Ja ik wist hetquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Perfect![]()
![]()
![]()
![]()
Tranen in mijn ogen als ik dit met een koptelefoon op hoor![]()
Met muziek ben ik wel om gek van te worden ja. Ik heb meer als 300 cd's en de meeste zijn allemaal van voor het jaar 2000 (internet he).quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:01 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
ja wij zijn ook om gek van te worden.. nie?![]()
Ja hoor, ik ga toch zo slapenquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:03 schreef Yolande het volgende:
doen jullie een beetje rustig met Henk?
ja ik ben ook helemaal muziek gek hoor.. maar ben een van de weinige op mijn leeftijd die van jaren 60.70.80 hou.. daarom zeg ik.. ik varieer.. want ik hou van Tiesto.. tot aan.. fleetwoodmac .. the rubbets.. noem maar opquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:02 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Met muziek ben ik wel om gek van te worden ja. Ik heb meer als 300 cd's en de meeste zijn allemaal van voor het jaar 2000 (internet he).![]()
Ja uiteraardquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:03 schreef Yolande het volgende:
doen jullie een beetje rustig met Henk? Anders heb ik niets meer aan hem dit weekend.![]()
Je bent niet de enige die van die muziek houdt hoor. Platen uit die tijden zijn meestal de eerste platen die je hoort in je leven omdat je ouders die mooi vinden. Die blijven allemaal in je hoofd hangen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:05 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
ja ik ben ook helemaal muziek gek hoor.. maar ben een van de weinige op mijn leeftijd die van jaren 60.70.80 hou.. daarom zeg ik.. ik varieer.. want ik hou van Tiesto.. tot aan.. fleetwoodmac .. the rubbets.. noem maar op
Velvet Underground vind je dat ook mooi? Is weinig beeldmateriaal van te vinden, maar die komen na The Doors bij mij op 2.quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:05 schreef henk.jansen het volgende:
Ik spaar de concerten van mij favoriten op dvd , hihii
Dat is altijd tranen als ik ze kijk van de BeeGees, Rolling Stones, John Foherty (van CCR), Toto
ook ongezellig....quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:05 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ga toch zo slapen![]()
Ja maar mijn vakantie is bijna voorbij en ik moet om 6 uur beginnen maandag dus moet langzaam afbouwen hequote:
precies.. me ouders draaide die altijd in de auto als we op vakantie gingen, dus die liedjes blijven me allemaal bij inderdaad.. en we hebben thuis een jukebox met oude platen erin die regelmatig worden afgespeeld.. dus tja..quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:06 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die van die muziek houdt hoor. Platen uit die tijden zijn meestal de eerste platen die je hoort in je leven omdat je ouders die mooi vinden. Die blijven allemaal in je hoofd hangen.
Ach.. nog eentje toequote:Op zaterdag 2 september 2006 05:08 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ja maar mijn vakantie is bijna voorbij en ik moet om 6 uur beginnen maandag dus moet langzaam afbouwen he![]()
Tiesto mogen ze van mij houden, voor de rest hou ik ook van allerlei soorten muziek.quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:05 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
ja ik ben ook helemaal muziek gek hoor.. maar ben een van de weinige op mijn leeftijd die van jaren 60.70.80 hou.. daarom zeg ik.. ik varieer.. want ik hou van Tiesto.. tot aan.. fleetwoodmac .. the rubbets.. noem maar op
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:08 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Nou henk.. nog eentje voor het slapen gaan?
speciaal voor jou
http://youtube.com/watch?v=WH06XrOrdK0
Ik draaide zelf plaatjes op zolder toen ik 4 was. Mijn ouders draaiden toen meestal Duitse Schlager dus die kan ik ook meezingenquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:09 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
precies.. me ouders draaide die altijd in de auto als we op vakantie gingen, dus die liedjes blijven me allemaal bij inderdaad.. en we hebben thuis een jukebox met oude platen erin die regelmatig worden afgespeeld.. dus tja..
Oef dat is wel heel erg vroeg . dan moet je inderdaad heel erg afbouwen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:08 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ja maar mijn vakantie is bijna voorbij en ik moet om 6 uur beginnen maandag dus moet langzaam afbouwen he![]()
Ik ben zelf naar een concert geweest van de stones, en dat is een favo plaat van mijquote:
Jawel.. tiesto vind ik ook gaafquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:10 schreef Yolande het volgende:
[..]
Tiesto mogen ze van mij houden, voor de rest hou ik ook van allerlei soorten muziek.
BTW sorry dat ik ineens binnen kom stormen..![]()
Ja maar ik heb ook nog een vriendin die het niet leuk vindt als ik steeds zo laat naar bed ga, want dat betekent ook dat ik laat opsta.quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:10 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ach.. nog eentje toedan bouw je morgen maar af
Grin we zitten nu naar Goldstar te kijken en te luisteren (tenminste als er geen plaatje voor Henk klaarstaat) en dat zijn alleen maar Duiste Schlagersquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:11 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik draaide zelf plaatjes op zolder toen ik 4 was. Mijn ouders draaiden toen meestal Duitse Schlager dus die kan ik ook meezingen![]()
Jabeek ken ik ja. Boerendorpje hier in de buurt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:12 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Hey Sandman... Zegt Jabeek je iets?
Dan waardeer je gelukkig de goede oude muziek, zonder de beat eronderquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:11 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ik ben zelf naar een concert geweest van de stones, en dat is een favo plaat van mij
oke.. dan ben ik vanaf nu je Fok buurvrouw danquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:13 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Jabeek ken ik ja. Boerendorpje hier in de buurt.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
Grin we zitten nu naar Goldstar te kijken en te luisteren (tenminste als er geen plaatje voor Henk klaarstaat) en dat zijn alleen maar Duiste Schlagers![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:14 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
oke.. dan ben ik vanaf nu je Fok buurvrouw dan![]()
Ja dat zeker..! ik vind de oudere muziek veel mooier als nu hoor..! en dat vinden de mensen die nu plaatjes uitbrengen vast en zeker ook, want ze jatten alles van vroeger,,quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan waardeer je gelukkig de goede oude muziek, zonder de beat eronder![]()
zat ff je profiel te checken.. en zag dat je uit genbrook komtquote:
k3quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:17 schreef ThaSandman het volgende:
De muziek wat nu uitkomt vind ik ook niet echt goed meer te noemen. Je merkt ook dat alleen de jeugd nog plaatjes koopt want de top 40 stelt ook niks meer voor als Chipz op 1 kan komen.
Ik ken niemand uit Jabeekquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:17 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
zat ff je profiel te checken.. en zag dat je uit genbrook komt
ik kom uit jabeek.. misschien ken ik je nog wel![]()
Nou.. je hoeft ook niemand uit Jabeek te kennen..:P ik weet niet hoe oud je bent.. maar heb een vriend gehad in de hoofdtraat hehe dus je weet maar nooitquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:18 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik ken niemand uit Jabeek. Ik kom eigenlijk uit Brunssum. Ik ken wel iemand uit Bingelrade.
Ach Chipz vind ik altijd wel geinig, lekker vrolijk en het stelt niets voor, maar nr 1 is inderdaad wel te veel eer.quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:17 schreef ThaSandman het volgende:
De muziek wat nu uitkomt vind ik ook niet echt goed meer te noemen. Je merkt ook dat alleen de jeugd nog plaatjes koopt want de top 40 stelt ook niks meer voor als Chipz op 1 kan komen.
Het is wel vrolijk enzo maar niet iets dat je over 10 jaar nog wilt horen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:20 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ach Chipz vind ik altijd wel geinig, lekker vrolijk en het stelt niets voor, maar nr 1 is inderdaad wel te veel eer.
Nee zelfs niet over 1 jaar, maar dat heb ik met elle muziek van tegenwoordig, behalve van Robbie Williamsquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:22 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Het is wel vrolijk enzo maar niet iets dat je over 10 jaar nog wilt horen.
JAAAAAAAA ROBBIE... SUPERquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:23 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee zelfs niet over 1 jaar, maar dat heb ik met elle muziek van tegenwoordig, behalve van Robbie Williams![]()
![]()
Je homepage is geblokkeerdquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:22 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[quote]Op zaterdag 2 september 2006 05:21 schreef ThaSandman het volgende:
28 jaren jong. Jabeek is ook niet zo groot om er veel mensen te kennen. Ik heb er vroeger vaker gevoetbald.
[/quote
ooo dan ken je me ex vriend denk ik ook niet.. gelukkig maar]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |