quote:
INGRID! Jeweetwel, die het met die manke doet!quote:Op donderdag 14 september 2006 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik had bij de algemene kennis quiz op fok de vraag gesteld wie iemand was op een foto van BB ( Algemene Kennis Quiz Deel 268 ) en die foto heb ik Diana genoemd (was geen Diana uiteraard). Gaan ze prompt 'Diana' antwoorden![]()
HA! Ik heb een punt. en dat is belangrijk voor de gemiddelde man. Om een punt te hebben!quote:Op donderdag 14 september 2006 13:16 schreef Isabeau het volgende:
Moet je dat in dat topic zeggenHeb je ook een punt
Nou ik had even het gevoel dat de sc tegenwoordig een isoleercel is voor bommies maar vandaag toch al wat aanloop gehad ...quote:Op donderdag 14 september 2006 13:19 schreef Sassefras het volgende:
hallo allemaal!is er nog wat interessants gebeurd? of is iedereen weer ingekakt?
oei...nu ga ik ze een oor aannaaien denk ikquote:Op donderdag 14 september 2006 13:19 schreef Isabeau het volgende:
En je mag een vraag verzinnenAls je nòg een BB vraag doet worden ze daar gek.
Nou niet echt verplicht, maar ik zat op een gegeven moment zo in mijn remy hier...quote:Op donderdag 14 september 2006 13:21 schreef Isabeau het volgende:
Zit je in de isoleer, versabommie?Wat heb je gedáán!
Nou Sass, trek wat luchtigers aan, niemand die het zietquote:Op donderdag 14 september 2006 13:22 schreef Sassefras het volgende:ja dat bedoelde ik..
volgens mij is het vrij rustig dus..
dankdankquote:Op donderdag 14 september 2006 13:22 schreef Isabeau het volgende:
Waarschijnlijk is het hier interessanter dan in het BB huis
nu gaan ze vloekenquote:Op donderdag 14 september 2006 13:26 schreef Isabeau het volgende:
Yep, Bijbel is zelfs uitstekend
Het gaat om algemene kennis en alles mag en een bijbelvraag heb ik nog niet gezien, maar vind ik wel bij algemene kennis horen
sjit, jij en sitethief hadden 'm vlot....quote:
is dat een mogelijkheid? dat mods je in een isoleer zetten?quote:Op donderdag 14 september 2006 13:21 schreef Isabeau het volgende:
Zit je in de isoleer, versabommie?Wat heb je gedáán!
dacht het al, anders was ik allang een paar keer in de isoleer gegooid hahahahquote:Op donderdag 14 september 2006 14:14 schreef Isabeau het volgende:
Welnee johEn ik weet ook niet veel van de bijbel, maar dat kan ik me nog herinneren van al die verhaaltjes die ik op school kreeg
Ahja, die vraag moest je voor gezegd krijgenquote:Op donderdag 14 september 2006 14:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
dacht het al, anders was ik allang een paar keer in de isoleer gegooid hahahah
was trouwens vrij pittig want in de passaga staat dat hij vocht met een engel...de meesten gaan dan gissen naar gabriel of michael, maar de engel staat voor god en jakobs zijn worstelen hiermee...
ik heb overigens heeeeeeeeeeeeeel nix met de bijbel maar ben bij een vorige puzzel al eens hiermee ind e mist gegaan!
ja DIE vraag en DIE fucking puzzel jaquote:Op donderdag 14 september 2006 14:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ahja, die vraag moest je voor gezegd krijgen![]()
En niemand gooit jou toch in de isoleer zeker zeker![]()
Jij in de isoleer, ik als je bewaker. Lijkt me goed plan.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja DIE vraag en DIE fucking puzzel jamaar nee moest hem googlen schat dat was 1 van de zeldzame puzzels die ik wel zelf kon vinden hahaha ben er toen snel mee gekapt ...
hey, wij samen in de isoleer voor een weekje?
komje er toch gezellig bij...als het concept dan toch al verneukt is maakt het ook niets meer uitquote:Op donderdag 14 september 2006 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Met z'n tweeën een weekje isoleer is geen isoleer
wat doe je in mijn isoleerdraadje?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:11 schreef PH52 het volgende:
Ik dacht al, wat is dat FOK! toch f*cking traag, maar jullie liggen hier te rotzooien![]()
Ik probeer hier en daar wat bloot te leggenquote:Op donderdag 14 september 2006 15:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat doe je in mijn isoleerdraadje?![]()
Daar was ik zelf al mee bezigquote:Op donderdag 14 september 2006 15:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik probeer hier en daar wat bloot te leggen![]()
doe wel ff dat stoeipakje van je ava aanquote:Op donderdag 14 september 2006 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik me met jullie in de isoleer wel vermaak![]()
* Isabeau is bij gebruik aan leukere BB-beelden filmpjes op google aan het kijken.
ook bij gebrek aan mag je me gebruiken...ha mooi gevonden....trouwens rotpuzzels!quote:
Komen er ook live streams van?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe wel ff dat stoeipakje van je ava aan![]()
als je mee wilt spelen welquote:Op donderdag 14 september 2006 16:10 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Komen er ook live streams van?
.....ikke toch geen verstand van voetbal.....:s)quote:Op donderdag 14 september 2006 16:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
niet zo boos....tis toch ook een baggerclub die al jaren parasiteert op Utreg en dan begint te janken dat de transfermarkt zo gemeen is?
eventuele reply's naar de SC ? Voordat ik een waanzinnige wip met flugie verknal?
Waar heb je wel verstand van, oortjes?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.....ikke toch geen verstand van voetbal.....:s)![]()
![]()
....nee van puntjes.......................... hihhihiquote:Op donderdag 14 september 2006 16:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar heb je wel verstand van, oortjes?
zodat er een passende topictitel kan komen!quote:Op donderdag 14 september 2006 16:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....nee van puntjes.......................... hihhihi
waarom wil je dit topic vol hebben?
nou, ik puntoortje...26 jaar en ik doe hilde na...ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKquote:Op donderdag 14 september 2006 16:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
zodat er een passende topictitel kan komen!
vertel eens over jezelf![]()
draai ik ook nog ff een sjekkie...wat zijn je maten?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou, ik puntoortje...26 jaar en ik doe hilde na...ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK
me vrienden...hahahhaquote:Op donderdag 14 september 2006 16:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
draai ik ook nog ff een sjekkie...wat zijn je maten?
heb jij die?quote:
....volgens mij niet....waar kan ik die kopen?quote:
ik ben goedkoop ...! hoor ik wel eens zeggen he!quote:Op donderdag 14 september 2006 17:17 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....volgens mij niet....waar kan ik die kopen?
. nou dan "neem" ik jou ....heb ik er iig alvast 1quote:Op donderdag 14 september 2006 17:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik ben goedkoop ...! hoor ik wel eens zeggen he!
Mooi! Ga eens bier halen!quote:Op donderdag 14 september 2006 17:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
. nou dan "neem" ik jou ....heb ik er iig alvast 1![]()
![]()
![]()
Najahh... biedt eindelijk iemand aan je te nemen, wil ie niet genomen worden. Watjequote:
....hahha....je bent een vriendje hoor....niet me baasquote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 17:33 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik jou ook als vriend dan, versabommie
trouwens doe ff antwoord geven...corleone en palermo miste hij nogquote:Op donderdag 14 september 2006 17:33 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik jou ook als vriend dan, versabommie
twas te proberenquote:Op donderdag 14 september 2006 17:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....hahha....je bent een vriendje hoor....niet me baas...en als je een hondje wil moet je er maar 1 kopen...of misschien heeft e10 wel intresse
![]()
![]()
...mooi das dus geregeld! ga nu maar een biertje voor me pakken...quote:
Ik had alleen Corleone geweten johquote:Op donderdag 14 september 2006 17:38 schreef versabommie het volgende:
trouwens doe ff antwoord geven...corleone en palermo miste hij nog![]()
komop iesje: corleone, palermo, Gambino...quote:Op donderdag 14 september 2006 17:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
trouwens doe ff antwoord geven...corleone en palermo miste hij nog![]()
he die hoef je niet te kopen hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 17:17 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....volgens mij niet....waar kan ik die kopen?
Als Bommie datzelfde had gedacht bij een bepaalde puzzel, was ie nooit voorbij vraag 1-2-3 etc gekomenquote:Op donderdag 14 september 2006 17:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had alleen Corleone geweten johKan toch moeilijk antwoord geven op een vraag die ik nooit had geweten.
Maar die kloppen dus niet, lieverdquote:Op donderdag 14 september 2006 17:49 schreef versabommie het volgende:
komop iesje: corleone, palermo, Gambino...
ze staan er al alle drie dus zet ze ff op rij heb je een punt![]()
quote:New York City is the place of origin for organized crime in the United States. Currently, there are five families in the New York City outfit of La Cosa Nostra. This page will give background information on each of the five families. First of all, the five families are Gambino, Genovese, Colombo, Bonanno, and Luchese.
Vertrek jij maar met Onan Airquote:
Wrom niet?quote:
Ik vind dit geen leuke geintjes Coos.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Wrom niet?![]()
Hebbie wat te doen voor/tijdens de uitzending.![]()
lukt het?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:59 schreef Jappie het volgende:
****s *an ******aar
Tra-la-lalala
![]()
-
![]()
![]()
![]()
![]()
ja en wat dan nogquote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef versabommie het volgende:
HEY! ZITTEN JULLIE MIJN ISOLEERTOPIC VOL TE KAKKEN?????![]()
Nee het was alleen een vraag heur...ik zeg ga zo door!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:58 schreef debuurvrouw het volgende:
ow, snorry!![]()
![]()
ik dacht dat je een nieuwe wilde....![]()
maar... dan ga ik maar weer??
Nou....Keep up the good work, pik!quote:
Neen, doet eens je best voor je vriendje!quote:Op donderdag 14 september 2006 19:54 schreef puntoortje het volgende:
is ie nog niet vol
ja doed, maar fok is wat traag.....quote:
leuke dag gehad vandaag ?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:05 schreef debuurvrouw het volgende:
t' is een beetje rustig......
en ik verveel me...![]()
Hmm..hier is Fok niet zo traag hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja doed, maar fok is wat traag.....
maargoed zijn er bijna..daarna kan ik eindelijk sc #bla "Berry's isoleertopic" starten![]()
neuh, dies dagelijksquote:Op donderdag 14 september 2006 21:10 schreef Jappie het volgende:
...denk je niet gewoon dat het aan jezelf ligt ?Loop je nog krom van het pak ros van je vrouw ?
nix bluf....2 ewka accounts en ik heb die 20 mbitverbinding van versatelquote:Op donderdag 14 september 2006 21:12 schreef Jappie het volgende:
bluffer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |