fuckfuck...Jappie...schurftbak!quote:
quote:
mwuhahahahahaquote:Op donderdag 14 september 2006 21:19 schreef flugeltje het volgende:
hij is te laat m'n lieve bommert
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
fuckfuck...Jappie...schurftbak!
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
fuckfuck...Jappie...schurftbak!
Nou die flugert kan het voorlopig wel op haar buik schrijvenquote:
ja duh...ik zag je al zoveel onzinnig posten dat het niet anders kon...zat dus ook met een topic in de aanslag maar net ff te laat...:)quote:Op donderdag 14 september 2006 21:23 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze had wat mij betreft ook wel dichtgemogen...ik zit hier pas vanaf ca 18.30 uur met dit topic in aanslag.......de voorpret heb ik reeds voldoende gehad..
![]()
![]()
![]()
![]()
tot over 292 posts.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou die flugert kan het voorlopig wel op haar buik schrijven![]()
hey zie jij het aantal postings trouwens bij de posting? is dat mogelijk? of moet je echt steeds die index f5en?quote:
En dan kon je nog maar met zo'n magere OP op de proppen komen?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja duh...ik zag je al zoveel onzinnig posten dat het niet anders kon...zat dus ook met een topic in de aanslag maar net ff te laat...:)
Ja...zie jij die niet danquote:Op donderdag 14 september 2006 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey zie jij het aantal postings trouwens bij de posting? is dat mogelijk? of moet je echt steeds die index f5en?
man, zat al met het schuim op me bek toen ik jou dat topic zag volkakken duh!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
En dan kon je nog maar met zo'n magere OP op de proppen komen?![]()
![]()
nopequote:
Duh......je ziet dit knopje toch wel bovenaan het topic ?quote:
hehehe leuk geprobeerd....en newbie wel ja...ik ben normaal gesproken van de nieuwsgroepenquote:Op donderdag 14 september 2006 21:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duh......je ziet dit knopje toch wel bovenaan het topic ? [afbeelding]
Als je daarop drukt dan kun je zien hoeveel posts er nog te gaan zijn in het topic. Tsssskkk...newbees...je moet ze ook alles leren.![]()
Zit je trouwens ook vbl te kijken ?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
hehehe leuk geprobeerd....en newbie wel ja...ik ben normaal gesproken van de nieuwsgroepen
ja...gaat kut...feyenooit moet echt winnen anders spelen ajax over een jaartje ook geen europees meerquote:Op donderdag 14 september 2006 21:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zit je trouwens ook vbl te kijken ?
zie je nou wel, sluikfanquote:Op donderdag 14 september 2006 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja...gaat kut...feyenooit moet echt winnen anders spelen ajax over een jaartje ook geen europees meer
2-2quote:Op donderdag 14 september 2006 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja...gaat kut...feyenooit moet echt winnen anders spelen ajax over een jaartje ook geen europees meer
Mjah...dat wel maar het is een uitwedstrijd en ze hebben inmiddels al gelijk gemaakt.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix sluikfan...wel eens van de europese ranking gehoord?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:41 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
zie je nou wel, sluikfan![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
man, zat al met het schuim op me bek toen ik jou dat topic zag volkakken duh!
jij hebt -3 punten in het vooruitschiet...en die flugel die komt voorlopig mijn broekje niet meer in!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |