ik denk dat rob samen met barry was ,want afgelopen weekend was ook het weekend dat barry thuis was en mee kon kijkenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:28 schreef Bocaj het volgende:
Bestaande relaties buiten het huis werkt ook niet... Heeft Hummie fout gedaan!
Nu heeft Hummie allemaal kwade mensen aan de deur: Nu Rob en misschien later ook nog wel Barry met een bazoeka
weet ik.....maar het leek/lijkt me sterk dat ze online iets anders zetten als in de krant....ik zou verwachten dat, dat hetzelfde zou zijn...vandaarquote:Op woensdag 13 september 2006 09:19 schreef Anitra het volgende:
[..]
Das niet de papieren versie hoor
Nah valt wel mee hoor. Gisterenavond kon ik me de discussie in COS nog wel enigzins voorstellen, maar we hebben nog steeds geen streams, derhalve zou het onnodig zijn om in COS te posten. Iedereen hier weet hoe het werkt, als we COS tijdens een luwe dag in SC laten veranderen is het hek van de dam. Vandaar dus m'n verzoek.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:27 schreef Coraatje het volgende:
[..]
je hebt het er maar druk mee flugeltje
quote:Op woensdag 13 september 2006 09:27 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en volgens andere berichten is ze al weg
Misschien ben ik wat ouderwets, maar misschien dat de zogenaamd ruimdenkenen op dit forum me dan even kunnen vertellen waarom het niet normaal is om dan voor het huis even je relatie te verbreken als die toch al zo slecht was en je weet welke risico´s je loopt in het huis?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:27 schreef Sassefras het volgende:
[..]
het huwelijk tussen mo en rob was toch al slecht, ging ze daarom ook niet het huis in? nadenken over hoe nu verder?
ik hoop echt dat ze in het huis blijft, maar ik vraag me af of ze na zo'n bericht nog veel zin heeft om te blijven....
dan kan ze beter blijven zitten krijgt ze er nog voor betaald ook (dit bedoel ik sarcastisch ,iemand voor hoer uitmaken vind ik zo laag)quote:
Die 2 hebben elkaar natuurlijk op zitten naaien, gelijk aan hun partners in het BB-huis...quote:Op woensdag 13 september 2006 09:29 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik denk dat rob samen met barry was ,want afgelopen weekend was ook het weekend dat barry thuis was en mee kon kijken
Ik durf je nu ten zeerste tegen te spreken, Flugie:quote:Op woensdag 13 september 2006 09:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nah valt wel mee hoor. Gisterenavond kon ik me de discussie in COS nog wel enigzins voorstellen, maar we hebben nog steeds geen streams, derhalve zou het onnodig zijn om in COS te posten. Iedereen hier weet hoe het werkt, als we COS tijdens een luwe dag in SC laten veranderen is het hek van de dam. Vandaar dus m'n verzoek.
als het al slecht was weet rob dat ook een relatie heb je nog altijd met zijn tweeen en niet alleen dus moet rob ook niet helemaal verbaast zijn..ik hou me mondquote:Op woensdag 13 september 2006 09:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien ben ik wat ouderwets, maar misschien dat de zogenaamd ruimdenkenen op dit forum me dan even kunnen vertellen waarom het niet normaal is om dan voor het huis even je relatie te verbreken als die toch al zo slecht was en je weet welke risico´s je loopt in het huis?
Denk het niet!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:30 schreef Sassefras het volgende:
vraag me trouwens wel af, waarom ineens de weekopdracht gehaald is.???
staat egbert dan nu genomineerd?
Je zit in een huis afgesloten van de buitenwereld ( niet echt !) en hebt te maken met situaties waarbij je steun kunt gebruiken. Vervolgens krijg je die van iemand en ga je meer aan die persoon hechten, da's toch normaal in dit soort situaties ????quote:Op woensdag 13 september 2006 09:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien ben ik wat ouderwets, maar misschien dat de zogenaamd ruimdenkenen op dit forum me dan even kunnen vertellen waarom het niet normaal is om dan voor het huis even je relatie te verbreken als die toch al zo slecht was en je weet welke risico´s je loopt in het huis?
ohw ja dat zeker, ik vind die twee zusjes helemaal top, maar neemt niet weg dat ik de daden niet mag afkeurenquote:
hoef je er toch niet mee te gaan vozen? Of mag je direct je gezin vergeten?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je zit in een huis afgesloten van de buitenwereld ( niet echt !) en hebt te maken met situaties waarbij je steun kunt gebruiken. Vervolgens krijg je die van iemand en ga je meer aan die persoon hechten, da's toch normaal in dit soort situaties ????
Zou jij het akkoord vinden als jouw partner in het huis zat en jij zag hem/haar hetzelfde doen als wat de 2 dames hebben gedaan?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je zit in een huis afgesloten van de buitenwereld ( niet echt !) en hebt te maken met situaties waarbij je steun kunt gebruiken. Vervolgens krijg je die van iemand en ga je meer aan die persoon hechten, da's toch normaal in dit soort situaties ????
Monique neemt de stap dus monique had zo stoer moeten zijn om ook de eerste stap te nemen!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:32 schreef Coraatje het volgende:
[..]
als het al slecht was weet rob dat ook een relatie heb je nog altijd met zijn tweeen en niet alleen dus moet rob ook niet helemaal verbaast zijn..ik hou me mond![]()
Je gezin voor stront achterlaten en vernederen en public vind ik zo mogelijk lager!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:30 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dan kan ze beter blijven zitten krijgt ze er nog voor betaald ook (dit bedoel ik sarcastisch ,iemand voor hoer uitmaken vind ik zo laag)
Nee, Tijn is kewl, die doet wat hij doen moet als jonge vrijgezel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |