Inderdaad daar word ik helemaalquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:24 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
JAAAAAAAA ROBBIE... SUPER
nopequote:Op zaterdag 2 september 2006 05:27 schreef ThaSandman het volgende:
Als ik bij YouTube een aantal (10 ofzo) clips heb gespeeld krijg ik geen geluid meer. Hebben jullie dat ook?
Ja maar shakira komt pas net kijkenquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:30 schreef ThaSandman het volgende:
Shakira, die kan pas verschillende soorten stemmen zingen. Daarbij is het ook een hele mooie vrouw om naar te kijken en dat telt ook mee natuurlijk.
Dank je...quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:25 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Yolande..
speciaal voor ons
http://youtube.com/watch?v=r7xlWfh2p_8
Nee maar Robbie Williams kan ook geen Madonna nadoenquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:31 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ja maar shakira komt pas net kijkenkwa muziek tegenover robbie williams.. en ik durf te wedden dat zijn frank sinatra niet kan nadoen
wedden van wel..:P das niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:32 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Nee maar Robbie Williams kan ook geen Madonna nadoen![]()
graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:31 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dank je...![]()
Henk zit nu leidzaam te kijken...
![]()
![]()
Nummer is wel goed, echte muziek,,maar de clipquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:33 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Henk?
boeie.. niet oplettenquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nummer is wel goed, echte muziek,,maar de clip![]()
graag gedaan slaap ze xxquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:36 schreef Yolande het volgende:
bedankt voor Robbie![]()
, ik ga nu lekker pitten, tot de volgende keer...
![]()
![]()
![]()
Sorry maar die is te langzaamquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:35 schreef Kassandraatjuh het volgende:
deze dan maar voor henk
http://youtube.com/watch?v=uTZ5hMrWDXE
nou jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Sorry maar die is te langzaam![]()
![]()
![]()
Dit vind ik een heel erg mooi nummer als ik in de stemming ben...quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:35 schreef ThaSandman het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ky-thk7ftQ0
Dit is mijn laatste liedje en dan ga ik slapen.
dan liever Walk on the wild side...quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:38 schreef ThaSandman het volgende:
Die van mij is ook langzaam aar wel mooi om mee af te sluiten. Een donkere Lou Reed doet t hem wel.
truste xxquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:39 schreef ThaSandman het volgende:
Mensen ik ga![]()
Tot morgen misschien. Slaap lekker allen.
Morgen/middag :-)quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:16 schreef itsme het volgende:
morgen. Niet veel gebeurd vannacht.
Ze (zusjes) zijn teleurgesteld , vinden het saai![]()
Joh.... plemp ik daar de streamverslagen helemaal mee vol.....Waren interessante gesprekken hoor...quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:13 schreef scanman01 het volgende:
Als er zo weinig als vandaag op fok wordt geschreven, heb ik zelf weinig zin om de streams te kijken. Een soort van 'waarom zou ik dan nog kijken' gevoel. Dat zegt veel over fok, maar zeer zeker ook over deze editie van BB
surequote:Op zaterdag 2 september 2006 14:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Joh.... plemp ik daar de streamverslagen helemaal mee vol.....Waren interessante gesprekken hoor...![]()
LOL... maar het COS topic gaat echt heel langzaam.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Joh.... plemp ik daar de streamverslagen helemaal mee vol.....Waren interessante gesprekken hoor...![]()
You're welcome !quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:21 schreef itsme het volgende:
[..]
sureMaar toch bedankt
![]()
Nee scan , het wordt hier steeds stiller, maar logisch want er gebeurt ook geen fok.
Ik ben weer Final Fantasy X aan het spelen.boeiender dan BB![]()
boeiender?![]()
Jij hebt tenminste wel het goede topic gevonden, da's best knap van jequote:Op zaterdag 2 september 2006 19:52 schreef luciano het volgende:
Ga zo door mensen ........... er waren al zo weinig streamverslagen hier , en nu is er WEER een nieuw topic bij waar de mensen zitten te ouwehoeren i.p.v. te streamen , ook al is er niets te melden misschien ..........COS / FB / SC / VOER VOOR PSYCHOS .......... whats next .........en het dan gek vinden toen ik tijdens BB5 reeds aangaf dat het totaal de verkeerde kant uitgaat met FOk .... ik hoorde net voor het eerst van v-o-l , en ben daar ook maar eens wezen lurken ..... en ik kan het heel goed begrijpen dat men het bijna wekelijks wisselende beleid van FOK niet meer begrijpt ........ GO GOEROE GO ................ DANNY ROELEERT
Wel slim bekeken....4 posts voor de prijs van 1quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:53 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste wel het goede topic gevonden, da's best knap van je![]()
edit: te veel eer, je hebt 'm gewoon overal neergepleurd
Niet de sterkste opstelling naar mijn mening.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:41 schreef scanman01 het volgende:
Zo maar even het Nederlands elftal kijken (héle sterke opstelling) .
Zal vast iets boeiender worden dan de streams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |