Ja sorry. Maar ik ben ook zo vredelievendquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar nu zit jij de ruzie weer te verpesten.![]()
Joh, dit is nog spannend, vergeleken met waar we straks weer massaal naar aan het kijken zijn.quote:
Heb je die foto bewerkt, Gertquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, dit is nog spannend, vergeleken met waar we straks weer massaal naar aan het kijken zijn.
[afbeelding]
Shit, viel het op? Ik heb het gezicht van Lieske wat pokdaliger gemaakt.quote:
Weer een ruziepoging de kop ingedruktquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Shit, viel het op? Ik heb het gezicht van Lieske wat pokdaliger gemaakt.![]()
Je weet dat er een paar letters per ongeluk vetgedrukt staan in je postquote:
En er wordt weer niet gewacht op mijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Weer een ruziepoging de kop ingedrukt![]()
Ik geef het nu gewoon op.
TT mag worden veranderd in 'Alles koek en ei, niet lezen, niet posten en de groeten aan je moeder'.
Sterker nog, ik ben vergeten wie je bentquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En er wordt weer niet gewacht op mij
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben vergeten wie je bent![]()
En danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als dat nou voor iedereen zou gelden
Maar vind jij het ethisch in de haak dan, om bijvoorbeeld één specifieke bewoner mooier te editten, of iets weg te halen of verplaatsen op een screenshot, en dit vervolgens te presenteren zonder te vermelden dat je dit gedaan hebt?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Weer een ruziepoging de kop ingedrukt![]()
Ik geef het nu gewoon op.
TT mag worden veranderd in 'Alles koek en ei, niet lezen, niet posten en de groeten aan je moeder'.
Ja sorry, dit is dus echt een post van lik-m'n-reet.quote:
Ik vind dus van wel ja. Iedereen weet toch hoe iemand eruit ziet door naar de streams of tv te kijken. Dus als ik het nodig vind om een foto mooier te maken dan het in werkelijkheid was, dan doe ik dat. Ik zit hier dan geen journalistiek te bedrijven, maar gewoon captures uit BB te plaatsen omdat ik dat leuk vind.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:30 schreef Gert het volgende:
Maar vind jij het ethisch in de haak dan, om bijvoorbeeld één specifieke bewoner mooier te editten, of iets weg te halen of verplaatsen op een screenshot, en dit vervolgens te presenteren zonder te vermelden dat je dit gedaan hebt?
geen energie meer voorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja sorry, dit is dus echt een post van lik-m'n-reet.
Wanhopige poging om ruzie te schoppen![]()
Misschien was een TVP toch beter geweesd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet even iets schrijven zodat dit topic in mijn AT lijst staat. Vandaar dus dit kleine berichtje. TVP had ook gekunt, maar dus is toch iets leuker
Wat heeft het koningshuis hier nou mee te maken???quote:
Maar het kan het stemgedrag wel beinvloedenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dus van wel ja. Iedereen weet toch hoe iemand eruit ziet door naar de streams of tv te kijken. Dus als ik het nodig vind om een foto mooier te maken dan het in werkelijkheid was, dan doe ik dat. Ik zit hier dan geen journalistiek te bedrijven, maar gewoon captures uit BB te plaatsen omdat ik dat leuk vind.
Zou misschien goed zijn om te vermelden dat je een foto hebt bewerkt, maar ach, al maken ze er een collage van, ik zit er niet zo mee. Weet alleen dat ik het zelf niet doe. Zou ook niet weten hoe dat moestquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar vind jij het ethisch in de haak dan, om bijvoorbeeld één specifieke bewoner mooier te editten, of iets weg te halen of verplaatsen op een screenshot, en dit vervolgens te presenteren zonder te vermelden dat je dit gedaan hebt?
Ik doel nu niet specifiek op de actie van Scanman, het is meer een vraag in het algemeen.
Ik heb het dus niet over belichting e.d.
Dit vind ik bijvoorbeeld kunnen, vooral ook omdat meteen al te zien is dat de foto bewerkt is.
[afbeelding]
Stemgedrag beinvloed door captures??quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar het kan het stemgedrag wel beinvloeden
Die doen ook mee, alleen zijn de camera's daar wat kleinerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat heeft het koningshuis hier nou mee te maken???![]()
ach het interesseert me eigenlijk geen holquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stemgedrag beinvloed door captures??
Alsof ze dat in playboy en alle andere bladen ook altijd doenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zou misschien goed zijn om te vermelden dat je een foto hebt bewerkt, maar ach, al maken ze er een collage van, ik zit er niet zo mee. Weet alleen dat ik het zelf niet doe. Zou ook niet weten hoe dat moest![]()
Mij ook niet. Het gaat hier over capturesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ach het interesseert me eigenlijk geen hol
Ah, nu begint het erop te lijken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dus van wel ja. Iedereen weet toch hoe iemand eruit ziet door naar de streams of tv te kijken. Dus als ik het nodig vind om een foto mooier te maken dan het in werkelijkheid was, dan doe ik dat. Ik zit hier dan geen journalistiek te bedrijven, maar gewoon captures uit BB te plaatsen omdat ik dat leuk vind.
Nou, de cap van Natte Lie heeft toch voor aardig wat opschudding gezorgdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mij ook niet. Het gaat hier over captures.... Captures!!! Alsof dat belangrijk is ofzo
Haiiiiii! Groetjes van Máxima, Amalia en dat andere kind waarvan me de naam is ontschoten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat heeft het koningshuis hier nou mee te maken???![]()
Amen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mij ook niet. Het gaat hier over captures.... Captures!!! Alsof dat belangrijk is ofzo
Alexiaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Haiiiiii! Groetjes van Máxima, Amalia en dat andere kind waarvan me de naam is ontschoten.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:41 schreef Day het volgende:
Ik vind overigens dat je het écht niet kan maken. Niet zonder het te vermelden.
Dat is kijkersbedrog!
Je bedoelt Catharina-Amalia Beatrix Carmen Victoria en Alexia Juliana Marcela Laurentien?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Haiiiiii! Groetjes van Máxima, Amalia en dat andere kind waarvan me de naam is ontschoten.
Ik ga mijn best doenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:42 schreef MissHobje het volgende:
Tijdelijke Vakantie Post![]()
ergens baal ik.. dus als iemand kan zorgen dat het de 19e ofzo mega gaat regenen ben ik zo weer thuusen heb ik een soort van goed excuus
![]()
Ja, de kroonprinses en het reservewiel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je bedoelt Catharina-Amalia Beatrix Carmen Victoria en Alexia Juliana Marcela Laurentien?
Oh....je trapt er niet in dus?quote:
Je waagt het nietquote:
Ja, alleen hierquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nou, de cap van Natte Lie heeft toch voor aardig wat opschudding gezorgd
Jawel... Ik schiet je nog eens uit de lucht met dat irritante gefladder van je.quote:
Kom niet aan Dayquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel... Ik schiet je nog eens uit de lucht met dat irritante gefladder van je.
Zou eerst maar 'ns wat aan die rotkop van je laten doen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel... Ik schiet je nog eens uit de lucht met dat irritante gefladder van je.
Ah, een retorische truck. Da's altijd een mooie ontsnappingsroute als je het niet meer weet: een beetje lacherig erover doen, "het is maar BB", etc.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, sorry. De voorgaande opmerking van mij spijt me heel erg.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Zou eerst maar 'ns wat aan die rotkop van je laten doen.
En doe dan gelijk je bank ook maar.
Shit! Het gaat gewoon niet lukken, hèquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, sorry. De voorgaande opmerking van mij spijt me heel erg.![]()
Ik vind BB wel boeiend, maar of geplaatste captures wel of niet bewerkt zijn totaal niet nee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, een retorische truck. Da's altijd een mooie ontsnappingsroute als je het niet meer weet: een beetje lacherig erover doen, "het is maar BB", etc.
Ze staan alleen niet in de streamverslagenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:49 schreef Gert het volgende:
Kijk, bij de streamverslagen, en daar zijn in het verleden felle discussies over gevoerd, wordt het niet bepaald gewaardeerd als je een heel eigen draai aan de gebeurtenissen gaat geven. Ik zie eigenlijk niet zo'n verschil met foto's.
Voor wat het waard is, IK vond het een mooie foto!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind BB wel boeiend, maar of geplaatste captures wel of niet bewerkt zijn totaal niet nee.
Was dus helemaal geen truuk of wat dan ook.... en al helemaal geen ontsnappingsroute.
Nou ja, als je 't zo stelt... Maar dan nog kan ik me er niet zo druk om maken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk, bij de streamverslagen, en daar zijn in het verleden felle discussies over gevoerd, wordt het niet bepaald gewaardeerd als je een heel eigen draai aan de gebeurtenissen gaat geven. Ik zie eigenlijk niet zo'n verschil met foto's.
Dat is toch niet hetzelfde, Gert?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Het interesseert mij natuurlijk ook geen hol, ik lig er niet wakker van of zo. Maar ik vind het wel leuk om de grenzen vast te stellen. Kijk, bij de streamverslagen, en daar zijn in het verleden felle discussies over gevoerd, wordt het niet bepaald gewaardeerd als je een heel eigen draai aan de gebeurtenissen gaat geven. Ik zie eigenlijk niet zo'n verschil met foto's.
Mooiquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:54 schreef Day het volgende:
[..]
Voor wat het waard is, IK vond het een mooie foto!
Dit is mijn mooiste (niet bewerkt)
[afbeelding]
Ik weet zeker dat je wel zou protesteren, als de "Lieske van BB6" voortdurend in zowel verslagen als captures, met opzet op een negatieve manier zou worden afgeschilderd, onder het mom van een neutraal verslag.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind BB wel boeiend, maar of geplaatste captures wel of niet bewerkt zijn totaal niet nee.
Was dus helemaal geen truuk of wat dan ook.... en al helemaal geen ontsnappingsroute.
Thx! Met dank aan de cameraman, zou het zelf nl. niet kunnen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooi![]()
(Jammer dat het Roel is, je snapt 't)
Gezien je posticon zal ik hier verder niet op ingaan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze staan alleen niet in de streamverslagen![]()
Denk dat het tijdens BB ook nog wel gaat gebeuren, helaas........quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:40 schreef scanman01 het volgende:
Fok was eindelijk weer eens helemaal down vannacht.
Ach ja, als het tijdens BB straks maar niet gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |