ik heb nog nix gehadquote:Op donderdag 28 september 2006 01:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
nog niet tegen jou, ik weet niet wie allemaal die faq van snappie hebben gehad!![]()
Ik heb voor 39,95:quote:Op donderdag 28 september 2006 02:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wilde ik ook (voor het voetbal) maar je weet hoe het hier gaat, niets in te brengen![]()
We hebben nu chello voor 50 euro p/m en bij Tiscali heb je internet voor 15 euro p/m.
Scheelt wel een hoop vond mijn vrouw (terwijl ze net een Nihola fiets van me gekregen heeft)
da's heeeeeeeeeeel goed!quote:Op donderdag 28 september 2006 02:02 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik heb nog nix gehadof is dat niet goed ?
![]()
Tot aan BB5 niet meer dan kranten berichten over BB gelezen en ook nu nog weinig tot niets gezien (daarom mag ik ook niet in COS komenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:59 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou nee da's niet helemaal waar, bij BB2 ontdekte ik Fok! Ietsje minder dusBij BB5 pas geregistreerd bij de kusjesbrigade
![]()
020quote:
yeps pas 2 keer of zo storing gehad van een paar uur en dat in bijna 3 jaar tijd.quote:
quote:
Day, Flugeltje, Gladys en SuperMOM, zodra het vrouwelijk is gaat het hier helemaal mis en haal alles door elkaarquote:
Dat zou jij best willen weten natuurlijkquote:Op donderdag 28 september 2006 01:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
nog niet tegen jou, ik weet niet wie allemaal die faq van snappie hebben gehad!![]()
Nooit problemen met de telefoon? Dat schijnt bij Tis. nog wel is een probleem te zijn dus wilde we (mijn vrouw dus weer) de KPN erbij houden.quote:Op donderdag 28 september 2006 02:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb voor 39,95:20 mbit internet voetbal televisie telefoon
en jij komt uit 020 dus ? beetje ver weg zegquote:Op donderdag 28 september 2006 02:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Day, Flugeltje, Gladys en SuperMOM, zodra het vrouwelijk is gaat het hier helemaal mis en haal alles door elkaar![]()
Oke, dus Roermond is Gladys en Mamma komt uit 020.
Ik schrijf het allemaal even op![]()
Gelukkig woont mijn mammie lekker dichtbij![]()
je gaat je vrouw mailen ?quote:Op donderdag 28 september 2006 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nooit problemen met de telefoon? Dat schijnt bij Tis. nog wel is een probleem te zijn dus wilde we (mijn vrouw dus weer) de KPN erbij houden.
Ik ga Versatel even opzoeken en naar haar mailen![]()
U is uit Roermond, ik haal alles door elkaarquote:Op donderdag 28 september 2006 02:04 schreef Gladys het volgende:
[..]
020hoe kom je daar bij
Hier is het 0475
Ik ga alles even snel op een rijtje zetten (nu ik zelf nogquote:Op donderdag 28 september 2006 02:05 schreef Gladys het volgende:
[..]
yeps pas 2 keer of zo storing gehad van een paar uur en dat in bijna 3 jaar tijd.
Ik heb familie in Roerdiemondquote:Op donderdag 28 september 2006 02:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
en jij komt uit 020 dus ? beetje ver weg zeg![]()
Is dat nu alweer ouderwets dan? Praten is zo 1970quote:
Hoe moet je elkaar anders spreken tegenwoordig? SMS en mail is communicatie voldoende toch?quote:
tsja Limburg doet aan alles meequote:Op donderdag 28 september 2006 02:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
U is uit Roermond, ik haal alles door elkaar![]()
Mijn oom en tante wonen daar ergens, had jaren geleden net een nieuwe baan bij de brandweer, aarbeving![]()
een jaar later..... Limburg onder water![]()
welke straat ?quote:
toen praatte ik nog niet hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 02:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is dat nu alweer ouderwets dan? Praten is zo 1970![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 02:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Day, Flugeltje, Gladys en SuperMOM, zodra het vrouwelijk is gaat het hier helemaal mis en haal alles door elkaar![]()
Oke, dus Roermond is Gladys en Mamma komt uit 020.
Ik schrijf het allemaal even op![]()
Gelukkig woont mijn mammie lekker dichtbij![]()
en voor alles maak je zo afspraken zeker ?quote:Op donderdag 28 september 2006 02:17 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Hoe moet je elkaar anders spreken tegenwoordig? SMS en mail is communicatie voldoende toch?![]()
Voor die prijs zie ik het voetbal en de telefoon er niet bij staanquote:Op donderdag 28 september 2006 02:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb voor 39,95:20 mbit internet voetbal televisie telefoon
quote:Op donderdag 28 september 2006 02:17 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Hoe moet je elkaar anders spreken tegenwoordig? SMS en mail is communicatie voldoende toch?![]()
Mijn vrouw gaat om 06:45 de deur uit en dan lig ik echt nog te slapen en anders ben ik het weer vergetenquote:Op donderdag 28 september 2006 02:17 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 september 2006 02:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat zou jij best willen weten natuurlijk![]()
quote:
Niet?? Scheer je weg , ga slapenquote:
quote:
En als het begint te branden kan je mijn oom bellenquote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 02:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet?? Scheer je weg , ga slapen![]()
Ga jij nou ineens luisterenquote:
wat dacht je zelfquote:Op donderdag 28 september 2006 02:36 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ga jij nou ineens luisteren![]()
Is ze weer terug, kssssst jij was slapenquote:
volgende week met de vroege mag hij dat wel doen maar niet met mijn middagdienst hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 02:40 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Is ze weer terug, kssssst jij was slapen![]()
Wilde net Kribbet gaan vragen om je iedere dag naar bed te sturen aangezien dat leek te werken, maarja... werkt dus ook al niet.
Slaap je al?quote:Op donderdag 28 september 2006 02:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
volgende week met de vroege mag hij dat wel doen maar niet met mijn middagdienst hoor![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 09:30 schreef Isabeau het volgende:
GoeiemorgenIk zit streams te kijken bij De Gouden Kooi en dat is nu al boeiender dan BB
![]()
Link ?quote:Op donderdag 28 september 2006 09:30 schreef Isabeau het volgende:
GoeiemorgenIk zit streams te kijken bij De Gouden Kooi en dat is nu al boeiender dan BB
![]()
http://www.nowlive.eu/DGKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |