Sassefras het volgende:ja dat bedoelde ik..
volgens mij is het vrij rustig dus..
dankdankquote:Op donderdag 14 september 2006 13:22 schreef Isabeau het volgende:
Waarschijnlijk is het hier interessanter dan in het BB huis
nu gaan ze vloekenquote:Op donderdag 14 september 2006 13:26 schreef Isabeau het volgende:
Yep, Bijbel is zelfs uitstekend
Het gaat om algemene kennis en alles mag en een bijbelvraag heb ik nog niet gezien, maar vind ik wel bij algemene kennis horen
sjit, jij en sitethief hadden 'm vlot....quote:
is dat een mogelijkheid? dat mods je in een isoleer zetten?quote:Op donderdag 14 september 2006 13:21 schreef Isabeau het volgende:
Zit je in de isoleer, versabommie?Wat heb je gedáán!
dacht het al, anders was ik allang een paar keer in de isoleer gegooid hahahahquote:Op donderdag 14 september 2006 14:14 schreef Isabeau het volgende:
Welnee johEn ik weet ook niet veel van de bijbel, maar dat kan ik me nog herinneren van al die verhaaltjes die ik op school kreeg
Ahja, die vraag moest je voor gezegd krijgenquote:Op donderdag 14 september 2006 14:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
dacht het al, anders was ik allang een paar keer in de isoleer gegooid hahahah
was trouwens vrij pittig want in de passaga staat dat hij vocht met een engel...de meesten gaan dan gissen naar gabriel of michael, maar de engel staat voor god en jakobs zijn worstelen hiermee...
ik heb overigens heeeeeeeeeeeeeel nix met de bijbel maar ben bij een vorige puzzel al eens hiermee ind e mist gegaan!
ja DIE vraag en DIE fucking puzzel jaquote:Op donderdag 14 september 2006 14:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ahja, die vraag moest je voor gezegd krijgen![]()
En niemand gooit jou toch in de isoleer zeker zeker![]()
Jij in de isoleer, ik als je bewaker. Lijkt me goed plan.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja DIE vraag en DIE fucking puzzel jamaar nee moest hem googlen schat dat was 1 van de zeldzame puzzels die ik wel zelf kon vinden hahaha ben er toen snel mee gekapt ...
hey, wij samen in de isoleer voor een weekje?
komje er toch gezellig bij...als het concept dan toch al verneukt is maakt het ook niets meer uitquote:Op donderdag 14 september 2006 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Met z'n tweeën een weekje isoleer is geen isoleer
wat doe je in mijn isoleerdraadje?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:11 schreef PH52 het volgende:
Ik dacht al, wat is dat FOK! toch f*cking traag, maar jullie liggen hier te rotzooien![]()
Ik probeer hier en daar wat bloot te leggenquote:Op donderdag 14 september 2006 15:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat doe je in mijn isoleerdraadje?![]()
Daar was ik zelf al mee bezigquote:Op donderdag 14 september 2006 15:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik probeer hier en daar wat bloot te leggen![]()
doe wel ff dat stoeipakje van je ava aanquote:Op donderdag 14 september 2006 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik me met jullie in de isoleer wel vermaak![]()
* Isabeau is bij gebruik aan leukere BB-beelden filmpjes op google aan het kijken.
ook bij gebrek aan mag je me gebruiken...ha mooi gevonden....trouwens rotpuzzels!quote:
Komen er ook live streams van?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe wel ff dat stoeipakje van je ava aan![]()
als je mee wilt spelen welquote:Op donderdag 14 september 2006 16:10 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Komen er ook live streams van?
.....ikke toch geen verstand van voetbal.....:s)quote:Op donderdag 14 september 2006 16:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
niet zo boos....tis toch ook een baggerclub die al jaren parasiteert op Utreg en dan begint te janken dat de transfermarkt zo gemeen is?
eventuele reply's naar de SC ? Voordat ik een waanzinnige wip met flugie verknal?
Waar heb je wel verstand van, oortjes?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.....ikke toch geen verstand van voetbal.....:s)![]()
![]()
....nee van puntjes.......................... hihhihiquote:Op donderdag 14 september 2006 16:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar heb je wel verstand van, oortjes?
zodat er een passende topictitel kan komen!quote:Op donderdag 14 september 2006 16:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....nee van puntjes.......................... hihhihi
waarom wil je dit topic vol hebben?
nou, ik puntoortje...26 jaar en ik doe hilde na...ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKquote:Op donderdag 14 september 2006 16:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
zodat er een passende topictitel kan komen!
vertel eens over jezelf![]()
draai ik ook nog ff een sjekkie...wat zijn je maten?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou, ik puntoortje...26 jaar en ik doe hilde na...ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK
me vrienden...hahahhaquote:Op donderdag 14 september 2006 16:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
draai ik ook nog ff een sjekkie...wat zijn je maten?
heb jij die?quote:
....volgens mij niet....waar kan ik die kopen?quote:
ik ben goedkoop ...! hoor ik wel eens zeggen he!quote:Op donderdag 14 september 2006 17:17 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....volgens mij niet....waar kan ik die kopen?
. nou dan "neem" ik jou ....heb ik er iig alvast 1quote:Op donderdag 14 september 2006 17:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik ben goedkoop ...! hoor ik wel eens zeggen he!
Mooi! Ga eens bier halen!quote:Op donderdag 14 september 2006 17:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
. nou dan "neem" ik jou ....heb ik er iig alvast 1![]()
![]()
![]()
Najahh... biedt eindelijk iemand aan je te nemen, wil ie niet genomen worden. Watjequote:
....hahha....je bent een vriendje hoor....niet me baasquote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 17:33 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik jou ook als vriend dan, versabommie
trouwens doe ff antwoord geven...corleone en palermo miste hij nogquote:Op donderdag 14 september 2006 17:33 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik jou ook als vriend dan, versabommie
twas te proberenquote:Op donderdag 14 september 2006 17:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....hahha....je bent een vriendje hoor....niet me baas...en als je een hondje wil moet je er maar 1 kopen...of misschien heeft e10 wel intresse
![]()
![]()
...mooi das dus geregeld! ga nu maar een biertje voor me pakken...quote:
Ik had alleen Corleone geweten johquote:Op donderdag 14 september 2006 17:38 schreef versabommie het volgende:
trouwens doe ff antwoord geven...corleone en palermo miste hij nog![]()
komop iesje: corleone, palermo, Gambino...quote:Op donderdag 14 september 2006 17:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
trouwens doe ff antwoord geven...corleone en palermo miste hij nog![]()
he die hoef je niet te kopen hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 17:17 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....volgens mij niet....waar kan ik die kopen?
Als Bommie datzelfde had gedacht bij een bepaalde puzzel, was ie nooit voorbij vraag 1-2-3 etc gekomenquote:Op donderdag 14 september 2006 17:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had alleen Corleone geweten johKan toch moeilijk antwoord geven op een vraag die ik nooit had geweten.
Maar die kloppen dus niet, lieverdquote:Op donderdag 14 september 2006 17:49 schreef versabommie het volgende:
komop iesje: corleone, palermo, Gambino...
ze staan er al alle drie dus zet ze ff op rij heb je een punt![]()
quote:New York City is the place of origin for organized crime in the United States. Currently, there are five families in the New York City outfit of La Cosa Nostra. This page will give background information on each of the five families. First of all, the five families are Gambino, Genovese, Colombo, Bonanno, and Luchese.
Vertrek jij maar met Onan Airquote:
Wrom niet?quote:
Ik vind dit geen leuke geintjes Coos.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Wrom niet?![]()
Hebbie wat te doen voor/tijdens de uitzending.![]()
lukt het?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:59 schreef Jappie het volgende:
****s *an ******aar
Tra-la-lalala
![]()
-
![]()
![]()
![]()
![]()
ja en wat dan nogquote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef versabommie het volgende:
HEY! ZITTEN JULLIE MIJN ISOLEERTOPIC VOL TE KAKKEN?????![]()
Nee het was alleen een vraag heur...ik zeg ga zo door!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:58 schreef debuurvrouw het volgende:
ow, snorry!![]()
![]()
ik dacht dat je een nieuwe wilde....![]()
maar... dan ga ik maar weer??
Nou....Keep up the good work, pik!quote:
Neen, doet eens je best voor je vriendje!quote:Op donderdag 14 september 2006 19:54 schreef puntoortje het volgende:
is ie nog niet vol
ja doed, maar fok is wat traag.....quote:
leuke dag gehad vandaag ?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:05 schreef debuurvrouw het volgende:
t' is een beetje rustig......
en ik verveel me...![]()
Hmm..hier is Fok niet zo traag hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja doed, maar fok is wat traag.....
maargoed zijn er bijna..daarna kan ik eindelijk sc #bla "Berry's isoleertopic" starten![]()
neuh, dies dagelijksquote:Op donderdag 14 september 2006 21:10 schreef Jappie het volgende:
...denk je niet gewoon dat het aan jezelf ligt ?Loop je nog krom van het pak ros van je vrouw ?
nix bluf....2 ewka accounts en ik heb die 20 mbitverbinding van versatelquote:Op donderdag 14 september 2006 21:12 schreef Jappie het volgende:
bluffer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |