Strijd? Welke strijd? Nu moet je niet gaan doen alsof iedereen die een foto online heeft staan superieur is en dat het alleenrecht om ludieke opmerkingen te maken alleen aan jou besteed is. In plaats van in een paniekreactie te reageren...quote:Ik heb het op Fok al veel vaker meegemaakt dat mensen het nodig vinden om in alle anonimiteit anderen af te zeiken op hun foto('s), en ik zeg er altijd wat van. Gewoon niet maken dat soort opmerkingen, of plaats zelf ook een foto. Anders is het geen gelijke strijd.
... kun je je ook even afvragen: heeft deze poster eerder ruzie gehad of de reputatie iedereen de grond in te boren zonder respect? Het is niet dat je me vandaag voor het eerst ziet. Of zal deze opmerking meer in de trend liggen dat hij gister zijn hoofd heeft gepoederd in het toilet?quote:en ik zeg er altijd wat van.
*mee eens is.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:20 schreef Gert het volgende:
Ik heb het op Fok al veel vaker meegemaakt dat mensen het nodig vinden om in alle anonimiteit anderen af te zeiken op hun foto('s), en ik zeg er altijd wat van. Gewoon niet maken dat soort opmerkingen, of plaats zelf ook een foto. Anders is het geen gelijke strijd.
Damn, er is nog iemand nuchter in dit topic!quote:Zo dramatisch was die opmerking nou ook weer niet.
Ja, je hebt gelijk, 11 was L_V en 14 dat was Joef volgens mijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet? Die begon altijd over DAB-biertjes en carnaval, ik dacht dat dit haar was...
Echt vétte paniek hier.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Strijd? Welke strijd? Nu moet je niet gaan doen alsof iedereen die een foto online heeft staan superieur is en dat het alleenrecht om ludieke opmerkingen te maken alleen aan jou besteed is. In plaats van in een paniekreactie te reageren...
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
Vreemd dat veel mensen, waaronder Gert zelf, rond kunnen trollen over van alles en nog wat, maar zodra een onderwerp voorbij komt waarvan ze zelf heel erg aan een zijde staan opeens in de verdediging gaan schieten.
Jongen, neem een biertje en neem de opmerkingen allemaal niet zo serieus. Nogal hypocriet als jij van alles en nogwat mag zeggen tegen anderen en zo serieus defensief reageert op iets wat verre van persoonlijk was.
Anders had ik APK er wel uitgepakt, he
En nou wil ik weer lief verder kunnen trollen op dit forum.
Teamlead, kutmod
Zo.![]()
Omdat het anders oneerlijk voor Flugel zou zijn: die heb ik mijn het pre-servival ook al kutmod genoemd, en ik wilde niet dat je je achtergesteld zou voelen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben zonder twijfel een kutmod... maarre.. waarom heb je de neiging om dat nu te ventileren?
ik ben een veel slechtere mod dan flugelquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat het anders oneerlijk voor Flugel zou zijn: die heb ik mijn het pre-servival ook al kutmod genoemd, en ik wilde niet dat je je achtergesteld zou voelen.![]()
quote:Ik heb het idee dat vanmiddag het forum en ik niet helemaal op 1 golflengte zitten![]()
Ze zijn alweer vriendjesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:09 schreef Day het volgende:
Oh er komt dus geen rel?!![]()
Nou, dan ga ik maar weer!
Sterker nog, ze verklaren elkaar bijna de liefde! Sukkels!quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:50 schreef Stereotomy het volgende:
Cuall, MILF
Tenzij ik dat niet mag zeggen omdat ik zelf geen foto heb![]()
Ik ben het deze keer NIET met Gert eens, maar wel met Stereotomy.quote:
Je begrijpt het m.i. inderdaad niet., want je vergelijkt appels met peren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben het deze keer NIET met Gert eens, maar wel met Stereotomy.
Gert en anderen zeiken ook regelmatig users af (en soms behoorlijk grof ook) en dat moet allemaal maar kunnen. Stereotomy maakt een keer de opmerking 'waar zijn de mooie meiden' en dan gaat het te ver? Nee, dat begrijp ik dan ook niet.
MILF = Mother I'd Like to Fuckquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:48 schreef cuall het volgende:
[..]
is dat leuker dan "walgelijk gedrocht" ?
Zo ja, dan mag je dat zeggen
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:28 schreef Gert het volgende:
Je begrijpt het m.i. inderdaad niet., want je vergelijkt appels met peren.
Het ging mij specifiek over foto's. Het plaatsen van een foto is een moment waarop je toch een beetje uit de anonimiteit treedt, en je kwetsbaar opstelt. Daar weet jij alles van.![]()
Ik denk dat jij de opmerking van Stereotomy véél te serieus nam. Iets waar ik ook wel eens last van heb.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Je begrijpt het m.i. inderdaad niet., want je vergelijkt appels met peren.
Het ging mij specifiek over foto's. Het plaatsen van een foto is een moment waarop je toch een beetje uit de anonimiteit treedt, en je kwetsbaar opstelt. Daar weet jij alles van.![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
MILF = Mother I'd Like to FuckDus het is zeer zeker een compliment
![]()
quote:Er staan ook wel een paar hele mooie dames op die foto, dus dat de opmerking niet geheel serieus was, leek me in dit geval wel duidelijk.
Ik ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:22 schreef Gert het volgende:
Zeg nog eens iets irritants, tommy, ik verveel me.![]()
Heeft ie net gedaan, in dat bericht boven die van jou.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:22 schreef Gert het volgende:
Zeg nog eens iets irritants, tommy, ik verveel me.![]()
Dat kan hier: Ruzie!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ookZullen we knallende ruzie gaan maken?
![]()
Dat hele forum heb ik geblokt, dus kom ik ook nooit.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is niet leuk, dat staat in ONZ.
Met jou? Mwah.... kweenie.. sinds jij niet meer drinkt zijn je posts er niet echt spannender op geworden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ookZullen we knallende ruzie gaan maken?
![]()
Ik nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hele forum heb ik geblokt, dus kom ik ook nooit.
Ik blok nooit wat, je weet nooit wat je mist. Al was het alleen al voor het Darwin Awards-topicquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hele forum heb ik geblokt, dus kom ik ook nooit.
Nee JIJ trekt volle zalenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Met jou? Mwah.... kweenie.. sinds jij niet meer drinkt zijn je posts er niet echt spannender op geworden.
Die kan ik helemaal nergens vinden, dus ik hoef ook niets te blokken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:30 schreef BONG4002 het volgende:
Wél heb ik het pr0nforum "geblokt" (d.w.z. uit de AT+Index gehaald)
Klopt, alleen crew en aangemelde users kunnen erbijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kan ik helemaal nergens vinden, dus ik hoef ook niets te blokken.
Oh, de ruzie is al voorbij voordat ie is begonnen. SAAIPIET!quote:
Nou, de AT staat bol van de KPD-topics, not.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:30 schreef BONG4002 het volgende:
Wél heb ik het pr0nforum "geblokt" (d.w.z. uit de AT+Index gehaald)
Ik weet wel dat er destijds héél veel topics uit ONZ in de AT lijst stonden. Vandaar dat ik die geblokt heb. Heb wel even een poging gedaan mee te lezen in dat forum, maar is een vroege dood gestorven.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, de AT staat bol van de KPD-topics, not.
O dacht je dat? Dacht je dat?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, de ruzie is al voorbij voordat ie is begonnen. SAAIPIET!![]()
Neen, van mezelfquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo heb je dat geblokt dan, moest dat van je vriendin? Of je moeder?
En terecht! Het haalt de kwaliteit van FOK zo enorm naar benedenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:47 schreef BONG4002 het volgende:
pr0n is iets waar ik beslist niet van houd
Ja, da's nou jammerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
O dacht je dat? Dacht je dat?
Die Bas Westerweel hè, wat is dat een vervelend kutje.![]()
![]()
![]()
* Wicked nu mooi te grazen heeft![]()
Ach het is natuurlijk in principe een tijdelijk forum en niet zichtbaar voor bezoekers en de users die zich niet aangemeld hebben dus wat dat betreft toch netjes gedaan van FOK!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En terecht! Het haalt de kwaliteit van FOK zo enorm naar beneden
Het is echt jammer dat ze zich tot zoiets verlagen.
Tja, maar waar ga ik mijn humor en intelligentie aan spenderen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:46 schreef Gert het volgende:
Trouwens, WA, jij hebt vast wel een "leuke" nieuwe TT, en we zijn bijna zover.![]()
Nou! Ik dacht nog toen ik dat programma zag, koken met McDonald of zo, wat ziét die Wicked toch in die vervelende prutser! Blij dat je tot inkeer bent gekomen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, da's nou jammer![]()
Ik ben afgeknapt op Bas toen ik flitsen van zijn 'kookprogramma' voorbij zag komen. De vlerk had niet eens de moeite genomen om zich te scheren. Had bloesjes van Zeeman aan. En bleef maar slap babbelen. Direct de fanclub gemaild om me af te melden.
Bas![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |