Is dat niet een beetje gevaarlijk ? basen op je werkquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij zat gevaarlijk dicht bij m'n crack, en dan heb ik het niet over illegale software!
die sabrina is idd een beetje vreemd! Maargoed vanavond zal ik er wat meer zijn :pquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...jij kan de pot op "schatje" op z'n sjaans....je liet me net helemaal alleen met sabina en hij wou vreemde dingen op zijn hoord doen...hihihhihi![]()
mazzel dat ik al zeker 13 jaar niet meer in de bouw werkquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje gevaarlijk ? basen op je werkVoordat je het weet ben je naar de kloten en je weet zelf ook wel hoe geil al die apen op de bouw zijn.
![]()
Oww...dan kan het geen kwaad idd......quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
mazzel dat ik al zeker 13 jaar niet meer in de bouw werk![]()
Ik lig doorgaans te flippen in serverruimtes !
he schoonheid, maar ik heb je met respect behandeld tochquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...jij kan de pot op "schatje" (op z'n sjaans)....je liet me net helemaal alleen met sabina en hij wou vreemde dingen op zijn hoofd doen...hihihhihi![]()
ja, jij bent liefquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:10 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he schoonheid, maar ik heb je met respect behandeld toch![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:35 schreef Jappie het volgende:
Ah....nu snap ik het...."klussen & wonen" tja....daar kom ik nooit. Jij kwam zeker op die waterpomptang en steeksleutelset af.
Was die manke alleen of had ie zijn verpleegster bij zich ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:36 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Nee.
Omdat ik Rob zag en dacht dat ik jullie wel kon tippen![]()
jaaa...een bijna buurquote:
ALs je mij beeldmateriaal laat zien van die verpleegster kan ik zeggen of ze erbij was of niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Was die manke alleen of had ie zijn verpleegster bij zich ?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:53 schreef Marsepein het volgende:
[..]
ALs je mij beeldmateriaal laat zien van die verpleegster kan ik zeggen of ze erbij was of niet.
uithorneyquote:
* Bommie denkt dat Puntie totaal chronisch geil isquote:
nee jap ik heb me al neergelegd bij het feit dat ik dit gewoon niet in handen heb....ben te newbiequote:Op vrijdag 15 september 2006 19:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oww...dan kan het geen kwaad idd......![]()
Heb je dit keer wel goed doorgeteld btw ?![]()
nou ja je weet maar nooit he......misschien heb ik gewoon wel een hele goeie bui!!..ondanks dat ik me zo verschrikkelijk ziek voel!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
* Bommie denkt dat Puntie totaal chronisch geil is
voor het eerst vandaag denk ik, maar we zijn het 100% eensquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
* Bommie denkt dat Puntie totaal chronisch geil is
Dat hoef je niet uit te leggen....maar heb je dan op zijn minst wel de moeite genomen om net zo'n mooie openingspost voor te bereiden als ik gister dee ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee jap ik heb me al neergelegd bij het feit dat ik dit gewoon niet in handen heb....ben te newbie![]()
nah dat hoor je niet vaak bij vrouwen hehehequote:Op vrijdag 15 september 2006 20:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou ja je weet maar nooit he......misschien heb ik gewoon wel een hele goeie bui!!..ondanks dat ik me zo verschrikkelijk ziek voel!!!
Nee pik, heeft toch geen zin. Jij weet toch dat ik niet zo'n ventje is die dan door gaat lopen dreinen totdat hij eindelijk dat topic heeft. Hell tis gewoon een topic, over een week weet niemand meer waar het over gingquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat hoef je niet uit te leggen....maar heb je dan op zijn minst wel de moeite genomen om net zo'n mooie openingspost voor te bereiden als ik gister dee ?![]()
Je weet verder wel dat je die laxeerpillen niet moet opsnuivenquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee pik, heeft toch geen zin. Jij weet toch dat ik niet zo'n ventje is die dan door gaat lopen dreinen totdat hij eindelijk dat topic heeft. Hell tis gewoon een topic, over een week weet niemand meer waar het over ging
top 3quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:26 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
voor het eerst vandaag denk ik, maar we zijn het 100% eens![]()
wa???quote:
ziek en opgewondenquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
nah dat hoor je niet vaak bij vrouwen hehehe
edit: ziek en geil dus he
ok hier is de deal, aflevering 20 is van mij ok?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je weet verder wel dat je die laxeerpillen niet moet opsnuiven
het zwakt al af ...quote:
mijn oprechte excuses, vertel me hoe ik het goed kan makenquote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok hier is de deal, aflevering 20 is van mij ok?
moet vanavond en de komende dagen te vaak weg steeds...
ik hoop dat het zo weer ff goed isquote:
Nah, ik wacht wel tot je een dag / avond niet aanwezig bent. Deal ik ff de lakens uit!quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
*telefoongerinkel*
"Ja met Beau? .........uhuh......uhuh....owkee ik zal het doorgeven"
bladiebladiebla......
NO DEAL
![]()
ohwmyfucking god...en dat voor een beetje kutquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:38 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik hoop dat het zo weer ff goed is![]()
[afbeelding]
okee je bent uit de top 3quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:38 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik hoop dat het zo weer ff goed is![]()
[afbeelding]
kijk bommie, jij ben getrouwd, ik ben lekker vrijgezelliequote:Op vrijdag 15 september 2006 20:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwmyfucking god...en dat voor een beetje kut![]()
In de regel bepaald een beetje poes zelf door wie het geaaid wil worden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn oma zei altijd: Een vrouwenkut trekt harder dan 10 paarden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
In de regel bepaald een beetje poes zelf door wie het geaaid wil worden.![]()
jaloers......quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja en? vrijgezel betekend dat je je pathetisch mag gedragen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:41 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
kijk bommie, jij ben getrouwd, ik ben lekker vrijgezellie![]()
Neequote:
ach, we zijn niet allemaal zo geweldig als jouquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja en? vrijgezel betekend dat je je pathetisch mag gedragen?![]()
Maar ik trek voor de zekerheid altijd een handschoen aanquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
In de regel bepaald een beetje poes zelf door wie het geaaid wil worden.![]()
een katje..hihiquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar ik trek voor de zekerheid altijd een handschoen aan![]()
niet zo happen joh, gooi puntie vol met booze en enjoy, da's nog altijd het makkelijkst!quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:44 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ach, we zijn niet allemaal zo geweldig als jou![]()
Maakt niets uit.....zelfs al zouden ze die wel maken en verkopen.......genaaid voel je je toch wel.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn oma zei altijd: Een vrouwenkut trekt harder dan 10 paarden.
Dus sinds die tijd wil ik steeds een auto met een kutmotor, maar die maken ze nog steeds niet![]()
en dat zonder zoenen natuurlijk!quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maakt niets uit.....zelfs al zouden ze die wel maken en verkopen.......genaaid voel je je toch wel.![]()
Sta jij toevallig in je vrije tijd ook wel eens bij de douane?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar ik trek voor de zekerheid altijd een handschoen aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |