quote:
mij zouden ze met 10 man er af moeten duwenquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:27 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ooit 1x in "wat-dat-durf-ik-niet-dat-zal-je-zien" bui en het was echt kei leuk
slaap lekkerquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:29 schreef nomen_nescio het volgende:
aangezien ik al deze spanning echt niet meer aankan, ben ik genoodzaakt m'n bed op te gaan zoeken.
En BB is nog niet eens begonnen, kan je nagaan hoe het straks wordt.quote:
Nee joh, wel een beetje positief blijven hequote:Op zondag 6 augustus 2006 09:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
En BB is nog niet eens begonnen, kan je nagaan hoe het straks wordt.
Leuk weetjequote:Op zondag 6 augustus 2006 11:46 schreef oYo het volgende:
Nou wat nieuws om de boel wakker te houden hier.
http://bigbrother.fok.nl/blog/1347
Gaan jullie tot die wonderschone XXL-blogbanner weer boven het forum hangt gewoon je linkjes in de SC spammen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:46 schreef oYo het volgende:
Nou wat nieuws om de boel wakker te houden hier.
http://bigbrother.fok.nl/blog/1347
Had jij vorig jaar nou nog een manier gevonden om dat opdringerige gedrocht uit te schakelen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:09 schreef Pinball het volgende:
Als dat een beetje werkt hebben we die banner misschien wel helemaal niet nodig!![]()
Was wel aanwezig Manu, op de achtergrondquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]jij ook weer hier
![]()
nog leuke recepten![]()
De banner komt er, wees niet bevreesdquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Gaan jullie tot die wonderschone XXL-blogbanner weer boven het forum hangt gewoon je linkjes in de SC spammen?
Als dat een beetje werkt hebben we die banner misschien wel helemaal niet nodig!![]()
Gadverdamme.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:52 schreef Annelies-G het volgende:
1 a 2 flessen slasaus
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Gadverdamme.![]()
Hoveel weeg jij, en hoeveel Rennies kauw je per dag weg?
weeg 78 kilo en ik kauw geen rennie's :pquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Gadverdamme.![]()
Hoveel weeg jij, en hoeveel Rennies kauw je per dag weg?
Leuk dat je err weer bent maar deze had ik al van je en is inderdaad lekkerquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:52 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Was wel aanwezig Manu, op de achtergrondmaar nu met BB6 in het vooruitzicht moet ik mijn neus ( tong ) toch ffies weer laten zien he?
Nope.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:27 schreef Gert het volgende:
Had jij vorig jaar nou nog een manier gevonden om dat opdringerige gedrocht uit te schakelen?
en ga je die blocklist ook nog bekend maken?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nope.
Ik voorzie hele groepen users van kleur en tag naar keuze, blokkeer webicons, heb blocklists voor zowel users als topics, heb een eigen search en maak stats, maar die verdomde blogbanner, ach en wee, het is mijn witte walvis.
Dat weet ik, maar dat geldt voor advertentie-banners.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:07 schreef Pinball het volgende:
Serieus Gert, banners blokkeren mag niet.
Is er al ergens een sneak-preview?quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:55 schreef rickmans het volgende:
De banner komt er, wees niet bevreesd.
Ik denk niet dat het aan ons users is om te bepalen of die vierkante meter desing-roadkill wel of niet op de witte/grijze/zwarte lijst staat. De ervaring leert dat de man met de knoppen niet altijd hetzelfde denkt over dingen als ik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:45 schreef Gert het volgende:
Dat weet ik, maar dat geldt voor advertentie-banners.
Dat opdringerige, lelijke blog-waterhoofd boven het BB-forum verwijst slechts naar content elders op Fok, en valt m.i. niet onder de banner-oekaze.![]()
Als iemand een manier weet om dat gedrocht onzichtbaar te maken, wil ik dat risico wel nemen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het aan ons users is om te bepalen of die vierkante meter desing-roadkill wel of niet op de witte/grijze/zwarte lijst staat. De ervaring leert dat de man met de knoppen niet altijd hetzelfde denk over dingen als ik.
Misschien kan Bongie je wel helpen? Er staat me bij dat die wel handig was met computers.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:11 schreef Gert het volgende:
Als iemand een manier weet om dat gedrocht onzichtbaar te maken, wil ik dat risico wel nemen.
En als je zou moeten kiezen tussen de blogbanner en deze?quote:Overigens zou ik geen enkel probleem hebben met een bescheiden banner met een link naar de BB-blog. Het is het lompe, tot scrollen dwingende formaat waar ik moeite mee heb.
Wat een woonwagen-trashquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:28 schreef Pinball het volgende:
En als je zou moeten kiezen tussen de blogbanner en deze?![]()
[afbeelding]
edit: de frustratie is bekend.. maar zullen we dat nou maar niet doen?quote:
Peter..... doe us nietquote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:53 schreef Gert het volgende:
Ik wil wel weten wat cuall schreef om Peter op te naaien.![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:27 schreef cuall het volgende:
[..]
nieuwsgierig Gert
![]()
Ik kan er ook niks aan doen dat Teamlead met twee maten meet, ik heb geen geheimen![]()
Bongiequote:Op zondag 6 augustus 2006 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
Zondagavond TVP
Ik ben dus weer terug!
Ja prima zelfsquote:
Ik ookquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:17 schreef Tamaartje het volgende:
Vind het zo leuk al die oude BB users weer terug te zien hier![]()
Ja dat klopt helemaalquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook
WB trouwens! Kan me nog wel herinneren dat je vooral in het begin van BB5 veel postte
ik ook, de ouderwetse gezelligheid begint er al bijna in te komenquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:17 schreef Tamaartje het volgende:
Vind het zo leuk al die oude BB users weer terug te zien hier![]()
Je hebt eborn dus ontmoet via het BB forum?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:23 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja dat klopt helemaal![]()
Heb er weer helemaal zin in![]()
Vorig jaar aan het einde veel met eborn doorgekletst via msn enz.
Maar dit jaar kijken we samen![]()
Klopt jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je hebt eborn dus ontmoet via het BB forum?
ik nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Klopt ja![]()
Wie had dat ooit gedacht![]()
Dat zou goed kunnen ja, ik weet niet of je toen dezelfde username had, maar het komt me ook niet heel bekend voorquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik nietmaar volgens mij kwam ik ook pas binnen op het BB forum toen jij je werkterrein al verplaatst had naar msn
maar wel grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |