Ik ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:22 schreef Gert het volgende:
Zeg nog eens iets irritants, tommy, ik verveel me.![]()
Heeft ie net gedaan, in dat bericht boven die van jou.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:22 schreef Gert het volgende:
Zeg nog eens iets irritants, tommy, ik verveel me.![]()
Dat kan hier: Ruzie!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ookZullen we knallende ruzie gaan maken?
![]()
Dat hele forum heb ik geblokt, dus kom ik ook nooit.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is niet leuk, dat staat in ONZ.
Met jou? Mwah.... kweenie.. sinds jij niet meer drinkt zijn je posts er niet echt spannender op geworden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ookZullen we knallende ruzie gaan maken?
![]()
Ik nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hele forum heb ik geblokt, dus kom ik ook nooit.
Ik blok nooit wat, je weet nooit wat je mist. Al was het alleen al voor het Darwin Awards-topicquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hele forum heb ik geblokt, dus kom ik ook nooit.
Nee JIJ trekt volle zalenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Met jou? Mwah.... kweenie.. sinds jij niet meer drinkt zijn je posts er niet echt spannender op geworden.
Die kan ik helemaal nergens vinden, dus ik hoef ook niets te blokken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:30 schreef BONG4002 het volgende:
Wél heb ik het pr0nforum "geblokt" (d.w.z. uit de AT+Index gehaald)
Klopt, alleen crew en aangemelde users kunnen erbijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kan ik helemaal nergens vinden, dus ik hoef ook niets te blokken.
Oh, de ruzie is al voorbij voordat ie is begonnen. SAAIPIET!quote:
Nou, de AT staat bol van de KPD-topics, not.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:30 schreef BONG4002 het volgende:
Wél heb ik het pr0nforum "geblokt" (d.w.z. uit de AT+Index gehaald)
Ik weet wel dat er destijds héél veel topics uit ONZ in de AT lijst stonden. Vandaar dat ik die geblokt heb. Heb wel even een poging gedaan mee te lezen in dat forum, maar is een vroege dood gestorven.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, de AT staat bol van de KPD-topics, not.
O dacht je dat? Dacht je dat?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, de ruzie is al voorbij voordat ie is begonnen. SAAIPIET!![]()
Neen, van mezelfquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo heb je dat geblokt dan, moest dat van je vriendin? Of je moeder?
En terecht! Het haalt de kwaliteit van FOK zo enorm naar benedenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:47 schreef BONG4002 het volgende:
pr0n is iets waar ik beslist niet van houd
Ja, da's nou jammerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
O dacht je dat? Dacht je dat?
Die Bas Westerweel hè, wat is dat een vervelend kutje.![]()
![]()
![]()
* Wicked nu mooi te grazen heeft![]()
Ach het is natuurlijk in principe een tijdelijk forum en niet zichtbaar voor bezoekers en de users die zich niet aangemeld hebben dus wat dat betreft toch netjes gedaan van FOK!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En terecht! Het haalt de kwaliteit van FOK zo enorm naar beneden
Het is echt jammer dat ze zich tot zoiets verlagen.
Tja, maar waar ga ik mijn humor en intelligentie aan spenderen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:46 schreef Gert het volgende:
Trouwens, WA, jij hebt vast wel een "leuke" nieuwe TT, en we zijn bijna zover.![]()
Nou! Ik dacht nog toen ik dat programma zag, koken met McDonald of zo, wat ziét die Wicked toch in die vervelende prutser! Blij dat je tot inkeer bent gekomen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, da's nou jammer![]()
Ik ben afgeknapt op Bas toen ik flitsen van zijn 'kookprogramma' voorbij zag komen. De vlerk had niet eens de moeite genomen om zich te scheren. Had bloesjes van Zeeman aan. En bleef maar slap babbelen. Direct de fanclub gemaild om me af te melden.
Bas![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |