ik denk dat rob samen met barry was ,want afgelopen weekend was ook het weekend dat barry thuis was en mee kon kijkenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:28 schreef Bocaj het volgende:
Bestaande relaties buiten het huis werkt ook niet... Heeft Hummie fout gedaan!
Nu heeft Hummie allemaal kwade mensen aan de deur: Nu Rob en misschien later ook nog wel Barry met een bazoeka
weet ik.....maar het leek/lijkt me sterk dat ze online iets anders zetten als in de krant....ik zou verwachten dat, dat hetzelfde zou zijn...vandaarquote:Op woensdag 13 september 2006 09:19 schreef Anitra het volgende:
[..]
Das niet de papieren versie hoor
Nah valt wel mee hoor. Gisterenavond kon ik me de discussie in COS nog wel enigzins voorstellen, maar we hebben nog steeds geen streams, derhalve zou het onnodig zijn om in COS te posten. Iedereen hier weet hoe het werkt, als we COS tijdens een luwe dag in SC laten veranderen is het hek van de dam. Vandaar dus m'n verzoek.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:27 schreef Coraatje het volgende:
[..]
je hebt het er maar druk mee flugeltje
quote:Op woensdag 13 september 2006 09:27 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en volgens andere berichten is ze al weg
Misschien ben ik wat ouderwets, maar misschien dat de zogenaamd ruimdenkenen op dit forum me dan even kunnen vertellen waarom het niet normaal is om dan voor het huis even je relatie te verbreken als die toch al zo slecht was en je weet welke risico´s je loopt in het huis?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:27 schreef Sassefras het volgende:
[..]
het huwelijk tussen mo en rob was toch al slecht, ging ze daarom ook niet het huis in? nadenken over hoe nu verder?
ik hoop echt dat ze in het huis blijft, maar ik vraag me af of ze na zo'n bericht nog veel zin heeft om te blijven....
dan kan ze beter blijven zitten krijgt ze er nog voor betaald ook (dit bedoel ik sarcastisch ,iemand voor hoer uitmaken vind ik zo laag)quote:
Die 2 hebben elkaar natuurlijk op zitten naaien, gelijk aan hun partners in het BB-huis...quote:Op woensdag 13 september 2006 09:29 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik denk dat rob samen met barry was ,want afgelopen weekend was ook het weekend dat barry thuis was en mee kon kijken
Ik durf je nu ten zeerste tegen te spreken, Flugie:quote:Op woensdag 13 september 2006 09:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nah valt wel mee hoor. Gisterenavond kon ik me de discussie in COS nog wel enigzins voorstellen, maar we hebben nog steeds geen streams, derhalve zou het onnodig zijn om in COS te posten. Iedereen hier weet hoe het werkt, als we COS tijdens een luwe dag in SC laten veranderen is het hek van de dam. Vandaar dus m'n verzoek.
als het al slecht was weet rob dat ook een relatie heb je nog altijd met zijn tweeen en niet alleen dus moet rob ook niet helemaal verbaast zijn..ik hou me mondquote:Op woensdag 13 september 2006 09:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien ben ik wat ouderwets, maar misschien dat de zogenaamd ruimdenkenen op dit forum me dan even kunnen vertellen waarom het niet normaal is om dan voor het huis even je relatie te verbreken als die toch al zo slecht was en je weet welke risico´s je loopt in het huis?
Denk het niet!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:30 schreef Sassefras het volgende:
vraag me trouwens wel af, waarom ineens de weekopdracht gehaald is.???
staat egbert dan nu genomineerd?
Je zit in een huis afgesloten van de buitenwereld ( niet echt !) en hebt te maken met situaties waarbij je steun kunt gebruiken. Vervolgens krijg je die van iemand en ga je meer aan die persoon hechten, da's toch normaal in dit soort situaties ????quote:Op woensdag 13 september 2006 09:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien ben ik wat ouderwets, maar misschien dat de zogenaamd ruimdenkenen op dit forum me dan even kunnen vertellen waarom het niet normaal is om dan voor het huis even je relatie te verbreken als die toch al zo slecht was en je weet welke risico´s je loopt in het huis?
ohw ja dat zeker, ik vind die twee zusjes helemaal top, maar neemt niet weg dat ik de daden niet mag afkeurenquote:
hoef je er toch niet mee te gaan vozen? Of mag je direct je gezin vergeten?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je zit in een huis afgesloten van de buitenwereld ( niet echt !) en hebt te maken met situaties waarbij je steun kunt gebruiken. Vervolgens krijg je die van iemand en ga je meer aan die persoon hechten, da's toch normaal in dit soort situaties ????
Zou jij het akkoord vinden als jouw partner in het huis zat en jij zag hem/haar hetzelfde doen als wat de 2 dames hebben gedaan?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je zit in een huis afgesloten van de buitenwereld ( niet echt !) en hebt te maken met situaties waarbij je steun kunt gebruiken. Vervolgens krijg je die van iemand en ga je meer aan die persoon hechten, da's toch normaal in dit soort situaties ????
Monique neemt de stap dus monique had zo stoer moeten zijn om ook de eerste stap te nemen!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:32 schreef Coraatje het volgende:
[..]
als het al slecht was weet rob dat ook een relatie heb je nog altijd met zijn tweeen en niet alleen dus moet rob ook niet helemaal verbaast zijn..ik hou me mond![]()
Je gezin voor stront achterlaten en vernederen en public vind ik zo mogelijk lager!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:30 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dan kan ze beter blijven zitten krijgt ze er nog voor betaald ook (dit bedoel ik sarcastisch ,iemand voor hoer uitmaken vind ik zo laag)
Nee, Tijn is kewl, die doet wat hij doen moet als jonge vrijgezel!quote:
en wat hebben ze nu gedaan wat we echt gezien hebben dus geen gis werk,wat ik gezien heb is slapen met kleren naast elkaar,etienne zijn hand zat in sabrina der broek (jah was fout) en een zoen in monique der nek ben ik nog wat vergeten? ow ja etienne kust sabrina (op der mond wangen hoofd)verder een hoop in elkaar geknuffel MET KLEREN AAN maar dat doen andere ookquote:Op woensdag 13 september 2006 09:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou jij het akkoord vinden als jouw partner in het huis zat en jij zag hem/haar hetzelfde doen als wat de 2 dames hebben gedaan?
Vozen, vozen, ik neem aan dat je bedoelt dat jij het knuffelen dat regelmatig voorkomt ziet als sexuele handeling, ik zie er alleen maar steunbetuiging en genegeheid in.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoef je er toch niet mee te gaan vozen? Of mag je direct je gezin vergeten?
nee, de lichaamstaal en mimiek vind ik op zich erger...quote:Op woensdag 13 september 2006 09:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Vozen, vozen, ik neem aan dat je bedoelt dat jij het knuffelen dat regelmatig voorkomt ziet als sexuele handeling, ik zie er alleen maar steunbetuiging en genegeheid in.
Ik zou ook volledig flippen als mijn echtgenoot door iemand op die manier gesteund werd of genegenheid kreeg. Er is een daadwerkelijk verschil tussen een knuffel om genengenheid te tonen en een knuffel die Monique gaf aan tijn en andersom. Nog maar niet te spreken van het gefriemel van Etiennequote:Op woensdag 13 september 2006 09:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Vozen, vozen, ik neem aan dat je bedoelt dat jij het knuffelen dat regelmatig voorkomt ziet als sexuele handeling, ik zie er alleen maar steunbetuiging en genegeheid in.
maar daar kan je niks aan doenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee, de lichaamstaal en mimiek vind ik op zich erger...
Monique had gewoon haar relatie moeten verbreken voor ze erin ging, schijnbaar was die al behoorlijk klote want na 27 dagen ikan ze niet eens rationaliseren!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:40 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar daar kan je niks aan doen
die al zou je een muur tussen die twee zetten als je je tot elkaar aangetrokken voelt dan straal je dat uit
Wat E10 en Sabrian betreft, das een verhaal van gans andere orde dan dat van tijn en mo.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zou ook volledig flippen als mijn echtgenoot door iemand op die manier gesteund werd of genegenheid kreeg. Er is een daadwerkelijk verschil tussen een knuffel om genengenheid te tonen en een knuffel die Monique gaf aan tijn en andersom. Nog maar niet te spreken van het gefriemel van Etienne
correctie monique en rob hadden hun relatie moeten verbreken blijkbaar vonden ze dat allebij niet nodig er vanuitgaan dat hun relatie voor bb al niet goed was (of misschien gewoon in de sleur terecht gekomen was) je heb altijd een relatie met zijn tweeenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Monique had gewoon haar relatie moeten verbreken voor ze erin ging, schijnbaar was die al behoorlijk klote want na 27 dagen ikan ze niet eens rationaliseren!
Precies, en het zal best zo gegaan zijn, maar ja als je dan als stoere man door de buitenwacht op het gedrag van je vrouw wordt aangesproken, dan zijn de rapen gaar en gaat pappie op zn strepen staan.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:44 schreef Coraatje het volgende:
[..]
correctie monique en rob hadden hun relatie moeten verbreken blijkbaar vonden ze dat allebij niet nodig er vanuitgaan dat hun relatie voor bb al niet goed was (of misschien gewoon in de sleur terecht gekomen was) je heb altijd een relatie met zijn tweeen
is dat niet meten met 2 verschillende maten(je hebt daar een goede gezegde voor maar die weet ik ff niet meer na een nachtje doorzitten)quote:Op woensdag 13 september 2006 09:43 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wat E10 en Sabrian betreft, das een verhaal van gans andere orde dan dat van tijn en mo.
Die Sabrina is volgens mij ietwat "gemakkelijk" in haar relaties, volgens mij is daar al eens naar verwezen hier of daar.. Dan weet ke als partner dus van te voren donders goed welk risico je loopt. Dan zeg je van te voren dus al gelijk : "het gebeurt niet" en als je er toch ingaat, dan is het ajuus paraplu.
Ezelsbruggetje, die met een O erin horen bij elkaar, en die met een A erin ook.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:45 schreef Ireth het volgende:
ff voor het geheel duidelijk te krijgen, wie hoort er nu bij Monique? Rob of Barry en bij wie hoort de ander dan? Bij Sabrina?
rob + monique of monique + robquote:Op woensdag 13 september 2006 09:45 schreef Ireth het volgende:
ff voor het geheel duidelijk te krijgen, wie hoort er nu bij Monique? Rob of Barry en bij wie hoort de ander dan? Bij Sabrina?
Correctie: Als Rob dermate door het lint gaat dat hij boos het huis opzoekt, is Rob zich geenszins bewust geweest van een huwelijke val. Monique is in mijn ogen dan nog veel oneerlijker!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:44 schreef Coraatje het volgende:
[..]
correctie monique en rob hadden hun relatie moeten verbreken blijkbaar vonden ze dat allebij niet nodig er vanuitgaan dat hun relatie voor bb al niet goed was (of misschien gewoon in de sleur terecht gekomen was) je heb altijd een relatie met zijn tweeen
Waar vind ik hier de ratio?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
uitzonderlijk goed zelfs, en ik ben nog in totale staat van vakantierelaxedheid dus daar kan het niet aan liggen.
Maar gewoon even mijn mening:
-Tijn doet niets fout, hij is een jonge vrijgezel ergo pluk de monique
-Monique is fout op meerdere manieren. Als ze al zo'n slecht huwelijk had, dan had ze er gewoon voor BB mee moeten kappen. Als dit niet het geval is dan had ze BB sowieso niet in moeten gaan, want welke debiel laat een gezond gezin kapot gaan voor een jong broekie op nationale tv?
Kijk wat ik zeg is simpel, als mijn vrouw dit zou doen dan zou ik Tijn z'n nek breken ...en die van e10, semih,jeroen en zelfs Eggie...je kan nooit zeker genoeg zijn heheheh
sorry maar je kan het een jonge vrijgezelle gozer niet kwalijk nemen dat hij aangeboden kut niet negeert, om het maar eens op zijn boerenfluitjes te zeggen!quote:
nee ik probeer duidelijk te maken dat we niet weten wat er voor bb heeft afgespeeld misschien wilde monique het wel verbereken misschien wilde rob dat juist niet voor BB weten we helemaal niksquote:Op woensdag 13 september 2006 09:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Correctie: Als Rob dermate door het lint gaat dat hij boos het huis opzoekt, is Rob zich geenszins bewust geweest van een huwelijke val. Monique is in mijn ogen dan nog veel oneerlijker!
Sorry Cora, maar jij maakt Monique alleen maar verderfelijker op deze manier heur!![]()
Gezien Rob zijn reactie is hij heel onplezierig verrast!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:49 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee ik probeer duidelijk te maken dat we niet weten wat er voor bb heeft afgespeeld misschien wilde monique het wel verbereken misschien wilde rob dat juist niet voor BB weten we helemaal niks
Je dringt er zo op aan bij anderen, dus ik dacht...quote:Op woensdag 13 september 2006 09:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
sorry maar je kan het een jonge vrijgezelle gozer niet kwalijk nemen dat hij aangeboden kut niet negeert, om het maar eens op zijn boerenfluitjes te zeggen!
En trouwens, sinds wanneer wor mij enige vorm van ratio toegedicht?????
kan allemaal best, maar dan hoeven wij als kijkers toch niet gelijk helemaal op zwart komen te staan...quote:Op woensdag 13 september 2006 09:49 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee ik probeer duidelijk te maken dat we niet weten wat er voor bb heeft afgespeeld misschien wilde monique het wel verbereken misschien wilde rob dat juist niet voor BB weten we helemaal niks
kijk en daar ga je nou mank, Rob!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:51 schreef demins het volgende:
[..]
Je dringt er zo op aan bij anderen, dus ik dacht...![]()
Och, misschien net terug van vakantie, hè, dus wij dachten misschien heeft hij de ratio (tijdelijk) weer gevondenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:49 schreef versabommie het volgende:
En trouwens, sinds wanneer wor mij enige vorm van ratio toegedicht?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |