Ach we zien welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:13 schreef nomen_nescio het volgende:
Correctie: Minder dan een dag voor het begin
18 uur en 47 minuten
Mierenneukertquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:13 schreef nomen_nescio het volgende:
Correctie: Minder dan een dag voor het begin
18 uur en 47 minuten
A, Lieske ja, die jankerd al knapte ze later wel wat op.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:14 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik bedoel je had ook die Lieske de vorige keer. Hahaha die werd door iedereen weggepest ze schaamde zich ook helemaal toen ze genomineerd werd. Ik denk daar bel ik voor dan zitten ze de hele show met die Lieske opgescheept.
Talpa![]()
Je hebt toch niet Jamai gestemd hequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:16 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Zo heb ik ook ernstig mijn twijfels over Jamai en Jim en zo, want als je mag stemmen kun je ook op een sukkel stemmen die niet kan zingen natuurlijk.
Ehhhh, jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:16 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Zo heb ik ook ernstig mijn twijfels over Jamai en Jim en zo, want als je mag stemmen kun je ook op een sukkel stemmen die niet kan zingen natuurlijk.
Neuk liever wat anders als een mier hoorquote:
Uh, ja zou kunnen, maar waarom zou je dat doenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:16 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Probeer mij isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Neuk liever wat anders als een mier hoor![]()
Dus, dit doet er gewoon niet toequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:19 schreef opgebaarde het volgende:
ik heb gehoord dat ze allemaal dood gaan aan het einde, dus ik ga deze keer niet eens kijken![]()
Die ga ik even quoten en verplaatsenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:19 schreef opgebaarde het volgende:
ik heb gehoord dat ze allemaal dood gaan aan het einde, dus ik ga deze keer niet eens kijken![]()
Talpa pesten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Uh, ja zou kunnen, maar waarom zou je dat doen
Is dit een verkapte "Talpaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:23 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ja Lieske knapte later wat op. Gelukkig maar voor haar. En zo zie je maar weer dat het vrij complex ligt, vooral als je Talpa een oor aan kan naaien. Maar als die De Mol (John de Talpa) erachter komt dan begint ie nog een show natuurlijk waarin Talpa wordt weggepest want dat levert kijkcijfers op natuurlijk.
RTL pesten in het geval van Idols (ipv talpa)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Uh, ja zou kunnen, maar waarom zou je dat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |