middagquote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 12:55 schreef pberends het volgende:
Kan het BB6 subforum niet fuseren met De Grafkelder? Er kijkt geen hond na en het is een klote-programma.
Vertel eens wat leuke details?quote:Op donderdag 28 september 2006 09:30 schreef Isabeau het volgende:
GoeiemorgenIk zit streams te kijken bij De Gouden Kooi en dat is nu al boeiender dan BB
![]()
doe er dan wat aan!quote:
wat een lulquote:
dat deed ik toch....IK zei wat!!!quote:
Ja errug hèquote:
zucht...mannen.... en dan wat over ons, vrouwen zeggen...quote:Op donderdag 28 september 2006 17:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja errug hè
En ik had helemaal speciaal gedouched en een schone slip aangedaan...
Gaat ie bellen dat ie in Arnhem zit, alsof ik dát dan nog geloof enzo
Lijkt Teamlead wel.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:23 schreef flugeltje het volgende:
Gaat ie bellen dat ie in Arnhem zit
Nee, TL had m'n nummer nietquote:
Heb Teamlead ook gevraagd hoe je zoiets aanpakt...Hij zegt ff een keer in het kutweer zonder vreten laten staan en je hebt ze de volgende keer in je zak!quote:
Teamlead haalde "vrouwen" door elkaar met zijn teckel.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij zegt ff een keer in het kutweer zonder vreten laten staan en je hebt ze de volgende keer in je zak!
quote:Op donderdag 28 september 2006 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wist dat dit bij valse honden hielp, maar ook bij vrouwen? Goh.![]()
Daar stond eerst iets andersquote:Op donderdag 28 september 2006 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Teamlead haalde "vrouwen" door elkaar met zijn teckel.![]()
Ja hoor, ikquote:Op donderdag 28 september 2006 17:33 schreef Jappie het volgende:
Durft er hier eik nog iemand in FB te posten... ?![]()
whyquote:Op donderdag 28 september 2006 17:33 schreef Jappie het volgende:
Durft er hier eik nog iemand in FB te posten... ?![]()
Lekker dan..wil je net ff lekker schurken hangt er in eens zo'n kutkeffer aan ja hand.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Teamlead haalde "vrouwen" door elkaar met zijn teckel.![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 17:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar stond eerst iets anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou volgens mij vergeleek Gert zojuist vrouwen met valse honden!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
Ja ik dacht: dadelijk gaan mensen deze overduidelijk inkopper benutten en jou nog miserabeler laten voelen dan je dankzij dat ellendige "heer"schap Bommie toch al bent.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar stond eerst iets anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |