middagquote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 12:55 schreef pberends het volgende:
Kan het BB6 subforum niet fuseren met De Grafkelder? Er kijkt geen hond na en het is een klote-programma.
Vertel eens wat leuke details?quote:Op donderdag 28 september 2006 09:30 schreef Isabeau het volgende:
GoeiemorgenIk zit streams te kijken bij De Gouden Kooi en dat is nu al boeiender dan BB
![]()
doe er dan wat aan!quote:
wat een lulquote:
dat deed ik toch....IK zei wat!!!quote:
Ja errug hèquote:
zucht...mannen.... en dan wat over ons, vrouwen zeggen...quote:Op donderdag 28 september 2006 17:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja errug hè
En ik had helemaal speciaal gedouched en een schone slip aangedaan...
Gaat ie bellen dat ie in Arnhem zit, alsof ik dát dan nog geloof enzo
Lijkt Teamlead wel.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:23 schreef flugeltje het volgende:
Gaat ie bellen dat ie in Arnhem zit
Nee, TL had m'n nummer nietquote:
Heb Teamlead ook gevraagd hoe je zoiets aanpakt...Hij zegt ff een keer in het kutweer zonder vreten laten staan en je hebt ze de volgende keer in je zak!quote:
Teamlead haalde "vrouwen" door elkaar met zijn teckel.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij zegt ff een keer in het kutweer zonder vreten laten staan en je hebt ze de volgende keer in je zak!
quote:Op donderdag 28 september 2006 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wist dat dit bij valse honden hielp, maar ook bij vrouwen? Goh.![]()
Daar stond eerst iets andersquote:Op donderdag 28 september 2006 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Teamlead haalde "vrouwen" door elkaar met zijn teckel.![]()
Ja hoor, ikquote:Op donderdag 28 september 2006 17:33 schreef Jappie het volgende:
Durft er hier eik nog iemand in FB te posten... ?![]()
whyquote:Op donderdag 28 september 2006 17:33 schreef Jappie het volgende:
Lekker dan..wil je net ff lekker schurken hangt er in eens zo'n kutkeffer aan ja hand.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Teamlead haalde "vrouwen" door elkaar met zijn teckel.![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 17:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar stond eerst iets anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou volgens mij vergeleek Gert zojuist vrouwen met valse honden!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
Ja ik dacht: dadelijk gaan mensen deze overduidelijk inkopper benutten en jou nog miserabeler laten voelen dan je dankzij dat ellendige "heer"schap Bommie toch al bent.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar stond eerst iets anders
Ik vind deze SC reeks eigenlijk veel leuker...quote:Op donderdag 28 september 2006 17:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja jij.....![]()
Jullie zitten gewoon een potentieel goedlopende reeks naar de knoppen te helpen.![]()
Ik vind dit soort opmerkingen eigenlijk meer in FB thuishoren.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja jij.....![]()
Jullie zitten gewoon een potentieel goedlopende reeks naar de knoppen te helpen.![]()
waarom de vraag? of welke vraag?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waarom de vraag of waarom niet ?
Ah...dus wat je eigenlijk wil is dat we onze feedbackvragen en discussies voortaan hier voeren. Zeg dat dan...kun je "ons groepje insiders" toch gewoon ff een mailing over sturen.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind deze SC reeks eigenlijk veel leuker...
Inteeltquote:Op donderdag 28 september 2006 17:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...dus wat je eigenlijk wil is dat we onze feedbackvragen en discussies voortaan hier voeren. Zeg dat dan...kun je "ons groepje insiders" toch gewoon ff een mailing over sturen.![]()
Het gaat er niet altijd om wat jij ergens van vind Gert.....als de moderators van dit forum liever hier de feedback behandelen dan hebben we daar gewoon naar te luisteren....daar hoeft toch verder geen ellenlange discussie over te bestaan.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dit soort opmerkingen eigenlijk meer in FB thuishoren.
Hier doen we gewoon gezellig.
Ik weet niet welke smartshop jij je spullen van betrekt maar als ik jou was zou ik op zoek gaan naar een ander.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:41 schreef puntoortje het volgende:
[..]
waarom de vraag? of welke vraag?
Jaja, point taken.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het gaat er niet altijd om wat jij ergens van vind Gert.....als de moderators van dit forum liever hier de feedback behandelen dan hebben we daar gewoon naar te luisteren....daar hoeft toch verder geen ellenlange discussie over te bestaan.
Ik krijg eindelijk een ban?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Inteelt
Maar goed, er komt vanavond een verrassing
Als ze zoiets ff aftikken bij de sgopzooi dan is het verder in orde, zoals je weet.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het gaat er niet altijd om wat jij ergens van vind Gert.....als de moderators van dit forum liever hier de feedback behandelen dan hebben we daar gewoon naar te luisteren....daar hoeft toch verder geen ellenlange discussie over te bestaan.
oeoeoeoh spannend...quote:Op donderdag 28 september 2006 17:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Inteelt
Er is de hele avond voebel op.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:42 schreef flugeltje het volgende:
... ja, denk je? ...nou dan zal ik toch maar eens moeten overgaan op een ander...quote:Op donderdag 28 september 2006 17:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet niet welke smartshop jij je spullen van betrekt maar als ik jou was zou ik op zoek gaan naar een ander.![]()
mag ik niet meerquote:Op donderdag 28 september 2006 17:33 schreef Jappie het volgende:
Wat precies is je dagelijkse behoefte ?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ja, denk je? ...nou dan zal ik toch maar eens moeten overgaan op een ander...![]()
![]()
ongeveer...1 pakkie peuken en een goeie beu....shandy!quote:Op donderdag 28 september 2006 18:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat precies is je dagelijkse behoefte ?
Nur spielerei flugggss...nur spielerei...quote:Op donderdag 28 september 2006 17:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jaja, point taken.
Feedback is nog steeds voor Feedback, alleen gaan we proberen onszelf niet meer te laten verleiden tot dagenlange discussies over één onderwerp...
Topquote:Op donderdag 28 september 2006 18:20 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ongeveer...1 pakkie peuken en een goeie beu....shandy!
Heb ik wat gemistquote:Op donderdag 28 september 2006 18:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij mag ook hier niet meer posten Manu...![]()
Sta jij niet op die mailinglist?quote:
Ook dat ...maar dat zijn er wel meer...Luciano niet...LS niet....Teamlead niet...quote:Op donderdag 28 september 2006 18:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sta jij niet op die mailinglist?![]()
Er is hier sprake van discriminatiequote:Op donderdag 28 september 2006 18:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook dat ...maar dat zijn er wel meer...Luciano niet...LS niet....Teamlead niet...![]()
nee...van inteelt lees ik net!quote:Op donderdag 28 september 2006 18:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er is hier sprake van discriminatie![]()
De tram naar Tilburgquote:Op donderdag 28 september 2006 18:40 schreef versabommie het volgende:
Halloooooo Luitjes! Heb ik nog wat gemist vandaag?![]()
![]()
![]()
Een groot complotquote:Op donderdag 28 september 2006 18:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoezo...ben jij een schurfthomo dan ?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Einde discussiequote:Op donderdag 28 september 2006 18:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee...van inteelt lees ik net!![]()
Vanmiddag nog nietquote:Op donderdag 28 september 2006 18:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoezo...ben jij een schurfthomo dan ?![]()
Ik zou voor de zekerheid toch maar even alle meubilair en kleding verbrandenquote:
Hey...ik moet ff eten en ga derhalve deze opmerking overslaan opdat ik strax weer online kan komen en gewoon net doe of er nix gebeurt isquote:
gebeurdquote:Op donderdag 28 september 2006 18:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey...ik moet ff eten en ga derhalve deze opmerking overslaan opdat ik strax weer online kan komen en gewoon net doe of er nix gebeurt is
Zit een B-faculteit hier op loopafstand met atoombunker en chemische douche dus zal geen probleem zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 18:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid toch maar even alle meubilair en kleding verbranden
Heb je ook een chemische douche thuis ?
Was er sprake van een date dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:52 schreef Jappie het volgende:
Attentie attentie
![]()
Als bommels straks klaar is met eten en douchen......
DO NOT MENTION HIS DATE!!! ...ik herhaal.....DO NOT MENTION HIS DATE!!!
dank voor uw aandacht.......![]()
Yupzz...maar bommie kreeg kouwe voeten dus is ie eerst in Arnhem een paar met bont gevoerde laarzen gaan kopen......quote:Op donderdag 28 september 2006 18:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was er sprake van een date dan?
Day niet.....Je mag het gerust zeggen hoor.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook dat ...maar dat zijn er wel meer...Luciano niet...LS niet....Teamlead niet...![]()
Bij jou is er sprake van de normale algemeen geaccepteerde standaard discriminatie.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:58 schreef Day het volgende:
[..]
Day niet.....Je mag het gerust zeggen hoor.![]()
Ja, wrijf het er maar in.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bij jou is er sprake van de normale algemeen geaccepteerde standaard discriminatie.![]()
Day is m'n excuusnegertquote:Op donderdag 28 september 2006 19:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bij jou is er sprake van de normale algemeen geaccepteerde standaard discriminatie.![]()
De vraag is...heeft ze ook een grote piemol ?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Day is m'n excuusnegert
En ze is lief
Hij was bang dat hij niet aan de zwaar gespannen verwachtingen kon voldoenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yupzz...maar bommie kreeg kouwe voeten dus is ie eerst in Arnhem een paar met bont gevoerde laarzen gaan kopen......![]()
Nee, maar wel grote tie..quote:Op donderdag 28 september 2006 19:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
De vraag is...heeft ze ook een grote piemol ?![]()
Nu heb ik me toch al die tijd bewust afzijdig gehouden in het: "50 handtekeningen voor de tie......van Day topic"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |