quote:
mij zouden ze met 10 man er af moeten duwenquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:27 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ooit 1x in "wat-dat-durf-ik-niet-dat-zal-je-zien" bui en het was echt kei leuk
slaap lekkerquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:29 schreef nomen_nescio het volgende:
aangezien ik al deze spanning echt niet meer aankan, ben ik genoodzaakt m'n bed op te gaan zoeken.
En BB is nog niet eens begonnen, kan je nagaan hoe het straks wordt.quote:
Nee joh, wel een beetje positief blijven hequote:Op zondag 6 augustus 2006 09:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
En BB is nog niet eens begonnen, kan je nagaan hoe het straks wordt.
Leuk weetjequote:Op zondag 6 augustus 2006 11:46 schreef oYo het volgende:
Nou wat nieuws om de boel wakker te houden hier.
http://bigbrother.fok.nl/blog/1347
Gaan jullie tot die wonderschone XXL-blogbanner weer boven het forum hangt gewoon je linkjes in de SC spammen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:46 schreef oYo het volgende:
Nou wat nieuws om de boel wakker te houden hier.
http://bigbrother.fok.nl/blog/1347
Had jij vorig jaar nou nog een manier gevonden om dat opdringerige gedrocht uit te schakelen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:09 schreef Pinball het volgende:
Als dat een beetje werkt hebben we die banner misschien wel helemaal niet nodig!![]()
Was wel aanwezig Manu, op de achtergrondquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]jij ook weer hier
![]()
nog leuke recepten![]()
De banner komt er, wees niet bevreesdquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Gaan jullie tot die wonderschone XXL-blogbanner weer boven het forum hangt gewoon je linkjes in de SC spammen?
Als dat een beetje werkt hebben we die banner misschien wel helemaal niet nodig!![]()
Gadverdamme.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:52 schreef Annelies-G het volgende:
1 a 2 flessen slasaus
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Gadverdamme.![]()
Hoveel weeg jij, en hoeveel Rennies kauw je per dag weg?
weeg 78 kilo en ik kauw geen rennie's :pquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Gadverdamme.![]()
Hoveel weeg jij, en hoeveel Rennies kauw je per dag weg?
Leuk dat je err weer bent maar deze had ik al van je en is inderdaad lekkerquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:52 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Was wel aanwezig Manu, op de achtergrondmaar nu met BB6 in het vooruitzicht moet ik mijn neus ( tong ) toch ffies weer laten zien he?
Nope.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:27 schreef Gert het volgende:
Had jij vorig jaar nou nog een manier gevonden om dat opdringerige gedrocht uit te schakelen?
en ga je die blocklist ook nog bekend maken?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nope.
Ik voorzie hele groepen users van kleur en tag naar keuze, blokkeer webicons, heb blocklists voor zowel users als topics, heb een eigen search en maak stats, maar die verdomde blogbanner, ach en wee, het is mijn witte walvis.
Dat weet ik, maar dat geldt voor advertentie-banners.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:07 schreef Pinball het volgende:
Serieus Gert, banners blokkeren mag niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |