sorry maar je kan het een jonge vrijgezelle gozer niet kwalijk nemen dat hij aangeboden kut niet negeert, om het maar eens op zijn boerenfluitjes te zeggen!quote:
nee ik probeer duidelijk te maken dat we niet weten wat er voor bb heeft afgespeeld misschien wilde monique het wel verbereken misschien wilde rob dat juist niet voor BB weten we helemaal niksquote:Op woensdag 13 september 2006 09:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Correctie: Als Rob dermate door het lint gaat dat hij boos het huis opzoekt, is Rob zich geenszins bewust geweest van een huwelijke val. Monique is in mijn ogen dan nog veel oneerlijker!
Sorry Cora, maar jij maakt Monique alleen maar verderfelijker op deze manier heur!![]()
Gezien Rob zijn reactie is hij heel onplezierig verrast!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:49 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee ik probeer duidelijk te maken dat we niet weten wat er voor bb heeft afgespeeld misschien wilde monique het wel verbereken misschien wilde rob dat juist niet voor BB weten we helemaal niks
Je dringt er zo op aan bij anderen, dus ik dacht...quote:Op woensdag 13 september 2006 09:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
sorry maar je kan het een jonge vrijgezelle gozer niet kwalijk nemen dat hij aangeboden kut niet negeert, om het maar eens op zijn boerenfluitjes te zeggen!
En trouwens, sinds wanneer wor mij enige vorm van ratio toegedicht?????
kan allemaal best, maar dan hoeven wij als kijkers toch niet gelijk helemaal op zwart komen te staan...quote:Op woensdag 13 september 2006 09:49 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee ik probeer duidelijk te maken dat we niet weten wat er voor bb heeft afgespeeld misschien wilde monique het wel verbereken misschien wilde rob dat juist niet voor BB weten we helemaal niks
kijk en daar ga je nou mank, Rob!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:51 schreef demins het volgende:
[..]
Je dringt er zo op aan bij anderen, dus ik dacht...![]()
Och, misschien net terug van vakantie, hè, dus wij dachten misschien heeft hij de ratio (tijdelijk) weer gevondenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:49 schreef versabommie het volgende:
En trouwens, sinds wanneer wor mij enige vorm van ratio toegedicht?????
OOOOHHH- de telegraaf heeft niet de waarheid verteldquote:Op woensdag 13 september 2006 09:53 schreef Sassefras het volgende:
op talpa:
09:09Monique staat voor een moeilijke keuze
Na een emotionele avond, moet Monique vandaag een zware beslissing nemen. Haar gezin mist Monique en de Haagse heeft gisteravond besloten om er een nachtje over te slapen en dan te besluiten of ze in het Big Brother Huis blijft of niet.
+++++
ze is dus nog niet weg!
09:39Dertien harten voor Moniquequote:Op woensdag 13 september 2006 09:53 schreef Sassefras het volgende:
op talpa:
09:09Monique staat voor een moeilijke keuze
Na een emotionele avond, moet Monique vandaag een zware beslissing nemen. Haar gezin mist Monique en de Haagse heeft gisteravond besloten om er een nachtje over te slapen en dan te besluiten of ze in het Big Brother Huis blijft of niet.
+++++
ze is dus nog niet weg!
En dus breek je hem zijn nek! Wat doe je in godsnaam als je iemand wél iets kwalijk neemt?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
sorry maar je kan het een jonge vrijgezelle gozer niet kwalijk nemen dat hij aangeboden kut niet negeert, om het maar eens op zijn boerenfluitjes te zeggen!
ik hou me mond er over omdat ik anders met voorbeelden uit me eigen leven moet komen daar zit niemand op te wachten ,ik begrijp monique dat zoiets kan gebeuren, ik begrijp rob dat hij geschrokken is alleen als je relatie al niet goed is weet je ook dat de gevaren overal op de loer ligge en is dat je kop in het zand steken ,dan moet je niet opeens hoog van de toren springen als het daad werkelijk gebeurdquote:Op woensdag 13 september 2006 09:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gezien Rob zijn reactie is hij heel onplezierig verrast!
hahaha ja dat is pas echt een shockerquote:Op woensdag 13 september 2006 09:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
OOOOHHH- de telegraaf heeft niet de waarheid verteld![]()
Of wel, maar wil talpa het nieuws nog geheim houden als scoop zijndequote:Op woensdag 13 september 2006 09:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
OOOOHHH- de telegraaf heeft niet de waarheid verteld![]()
Mooi weer he?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:55 schreef demins het volgende:
[..]
En dus breek je hem zijn nek! Wat doe je in godsnaam als je iemand wél iets kwalijk neemt?![]()
En geen ontwijkende antwoorden dit keer of ik kom met míjn brute bak naar Utreg!
Perfect weer om buiten te spelen...quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |