das e10 stijl man, dat werkt alleen bij breezahsletjes, ik zit nog te broeden op een wat subtielere aanpak....quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
niet zo happen joh, gooi puntie vol met booze en enjoy, da's nog altijd het makkelijkst!![]()
E10 scoort er anders wel 25 stuks mee ....wat die erna mee doet is niet veel maar tochquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:49 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
das e10 stijl man, dat werkt alleen bij breezahsletjes, ik zit nog te broeden op een wat subtielere aanpak....![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:49 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
das e10 stijl man, dat werkt alleen bij breezahsletjes, ik zit nog te broeden op een wat subtielere aanpak....![]()
in ze dromen ja, ik denk dat die gozer echt nog maagd is, hij lult maar wat, en praatjes, dat weten we allemaal, die vullen geen gaatjesquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
E10 scoort er anders wel 25 stuks mee ....wat die erna mee doet is niet veel maar toch![]()
Duh! Die hele waterpomptang is nat!quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:51 schreef Jappie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik wist het....ow hoe heerlijk was dit laatste half uur; ontspannen achterover leuenend met een cognaccie in de hand...wetend hoe aan de andere kant van de kabel langzaam maar zeker een bilspleet zich vulde met parelende zweetdruppeltjes.![]()
uchwe uche, subtiel=hebben we het al over gehad over msn, maak je dus niet druk verderquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
...uche uche...ik lees mee!!!!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Duh! Die hele waterpomptang is nat!![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:53 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
uchwe uche, subtiel=hebben we het al over gehad over msn, maak je dus niet druk verder![]()
Thnx, nu hopen dat het een reeks worquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:54 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Klasse maat ....its all yours en de openingspost is een plaatje.![]()
![]()
Hey zullen wij msn-en? webcams aan en dan als instinct gestuurde neandertalers gaan masturberen enzo ?quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey zullen wij msn-en? webcams aan en dan als instinct gestuurde neandertalers gaan masturberen enzo ?![]()
o dan ben je net te laat....quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey zullen wij msn-en? webcams aan en dan als instinct gestuurde neandertalers gaan masturberen enzo ?![]()
ja sorry, ik ken geen schaamtequote:
ik op zich ook niet, ben alleen wat conservatiever denk ik, ieder ze meugquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja sorry, ik ken geen schaamte![]()
![]()
kijk uit he! ....want anders ga ik ook met vleeswaren gooien...!quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:05 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik op zich ook niet, ben alleen wat conservatiever denk ik, ieder ze meug![]()
Waarom opnieuw beginnen als je al een goedlopende reeks hebt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Thnx, nu hopen dat het een reeks worisoleertopic 2 t/m ?
Ze zijn stuk voor stuk lelijk Bommiequote:Op vrijdag 15 september 2006 21:06 schreef versabommie het volgende:
nah...nu is het nog wachten op isa, snaptnix, flugie en al die andere vrouwen voor de grote orgie![]()
waarom zoveel verhuizen? ben je op de vlucht?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:17 schreef itsme het volgende:
Niewegein? (ga even in op een opmerking in COS)
Ik heb zelf gewoond in
Amsterdam
Haarlem
Akersloot
Noordwijkerhout
Heemstede
Amsterdam
Norwich
haarlem
heemstede
wow wat ben ik veel verhuisd.![]()
Forum Opties | |