OOOOHHH- de telegraaf heeft niet de waarheid verteldquote:Op woensdag 13 september 2006 09:53 schreef Sassefras het volgende:
op talpa:
09:09Monique staat voor een moeilijke keuze
Na een emotionele avond, moet Monique vandaag een zware beslissing nemen. Haar gezin mist Monique en de Haagse heeft gisteravond besloten om er een nachtje over te slapen en dan te besluiten of ze in het Big Brother Huis blijft of niet.
+++++
ze is dus nog niet weg!
09:39Dertien harten voor Moniquequote:Op woensdag 13 september 2006 09:53 schreef Sassefras het volgende:
op talpa:
09:09Monique staat voor een moeilijke keuze
Na een emotionele avond, moet Monique vandaag een zware beslissing nemen. Haar gezin mist Monique en de Haagse heeft gisteravond besloten om er een nachtje over te slapen en dan te besluiten of ze in het Big Brother Huis blijft of niet.
+++++
ze is dus nog niet weg!
En dus breek je hem zijn nek! Wat doe je in godsnaam als je iemand wél iets kwalijk neemt?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
sorry maar je kan het een jonge vrijgezelle gozer niet kwalijk nemen dat hij aangeboden kut niet negeert, om het maar eens op zijn boerenfluitjes te zeggen!
ik hou me mond er over omdat ik anders met voorbeelden uit me eigen leven moet komen daar zit niemand op te wachten ,ik begrijp monique dat zoiets kan gebeuren, ik begrijp rob dat hij geschrokken is alleen als je relatie al niet goed is weet je ook dat de gevaren overal op de loer ligge en is dat je kop in het zand steken ,dan moet je niet opeens hoog van de toren springen als het daad werkelijk gebeurdquote:Op woensdag 13 september 2006 09:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gezien Rob zijn reactie is hij heel onplezierig verrast!
hahaha ja dat is pas echt een shockerquote:Op woensdag 13 september 2006 09:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
OOOOHHH- de telegraaf heeft niet de waarheid verteld![]()
Of wel, maar wil talpa het nieuws nog geheim houden als scoop zijndequote:Op woensdag 13 september 2006 09:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Mooi weer he?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:55 schreef demins het volgende:
[..]
En dus breek je hem zijn nek! Wat doe je in godsnaam als je iemand wél iets kwalijk neemt?![]()
En geen ontwijkende antwoorden dit keer of ik kom met míjn brute bak naar Utreg!
Perfect weer om buiten te spelen...quote:
quote:
Fiat Panda aangezwengeld en met de neus (haha) richting Utreg gezet! Moet alleen nog even plassen.quote:
Dat zou kunnen maar waarom hebben we dan geen steams????quote:Op woensdag 13 september 2006 09:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
En flugel speelt ook mooi weerquote:Op woensdag 13 september 2006 09:59 schreef Addi het volgende:
[..]
Perfect weer om buiten te spelen...
Vraag ff aan wat buurtjongens of ze je de eerste 10 kilometer willen duwenquote:Op woensdag 13 september 2006 10:00 schreef demins het volgende:
[..]
Fiat Panda aangezwengeld en met de neus (haha) richting Utreg gezet! Moet alleen nog even plassen.![]()
...zoveel was er toch niet te zien...hihih ....beetje hak en plak beelden..quote:Op woensdag 13 september 2006 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even een boterham eten....
Wel lekker geslapen..... lag er dit keer niet laat in, maar lekker op tijd
Ik denk dat ze gewoon een weekje niet hoeven te nomineren.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:37 schreef BlackSunday het volgende:
vrijwillige exit------->nieuwe bewoner?
Hoezo niet? Zo stond het toch precies in de telegraaf?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
In de Telegraaf staat dat Monique al pleiten is maar dat is dus niet zo.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Zo stond het toch precies in de telegraaf?
Dat stuk had ik nog niet eens gelezen, maar ik zag het net ook. Ik dacht dat er alleen stond dat haar man bij BB was geweest en Monique nu 24 uur bedenktijd had. Dat bericht werd vanmorgen gequote door tanjalies.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
In de Telegraaf staat dat Monique al pleiten is maar dat is dus niet zo.
Er zijn meerdere edities van de Telegraaf, deze heeft dus geblunderd.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat stuk had ik nog niet eens gelezen, maar ik zag het net ook. Ik dacht dat er alleen stond dat haar man bij BB was geweest en Monique nu 24 uur bedenktijd had. Dat bericht werd vanmorgen gequote door tanjalies.
Ik had deze geleden:quote:Op woensdag 13 september 2006 10:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Er zijn meerdere edities van de Telegraaf, deze heeft dus geblunderd.
Ik deze: Gaat Monique vrijwillig het huis uit?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had deze geleden:
Gaat Monique vrijwillig het huis uit?
Hey! Leven op de CS. Ik ga even voorbij aan het feit dat je pas op komt duiken nu hilde in vol ornaat gepost is, maar kreeg het idee dat dit de versabommie isoleer wasquote:
ik doe ook eens 1 fake pffffffffffffquote:Op woensdag 13 september 2006 22:00 schreef teamlead het volgende:
jezus versabommie.... hou het ff gezellig hier zeg... wat een walgelijk plaatje
Ik vind dit eigenlijk wel meevallen.....waarschijnlijk door die stompzinnige doch gelukzalige blik van Hilde maar toch....het plaatje straalt een intens genieten uit.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:00 schreef teamlead het volgende:
jezus versabommie.... hou het ff gezellig hier zeg... wat een walgelijk plaatje
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik doe ook eens 1 fake pffffffffffff
Ik ben nu bezig met e10 vs shemale....de tering wat moeilijkquote:Op woensdag 13 september 2006 22:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk wel meevallen.....waarschijnlijk door die stompzinnige doch gelukzalige blik van Hilde maar toch....het plaatje straalt een intens genieten uit.
Kan me voorstellen...tis behoorlijk priegelwerk zo'n fake met E10.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met e10 vs shemale....de tering wat moeilijk![]()
dat niet zozeer ....ik ben gewoon enorm kleurenblindquote:Op woensdag 13 september 2006 22:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kan me voorstellen...tis behoorlijk priegelwerk zo'n fake met E10.![]()
nee nu ik hem zo zie ziet hij er niet uit...:(quote:Op woensdag 13 september 2006 22:28 schreef Jappie het volgende:
Mjah...ik weet niet....dit is toch niet helemaal dezelfde kwaliteit heb ik het idee. Misschien dat mensen zijn die er anders over denken hoor; maar ik zou dit niet gauw bij mij thuis aan de muur hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |