Ach we zien welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:13 schreef nomen_nescio het volgende:
Correctie: Minder dan een dag voor het begin
18 uur en 47 minuten
Mierenneukertquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:13 schreef nomen_nescio het volgende:
Correctie: Minder dan een dag voor het begin
18 uur en 47 minuten
A, Lieske ja, die jankerd al knapte ze later wel wat op.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:14 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik bedoel je had ook die Lieske de vorige keer. Hahaha die werd door iedereen weggepest ze schaamde zich ook helemaal toen ze genomineerd werd. Ik denk daar bel ik voor dan zitten ze de hele show met die Lieske opgescheept.
Talpa![]()
Je hebt toch niet Jamai gestemd hequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:16 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Zo heb ik ook ernstig mijn twijfels over Jamai en Jim en zo, want als je mag stemmen kun je ook op een sukkel stemmen die niet kan zingen natuurlijk.
Ehhhh, jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:16 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Zo heb ik ook ernstig mijn twijfels over Jamai en Jim en zo, want als je mag stemmen kun je ook op een sukkel stemmen die niet kan zingen natuurlijk.
Neuk liever wat anders als een mier hoorquote:
Uh, ja zou kunnen, maar waarom zou je dat doenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:16 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Probeer mij isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Neuk liever wat anders als een mier hoor![]()
Dus, dit doet er gewoon niet toequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:19 schreef opgebaarde het volgende:
ik heb gehoord dat ze allemaal dood gaan aan het einde, dus ik ga deze keer niet eens kijken![]()
Die ga ik even quoten en verplaatsenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:19 schreef opgebaarde het volgende:
ik heb gehoord dat ze allemaal dood gaan aan het einde, dus ik ga deze keer niet eens kijken![]()
Talpa pesten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Uh, ja zou kunnen, maar waarom zou je dat doen
Is dit een verkapte "Talpaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:23 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ja Lieske knapte later wat op. Gelukkig maar voor haar. En zo zie je maar weer dat het vrij complex ligt, vooral als je Talpa een oor aan kan naaien. Maar als die De Mol (John de Talpa) erachter komt dan begint ie nog een show natuurlijk waarin Talpa wordt weggepest want dat levert kijkcijfers op natuurlijk.
RTL pesten in het geval van Idols (ipv talpa)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Uh, ja zou kunnen, maar waarom zou je dat doen
Trouwens, over die Lotte gesproken, die stond allang bij koppensnellersquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:29 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Wat ik ook zo krom vind is dat ze het verloop van die soap Lotte al weer uit hebben laten lekken. Vind je het gek dat het publiek Talpa dan uit![]()
Oi, telenovelle hehquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:29 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Wat ik ook zo krom vind is dat ze het verloop van die soap Lotte al weer uit hebben laten lekken. Vind je het gek dat het publiek Talpa dan uit![]()
Nog 18 uur.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:29 schreef newsman het volgende:
In andere woorden, hoe laat begint het ???
quote:
Mag dat dan bij een telenovelle het eind verklappen?quote:
Excuses, foutje in het interne geheugen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:34 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]FF gaan tellen nu.
Ik ben er even niet, ik denk.
Ze word knap en blijkt al de tijd een pruik gedragen te hebbenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:35 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Mag dat dan bij een telenovelle het eind verklappen?
Oke, ben midden in een zakelijke overdracht, maar hou het bij thanks Nomenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:37 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Excuses, foutje in het interne geheugen.
19 uur nog![]()
en nee das geen half 10 news.
Geen idee, ik vind het ultrasaai en nep dus dan zal dat ook wel mogen. Het is een sprookje heh, daarom wordt het ook op kindertijd uitgezonden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:35 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Mag dat dan bij een telenovelle het eind verklappen?
Join the clubquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:41 schreef newsman het volgende:
Geloof, dat ik iemand niet heb blij gemaakt
Welcome to my world.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:41 schreef newsman het volgende:
Geloof, dat ik iemand niet heb blij gemaakt
Ja die actrice is gewoon als een stom trutje in elkaar gezet. Ik zag eens foto's en daarop zag ze er beter uit.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:37 schreef newsman het volgende:
[..]
Ze word knap en blijkt al de tijd een pruik gedragen te hebben![]()
Proost dan maar, gooi ook m'n glas nog maar eens vol.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:50 schreef newsman het volgende:
Drink me laatste biertje en ik ga plat, Jaren 80 had je veel leukere series.
Proost Nomen, morgen eerst ff wat doen, hopen dat het lukt, daarna kom ik onlinequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:52 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Proost dan maar, gooi ook m'n glas nog maar eens vol.
Met pure cola uiteraard![]()
Meen je nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:52 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Ja die actrice is gewoon als een stom trutje in elkaar gezet. Ik zag eens foto's en daarop zag ze er beter uit.
En wie is nyncke?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:58 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[afbeelding]
Bovenstaand plaatje kreeg ik via google.
en wie is dat?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:58 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[afbeelding]
Bovenstaand plaatje kreeg ik via google.
Nyncke is Lottequote:
Duh das toch de bedoeling enzoquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:52 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Ja die actrice is gewoon als een stom trutje in elkaar gezet. Ik zag eens foto's en daarop zag ze er beter uit.
En dat heeft met BB6 te maken?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:59 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Nyncke is Lotte
http://www.talpa.tv/web/s(...)269/typeofpage=51230
Maar zij heeft wel vaker geacteerd.
Ejjjjjjjj, hobselsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Duh das toch de bedoeling enzo![]()
Ohh enne ik vind Lotte tof!![]()
Morwen![]()
Het gaat hier over BB hequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:05 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik heb zo'n hekel eraan als het eind al verklappen, nl. dat Lotte helemaal niet zielig zou blijken maar uiteindelijk een happy end krijgt en een huwelijk met die directeur van Emoda. Echt een stupide zooitje.
Het lijkt wel of de halve cast incl. de regisseur en de producent uit kneuzen bestaat. Dat ze hun frustratie over het Lotte-zijn uitbeelden in die serie. Om hun eigen droevige verschijning IRL acceptabel te maken in de maatschappij en zo hun eigen bestaan te verlichten.
Sorry, maar het zit met tot hier het hele talpa gedoe. Die John de Mol kan beter op de beurs gaan werken ipv van kunstenaars te ondermijnen.quote:
Dan moet Lotte zakkenquote:
Ok, maar waar ondermijnt ie kunstenaars dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:09 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Sorry, maar het zit met tot hier het hele talpa gedoe. Die John de Mol kan beter op de beurs gaan werken ipv van kunstenaars te ondermijnen.
Hij koopt andere zenders leeg. Die sterren staan vervolgens met een droef gezicht in zijn zielloze studio's te presenteren, maar voor de Mol telt alleen het wegkopen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ok, maar waar ondermijnt ie kunstenaars dan?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:16 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Die Big-Brother sterren kun je zo doorschuiven in de serie Lotte. Talpa wil het idee creeeren dat mensen kansen krijgen om bij de high-society te horen. Dat je onderdeel kan zijn van de upper-class.Tot ziens hè Johnny, ik denk dat niemand Beau van Erven van Dorens wil worden.
Dat doe je niemand aan.
Dat doen ze toch zelfquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:18 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Hij koopt andere zenders leeg. Die sterren staan vervolgens met een droef gezicht in zijn zielloze studio's te presenteren, maar voor de Mol telt alleen het wegkopen.
RIPquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:22 schreef nomen_nescio het volgende:
uh.. m'n muis heeft het begeven.
Arme Muisquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:22 schreef nomen_nescio het volgende:
uh.. m'n muis heeft het begeven.
Uhm jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:26 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Toch is het menselijk; iets als Big Brother. Je kunt iets of iemand zijn in 4 maanden tijd. Het is een soort instant-fame zoals Andy Warhol dat bood aan groupies in zijn omgeving.
Ow God, Francis is weer terugquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:28 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Was het de Mol zelf die van zijn stoel viel na het lezen van alle duistere waarheden over hemzelf.
Nou je hoeft geen speciale vaardigheden te hebben om mee te doen met BB. Je bent iedere avond opTV en je wordt door honderdduizenden via de streams bekeken. Je bent dus famous.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm jaWat is je punt, lieve schat
![]()
Ik lach wanneer ik wil jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:29 schreef nomen_nescio het volgende:
Zeg Morwen, lach m'n arme muis eens niet uit
Door elkaar schudden helpt ook niet echtDan ga ik maar eens kijken of er hier nog wat te beleven valt
![]()
Tot vanavond en dan met streams![]()
Ja, so, voor wie dat wil.......prima toch. Ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:31 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Nou je hoeft geen speciale vaardigheden te hebben om mee te doen met BB. Je bent iedere avond opTV en je wordt door honderdduizenden via de streams bekeken. Je bent dus famous.
Francis? Zegt me niets?quote:
Mij wel hoor, MEN dat weet ik nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:34 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Francis? Zegt men niets?
Ja het wordt steeds menselijker. Vroeger bestond er nog eens zoiets als sprezzatura. Maar daar hebben ze bij Big-Brother nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:32 schreef nomen_nescio het volgende:
Ja en wat hebben andere lui die met d'rkop op tv verschijnen voor specifieke vaardigheden? Goede nest geboren, gewoon geluk, uiterlijk wat mee zit. Niks speciaals allemaal, zijn allemaal maar gewoon mensen hoor.
Moet je me morgen maar eens meer over vertellen, ik ga er ook maar eens vandoor dadelijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mij wel hoor, MEN dat weet ik niet![]()
Het volk aan de macht, het hoort allemaal een beetje bij de ZEITGEIST. Maar ja het kan ook raar zijn als volksjongens het voor het zeggen krijgen denk aan Stalin en Hitler.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:43 schreef nomen_nescio het volgende:
Oeh, dure termen! I'm Impressed![]()
Ga weg, niemand is meer als een ander en iemand die toevallig met z'n kop op tv zit ook niet. Moeten we hun voeten gaan kussen, omdat ze o zo speciaal zijn omdat ze met d'r kop op tv verschijnen ofzo (en niet via zo'n programma als BB waar je geen speciale vaardigheden voor nodig hebt)? Rot op, als ik iemand voeten wil kussen, kus ik die van mezelf wel. De rest kan t bekijken.
Trustequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:43 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Moet je me morgen maar eens meer over vertellen, ik ga er ook maar eens vandoor dadelijk.
![]()
![]()
![]()
Goed.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Truste![]()
![]()
En ik praat graag verder met jeAndere inzichten zijn altijd welkom
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |