en wat hebben ze nu gedaan wat we echt gezien hebben dus geen gis werk,wat ik gezien heb is slapen met kleren naast elkaar,etienne zijn hand zat in sabrina der broek (jah was fout) en een zoen in monique der nek ben ik nog wat vergeten? ow ja etienne kust sabrina (op der mond wangen hoofd)verder een hoop in elkaar geknuffel MET KLEREN AAN maar dat doen andere ookquote:Op woensdag 13 september 2006 09:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou jij het akkoord vinden als jouw partner in het huis zat en jij zag hem/haar hetzelfde doen als wat de 2 dames hebben gedaan?
Vozen, vozen, ik neem aan dat je bedoelt dat jij het knuffelen dat regelmatig voorkomt ziet als sexuele handeling, ik zie er alleen maar steunbetuiging en genegeheid in.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoef je er toch niet mee te gaan vozen? Of mag je direct je gezin vergeten?
nee, de lichaamstaal en mimiek vind ik op zich erger...quote:Op woensdag 13 september 2006 09:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Vozen, vozen, ik neem aan dat je bedoelt dat jij het knuffelen dat regelmatig voorkomt ziet als sexuele handeling, ik zie er alleen maar steunbetuiging en genegeheid in.
Ik zou ook volledig flippen als mijn echtgenoot door iemand op die manier gesteund werd of genegenheid kreeg. Er is een daadwerkelijk verschil tussen een knuffel om genengenheid te tonen en een knuffel die Monique gaf aan tijn en andersom. Nog maar niet te spreken van het gefriemel van Etiennequote:Op woensdag 13 september 2006 09:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Vozen, vozen, ik neem aan dat je bedoelt dat jij het knuffelen dat regelmatig voorkomt ziet als sexuele handeling, ik zie er alleen maar steunbetuiging en genegeheid in.
maar daar kan je niks aan doenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee, de lichaamstaal en mimiek vind ik op zich erger...
Monique had gewoon haar relatie moeten verbreken voor ze erin ging, schijnbaar was die al behoorlijk klote want na 27 dagen ikan ze niet eens rationaliseren!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:40 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar daar kan je niks aan doen
die al zou je een muur tussen die twee zetten als je je tot elkaar aangetrokken voelt dan straal je dat uit
Wat E10 en Sabrian betreft, das een verhaal van gans andere orde dan dat van tijn en mo.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zou ook volledig flippen als mijn echtgenoot door iemand op die manier gesteund werd of genegenheid kreeg. Er is een daadwerkelijk verschil tussen een knuffel om genengenheid te tonen en een knuffel die Monique gaf aan tijn en andersom. Nog maar niet te spreken van het gefriemel van Etienne
correctie monique en rob hadden hun relatie moeten verbreken blijkbaar vonden ze dat allebij niet nodig er vanuitgaan dat hun relatie voor bb al niet goed was (of misschien gewoon in de sleur terecht gekomen was) je heb altijd een relatie met zijn tweeenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Monique had gewoon haar relatie moeten verbreken voor ze erin ging, schijnbaar was die al behoorlijk klote want na 27 dagen ikan ze niet eens rationaliseren!
Precies, en het zal best zo gegaan zijn, maar ja als je dan als stoere man door de buitenwacht op het gedrag van je vrouw wordt aangesproken, dan zijn de rapen gaar en gaat pappie op zn strepen staan.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:44 schreef Coraatje het volgende:
[..]
correctie monique en rob hadden hun relatie moeten verbreken blijkbaar vonden ze dat allebij niet nodig er vanuitgaan dat hun relatie voor bb al niet goed was (of misschien gewoon in de sleur terecht gekomen was) je heb altijd een relatie met zijn tweeen
is dat niet meten met 2 verschillende maten(je hebt daar een goede gezegde voor maar die weet ik ff niet meer na een nachtje doorzitten)quote:Op woensdag 13 september 2006 09:43 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wat E10 en Sabrian betreft, das een verhaal van gans andere orde dan dat van tijn en mo.
Die Sabrina is volgens mij ietwat "gemakkelijk" in haar relaties, volgens mij is daar al eens naar verwezen hier of daar.. Dan weet ke als partner dus van te voren donders goed welk risico je loopt. Dan zeg je van te voren dus al gelijk : "het gebeurt niet" en als je er toch ingaat, dan is het ajuus paraplu.
Ezelsbruggetje, die met een O erin horen bij elkaar, en die met een A erin ook.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:45 schreef Ireth het volgende:
ff voor het geheel duidelijk te krijgen, wie hoort er nu bij Monique? Rob of Barry en bij wie hoort de ander dan? Bij Sabrina?
rob + monique of monique + robquote:Op woensdag 13 september 2006 09:45 schreef Ireth het volgende:
ff voor het geheel duidelijk te krijgen, wie hoort er nu bij Monique? Rob of Barry en bij wie hoort de ander dan? Bij Sabrina?
Correctie: Als Rob dermate door het lint gaat dat hij boos het huis opzoekt, is Rob zich geenszins bewust geweest van een huwelijke val. Monique is in mijn ogen dan nog veel oneerlijker!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:44 schreef Coraatje het volgende:
[..]
correctie monique en rob hadden hun relatie moeten verbreken blijkbaar vonden ze dat allebij niet nodig er vanuitgaan dat hun relatie voor bb al niet goed was (of misschien gewoon in de sleur terecht gekomen was) je heb altijd een relatie met zijn tweeen
Waar vind ik hier de ratio?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
uitzonderlijk goed zelfs, en ik ben nog in totale staat van vakantierelaxedheid dus daar kan het niet aan liggen.
Maar gewoon even mijn mening:
-Tijn doet niets fout, hij is een jonge vrijgezel ergo pluk de monique
-Monique is fout op meerdere manieren. Als ze al zo'n slecht huwelijk had, dan had ze er gewoon voor BB mee moeten kappen. Als dit niet het geval is dan had ze BB sowieso niet in moeten gaan, want welke debiel laat een gezond gezin kapot gaan voor een jong broekie op nationale tv?
Kijk wat ik zeg is simpel, als mijn vrouw dit zou doen dan zou ik Tijn z'n nek breken ...en die van e10, semih,jeroen en zelfs Eggie...je kan nooit zeker genoeg zijn heheheh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |