open je dan ook ff een nieuwe voortaan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, nog een klein maandje, gaat toch sneller dan je denk hoor
-topic locked-
Ik wilde niet té enthousiast zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
open je dan ook ff een nieuwe voortaan?
Mwah, misschien....nu valt er nog weinig te zeggen hier omdat het forum nog een beetje tot leven moet komen én BB nog moet gaan beginnenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:31 schreef Bruce117 het volgende:
Hoeveel SC topics zullen er dit jaar volgebabbeld worden.
Denk wel mer dan 1000.
tsja.. maar zodra de streams weer inkakken, zal de sc alleen maar toenemen lijkt mequote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mwah, misschien....nu valt er nog weinig te zeggen hier omdat het forum nog een beetje tot leven moet komen én BB nog moet gaan beginnen
Ik heb ook begrepen itt vorig jaar dat we nu de "Commentaren op de Streams" gaan splitsen met de SC, dus dan krijg je denk ik ook minder mensen hier
Ik hoop dit jaar dat de streams geen moment zullen inkakkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. maar zodra de streams weer inkakken, zal de sc alleen maar toenemen lijkt me
Dat ligt er aan of die kudde zwaaiers op v-o-l blijft of toch hierheen komt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:31 schreef Bruce117 het volgende:
Denk wel meer dan 1000.
Hmm....denk toch dat de meeste daar blijven hoor, misschien dat een paar af en toe eens langskomen maar het meerendeel van de tijd zitten ze toch aan de "overkant" verwacht ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of die kudde zwaaiers op v-o-l blijft of toch hierheen komt.
Ik zet m'n geld in op het laatste.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:17 schreef Bergie88 het volgende:Hey hallo allemaal, ik hoorde een heel tijd geleden(3 maanden) dat BB6 er aan gaat komen in de nazomer. Als ik terug van vakantie ben gaat het dus als het goed is bijna van start. Zelf ben ik meer geintereseerd aan het raken in het programma "de gouden kooi" het is alleen de vraag of dat programma nog gaat komen en wanneer ze het uit gaan zenden.
Nouja ik ga binnekort eerst even op vakantie en kom daarna op de dagen dat ik niet aan 't werk ben lekker streamverslagen schrijven. Tot over 2 kleine maandjes
Dan zijn we nog niet eens halverwege. Over 2 maanden duurt BB nog 3 maanden man!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
over 2 maanden zijn we alweer bijna klaar met BB hoor
maar toch een fijne vakantie
Bron?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:59 schreef Bocaj het volgende:
De Gouden Kooi komt na BB6...
Ik denk dat dat pas besloten gaat worden n.a.v. de kijkcijfers van BB6.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:59 schreef Bocaj het volgende:
pfff, ik denk dat ik na een 3 maand BB wel even een pauze nodig heb. Ik hoop dat ze het er dan niet gelijk achteraan gooien..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:59 schreef Bocaj het volgende:
details....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zijn we nog niet eens halverwege. Over 2 maanden duurt BB nog 3 maanden man!
Ik beweeg me suf! Dooie pier!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |