quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:07 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets speciaals aantrekken om koffie te zetten voor je![]()
Toevalstrefferquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:10 schreef versabommie het volgende:
![]()
![]()
![]()
je was ook veel te stil vanavond![]()
ik had hem klaar staan, ging naar de mainpage en bedacht me toen dat ik nog geen posting van je gezien had...en hopquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Toevalstreffer![]()
Ik kwam online ergens bij post nummer 277![]()
a) waar heb je het over...quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:12 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Counterstrike, je gaat me toch nie vertellen dat je dat prehistorische spelleke nog speelt he![]()
lekkere stream, je kan ernaar kijken en je irriteren wanneer je wilt, en het is lekker voorspelbaar toch ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:13 schreef Jappie het volgende:
Ik heb mijn hele avond verdaan met het kijken van google filmpjes![]()
De streams zijn niet om aan te zien....zeker stream 3 niet....wat een amateurs.![]()
Het is echt niet te geloven....quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
lekkere stream, je kan ernaar kijken en je irriteren wanneer je wilt, en het is lekker voorspelbaar toch ?
[afbeelding]
niet dat ik weetquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het is echt niet te geloven....
Is er eik wel iemand die al eens geprobeerd heeft om een stream 5 of 6 of 7 te bekijken lately ?
Moet je een fillempie van maken....werelds...quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
niet dat ik weet![]()
[afbeelding]
bommie wil je misschien wel ff snel opwarmen...30 sec is voldoendequote:Op zaterdag 16 september 2006 23:24 schreef Jappie het volgende:
Eej....ben ik van de kouwe kant of zo...... ?![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
niet dat ik weet![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
bommie wil je misschien wel ff snel opwarmen...30 sec is voldoende![]()
Bommel heeft me al voor heel wat uitgemaakt; maar "fee" kan ik me niet meer herinneren...zelfs niet in onze intiemste momenten.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:32 schreef puntoortje het volgende:
Bukken fee, wens is wens!.....van bommie
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:32 schreef puntoortje het volgende:
Bukken fee, wens is wens!.....van bommie
Ze moeten eigenlijk met tekst worden begeleidt....quote:
neuh niet echt nee, ik denk dat "pik" het hoogst haalbare is in onze fragile relatiequote:Op zaterdag 16 september 2006 23:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bommel heeft me al voor heel wat uitgemaakt; maar "fee" kan ik me niet meer herinneren...zelfs niet in onze intiemste momenten.![]()
het zijn je eigen woorden hoorquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
[afbeelding]WAT NOU WEER?????? [afbeelding]
ik ben er hard mee bezig, doe jij de tekst plak ik ff verderquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ze moeten eigenlijk met tekst worden begeleidt....![]()
Zoiets als "Hilde does afghanistan!" of "Hilde does the world cup!" ...we kunnen er een reeks van maken.
Lijkt me een leuke hobby lolquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik ben er hard mee bezig, doe jij de tekst plak ik ff verder![]()
quote:
Doe mij ff die uitgeklede Hilde pic...dat ik zelf ook alleen nog maar hoef te plakkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik ben er hard mee bezig, doe jij de tekst plak ik ff verder![]()
als ik die past is het weer een jpeg ...waar kan ik hem heensturen ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe mij ff die uitgeklede Hilde pic...dat ik zelf ook alleen nog maar hoef te plakken
hij is ok, het is alleen jammer dat ze een koppie in dr klauwen heb, dat moet gewoon een wijntje zijn eigenlijkquote:
denk dat ik morgen eens een reeks caps alleen van hilde ga makenquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
of een fles
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat ik morgen eens een reeks caps alleen van hilde ga maken![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:57 schreef versabommie het volgende:
zo ff snel dit topic volbaggeren, Jappert stort toch elk moment in die oude lul, dan kan ik verder met isoleertopic 3![]()
Never mind..ik heb er zelf een geknipt nu...quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
als ik die past is het weer een jpeg ...waar kan ik hem heensturen ?
ohwja:
Hilde does Mortal Kombat
[afbeelding]
Ik vond het ook niet zo'n sterke post van bommie; maar om hem nu met zoveel "oh wat ben je saai" smileys de grond in proberen te boren vin ik persoonlijk veels te ver gaan..quote:
als tekst iets van "HE, je zit op me pLEEEKKIEEEEEE"quote:
...Bas ?quote:Op zondag 17 september 2006 00:03 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
als tekst iets van "HE, je zit op me pLEEEKKIEEEEEE"![]()
kan er wel 1 weg halen hoor...2 wil ik ook nog wel doen...maar das het limietquote:Op zondag 17 september 2006 00:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet zo'n sterke post van bommie; maar om hem nu met zoveel "oh wat ben je saai" smileys de grond in proberen te boren vin ik persoonlijk veels te ver gaan..![]()
He jappie, alles goed pik, we gaan het vandaag gezellig houden,...tochquote:
lieve puntoortje, waarschijnlijk gaat dit me een hoop minpunten opleveren en bied hierbij dus op voor hand mijn excuses aan, maar het is DE limietquote:Op zondag 17 september 2006 00:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kan er wel 1 weg halen hoor...2 wil ik ook noog wel doen...maar das het limiet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |