Gedraag je! Als zo'n milf tegen je zegt dat je erop mag, weet je niet hoe snel je je broek uit moet trekken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja vrouwen ....wonderlijke wereld...het zijn ook net van die transformers van vroeger...zie je zo'n milf die ff door de knieen zakt om de koter ind e kinderwagen ff een doekie over de muil te halen, zie je die hele bekkenpartij openklappen moet ik gelijk aan transformers denken!
wat ben jij een bozerik jeuh!quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:20 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
zou een beetje liever kwaatdkunnen
![]()
![]()
nou...zeg dan eens, als ik in de buurt benquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gedraag je! Als zo'n milf tegen je zegt dat je erop mag, weet je niet hoe snel je je broek uit moet trekken.![]()
Tuurlijk kan ik datquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey kun jij niet ff notaris worden voor servival?
Nou Kribbet wil jou deze bb editie helemaal down brengen, hij maakt gehakt van je zegde hij. Ik heb hem dat afgeraden omdat ik vind dat je mensen gewoon in hun waarde moet laten. Snaptnix gooide nog olie op het vuur en jacob/bocaj zei dat hij het klusje wel ff zou klaren in zijn uppie.quote:
Goedemorgen meneer APKquote:
Een notaris waarvoor ?quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:14 schreef Snaptnix het volgende:quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou Kribbet wil jou deze bb editie helemaal down brengen, hij maakt gehakt van je zegde hij. Ik heb hem dat afgeraden omdat ik vind dat je mensen gewoon in hun waarde moet laten. Snaptnix gooide nog olie op het vuur en jacob/bocaj zei dat hij het klusje wel ff zou klaren in zijn uppie.
Ohwja...we zoeken een notaris
Theo's achternaam heeft/had twee 'O's, dus ik zou de Char die dit tegen jou gezegd heeft voor het gerecht slepen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:27 schreef KRIBBET het volgende:
Goedemorgen meneer APK![]()
Groeten van je neef Theo !!
ja, of heb jij een beter idee ? elke keer als ik een nieuw spel wil verzinnen dan komen er belachelijke vragen op mijn vaak ook belachelijke spelregelsquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Een notaris waarvoor ?
Het gaat toch niet om de servival die vorig jaar een tijdje leuk was maar gesloopt werd door een aantal mensen die nu bij vriendjes-helaas-online posten
Dat klinkt goed.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is wel een mooie uitdaging, kunnen we APK laten
zou een mooi streven zijn, en dan tentoonstellen in een apart topic!
We moeten ons toch ergens kunnen uitleven? Bommie wilde naar v.o.l gaan ofzoquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Een notaris waarvoor ?
Het gaat toch niet om de servival die vorig jaar een tijdje leuk was maar gesloopt werd door een aantal mensen die nu bij vriendjes-helaas-online posten
[BB SC # 18] Versabommie's Isoleertopic!quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.![]()
Geef eens een link?![]()
Nee. Mijn motto is: Als je niets te zeggen hebt moet je je muil houden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:30 schreef versabommie het volgende:
ja, of heb jij een beter idee ?
nee VOL: http://www.voetbalonline.nl/forum/ecfOverview.aspquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We moeten ons toch ergens kunnen uitleven? Bommie wilde naar v.o.l gaan ofzo![]()
Bommetje!quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:32 schreef versabommie het volgende:
[BB SC # 18] Versabommie's Isoleertopic!
1`quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Nee. Mijn motto is: Als je niets te zeggen hebt moet je je muil houden.![]()
Of een beetje slowchatten. [afbeelding]
Hoho, die Theo bedoel ik niet,ik ga niet spotten met de beste sport commentator die achterop een motor heeft gezetenquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Theo's achternaam heeft/had twee 'O's, dus ik zou de Char die dit tegen jou gezegd heeft voor het gerecht slepen.![]()
ohwja...en jappert vroeg zich met ons af wie er nog over is om te flamen !quote:
Hey! Die had ik al geeditquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is wel een mooie uitdaging, kunnen we APK laten
zou een mooi streven zijn, en dan tentoonstellen in een apart topic!
Valt me niet van je tegen Bommiequote:
duhquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Valt me niet van je tegen Bommie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |