Inderdaad daar word ik helemaalquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:24 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
JAAAAAAAA ROBBIE... SUPER
nopequote:Op zaterdag 2 september 2006 05:27 schreef ThaSandman het volgende:
Als ik bij YouTube een aantal (10 ofzo) clips heb gespeeld krijg ik geen geluid meer. Hebben jullie dat ook?
Ja maar shakira komt pas net kijkenquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:30 schreef ThaSandman het volgende:
Shakira, die kan pas verschillende soorten stemmen zingen. Daarbij is het ook een hele mooie vrouw om naar te kijken en dat telt ook mee natuurlijk.
Dank je...quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:25 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Yolande..
speciaal voor onsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://youtube.com/watch?v=r7xlWfh2p_8
Nee maar Robbie Williams kan ook geen Madonna nadoenquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:31 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ja maar shakira komt pas net kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.kwa muziek tegenover robbie williams.. en ik durf te wedden dat zijn frank sinatra niet kan nadoenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wedden van wel..:P das niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:32 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Nee maar Robbie Williams kan ook geen Madonna nadoenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:31 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dank je...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Henk zit nu leidzaam te kijken...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nummer is wel goed, echte muziek,,maar de clipquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:33 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Henk?
boeie.. niet oplettenquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nummer is wel goed, echte muziek,,maar de clipom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
graag gedaan slaap ze xxquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:36 schreef Yolande het volgende:
bedankt voor Robbieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., ik ga nu lekker pitten, tot de volgende keer...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorry maar die is te langzaamquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:35 schreef Kassandraatjuh het volgende:
deze dan maar voor henk
http://youtube.com/watch?v=uTZ5hMrWDXE
nou jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Sorry maar die is te langzaamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit vind ik een heel erg mooi nummer als ik in de stemming ben...quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:35 schreef ThaSandman het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ky-thk7ftQ0
Dit is mijn laatste liedje en dan ga ik slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop