Ja sorry. Maar ik ben ook zo vredelievendquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar nu zit jij de ruzie weer te verpesten.![]()
Joh, dit is nog spannend, vergeleken met waar we straks weer massaal naar aan het kijken zijn.quote:
Heb je die foto bewerkt, Gertquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, dit is nog spannend, vergeleken met waar we straks weer massaal naar aan het kijken zijn.
[afbeelding]
Shit, viel het op? Ik heb het gezicht van Lieske wat pokdaliger gemaakt.quote:
Weer een ruziepoging de kop ingedruktquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Shit, viel het op? Ik heb het gezicht van Lieske wat pokdaliger gemaakt.![]()
Je weet dat er een paar letters per ongeluk vetgedrukt staan in je postquote:
En er wordt weer niet gewacht op mijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Weer een ruziepoging de kop ingedrukt![]()
Ik geef het nu gewoon op.
TT mag worden veranderd in 'Alles koek en ei, niet lezen, niet posten en de groeten aan je moeder'.
Sterker nog, ik ben vergeten wie je bentquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En er wordt weer niet gewacht op mij
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben vergeten wie je bent![]()
En danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als dat nou voor iedereen zou gelden
Maar vind jij het ethisch in de haak dan, om bijvoorbeeld één specifieke bewoner mooier te editten, of iets weg te halen of verplaatsen op een screenshot, en dit vervolgens te presenteren zonder te vermelden dat je dit gedaan hebt?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Weer een ruziepoging de kop ingedrukt![]()
Ik geef het nu gewoon op.
TT mag worden veranderd in 'Alles koek en ei, niet lezen, niet posten en de groeten aan je moeder'.
Ja sorry, dit is dus echt een post van lik-m'n-reet.quote:
Ik vind dus van wel ja. Iedereen weet toch hoe iemand eruit ziet door naar de streams of tv te kijken. Dus als ik het nodig vind om een foto mooier te maken dan het in werkelijkheid was, dan doe ik dat. Ik zit hier dan geen journalistiek te bedrijven, maar gewoon captures uit BB te plaatsen omdat ik dat leuk vind.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:30 schreef Gert het volgende:
Maar vind jij het ethisch in de haak dan, om bijvoorbeeld één specifieke bewoner mooier te editten, of iets weg te halen of verplaatsen op een screenshot, en dit vervolgens te presenteren zonder te vermelden dat je dit gedaan hebt?
geen energie meer voorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja sorry, dit is dus echt een post van lik-m'n-reet.
Wanhopige poging om ruzie te schoppen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |