Ik durf ook niet meer met Onur te vliegen andersquote:Op woensdag 13 september 2006 04:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Allom zijn het watjes, wel met Onur durven vliegen maar aan de grond iets doen neuheu straks is Hummie boos
Ja dat mag, of moest dat nou weer in een bepaald uitzendingstopicquote:Op woensdag 13 september 2006 04:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Wie gaat er morgen mee Rob uit het bb pand slaan
[afbeelding]
Dat mag toch wel he?
quote:Op woensdag 13 september 2006 04:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat mag, of moest dat nou weer in een bepaald uitzendingstopic![]()
Zie je trouwens dat gat in zijn voorhoofd?
Zou dat uitgesleten zijn omdat hij iets te vaak met zijn wijsvinger tegen zijn kop aantikt, omdat hij met monique gaat
kwestie van streams volgen en SV lezenquote:Op woensdag 13 september 2006 04:18 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ik durf ook niet meer met Onur te vliegen anders![]()
Maar hoe kom je erbij dat die Rob de zusjes in elkaar slaat dan? Ik geloof dat ik iets heb gemist
Wil jij dan morgen ff mee om dat verder uit te diepenquote:Op woensdag 13 september 2006 04:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat mag, of moest dat nou weer in een bepaald uitzendingstopic![]()
Zie je trouwens dat gat in zijn voorhoofd?
Zou dat uitgesleten zijn omdat hij iets te vaak met zijn wijsvinger tegen zijn kop aantikt, omdat hij met monique gaat
*Naar voorhoofd wijst*quote:Op woensdag 13 september 2006 04:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wil jij dan morgen ff mee om dat verder uit te diepen![]()
In de COS wordt gemeld dat ze er al uit is.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:20 schreef Sassefras het volgende:
goedemorgen!
vandaag een spannende dag? zal monique het huis uitgaan en daarmee haar realtie reden? of zal ze het huis uitgaan, en de relatie niet redden? of zal ze in het huis blijven?
blijf kijken!
ik ben heel benieuwd! alhowel ik het wel suf vind van die vent (lelijke kerel trouwens) dat hij haar gaat "dreigen".
Je bent me aan het triggeren, dat is duidelijk!quote:
Monique is een hoer!quote:
het huwelijk tussen mo en rob was toch al slecht, ging ze daarom ook niet het huis in? nadenken over hoe nu verder?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
In de COS wordt gemeld dat ze er al uit is.
Onzinnige discussie trouwens daar over de relatie tussen mo en tijn. Alsof de situatie in dat huis, met alle spanningen van opdrachten en nominaties (sic) te vergelijken is met het aangaan van een buitenechtelijke relatie.
Slaat echt nergens op.
vandaar dat de streams op zwart zijn? ze willen het voor de uitzending van vanavond bewaren??quote:Op woensdag 13 september 2006 09:27 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en volgens andere berichten is ze al weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |