Diegene die het huishouden doetquote:
bij wie?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Diegene die het huishouden doet![]()
Nogmaals, het is echt leeg en stil tussen die puntoortjesquote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 01:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nogmaals, het is echt leeg en stil tussen die puntoortjes![]()
HOLLE BOLLE BOME!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nogmaals, het is echt leeg en stil tussen die puntoortjes![]()
En je kinderen heb je uit de supermarkt of bij de bank vandaanquote:Op donderdag 28 september 2006 01:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..nee hoor...maar ik heb geen vent nodig...mag lekker alles zelf doen
![]()
BLOEMKOLE!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En je kinderen heb je uit de supermarkt of bij de bank vandaan![]()
nee, die mocht ik van ex hebbenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En je kinderen heb je uit de supermarkt of bij de bank vandaan![]()
Daar loopik altijd angstvallig voorbijquote:
Hier zeg ik maar helemaal niets opquote:Op donderdag 28 september 2006 01:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee, die mocht ik van ex hebbenhij de auto ik de kids....(gelukkig maar want aan die auto had ik toch nix gehad...hihihi)
jammerquote:Op donderdag 28 september 2006 01:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hier zeg ik maar helemaal niets op![]()
Heb het vorig jaar over me heen gehad allemaal moeten welgevallen jaquote:Op donderdag 28 september 2006 01:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent al gepokt en gemazeld he, ene oor in andere uit
Moeders worden dan meestal een beetje boosquote:
Tot latersquote:Op donderdag 28 september 2006 01:40 schreef puntoortje het volgende:
nou dan zwaai ik nog even......het is bedtijd...slaap lekker allemaal
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
En vragen om een ban is.........krijgen van een ban?
Jij een newbiequote:Op donderdag 28 september 2006 01:40 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Heb het vorig jaar over me heen gehad allemaal moeten welgevallen jaAls newbie moet je veel leren
quote:Op donderdag 28 september 2006 01:40 schreef puntoortje het volgende:
![]()
![]()
truste moppie!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:40 schreef puntoortje het volgende:
![]()
![]()
Weet niet waar je die vandaan hebt gehaald maar...quote:
Jij ook hoorquote:
oooooquote:Op donderdag 28 september 2006 01:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Moeders worden dan meestal een beetje boos![]()
Het wordt hier nog is gezelligquote:
Ik heb een @#&%$@%^ hekel aan kinderenquote:
5 jaar meelurken en alle ins en out leren voor je je durft te registeren en mee posten........... en dan afgebrand worden... voor je je er doorheen worsteld.....da's een newbie jaquote:Op donderdag 28 september 2006 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij een newbieKan me er niets bij voorstellen
![]()
Was al een paar jaar aktief op FP, even een paar dagen bij BB gelezen (vorig jaar) en dat beviel me welquote:Op donderdag 28 september 2006 01:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
5 jaar meelurken en alle ins en out leren voor je je durft te registeren en mee posten........... en dan afgebrand worden... voor je je er doorheen worsteld.....da's een newbie ja![]()
<==== Tong
![]()
Dat is heel erg liefquote:Op donderdag 28 september 2006 01:52 schreef Gladys het volgende:
ook maar ff zwaaien naar Kribbet en Bommie![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 01:52 schreef Gladys het volgende:
ook maar ff zwaaien naar Kribbet en Bommie![]()
ben ik soms ook wel hoorquote:
Versatel dude!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
Even wat anders maar dat mag hier![]()
Wie heeft hier Tiscali![]()
We (mijn vrouw dus) wil (gaat) overstappen van Chello naar Tiscali.
Is het wat??
oeh in de jakoezie heb je wel meer woordenquote:
Dus jij bent mijn zusjequote:
ik heb @homequote:Op donderdag 28 september 2006 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
Even wat anders maar dat mag hier![]()
Wie heeft hier Tiscali![]()
We (mijn vrouw dus) wil (gaat) overstappen van Chello naar Tiscali.
Is het wat??
En dat uit 020quote:
nog niet tegen jou, ik weet niet wie allemaal die faq van snappie hebben gehad!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
oeh in de jakoezie heb je wel meer woorden![]()
Nou nee da's niet helemaal waar, bij BB2 ontdekte ik Fok! Ietsje minder dusquote:Op donderdag 28 september 2006 01:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Was al een paar jaar aktief op FP, even een paar dagen bij BB gelezen (vorig jaar) en dat beviel me wel![]()
Wel met een andere nick dan op FP en lekker aan de gang.![]()
Maar 5 jaar![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 01:59 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou nee da's niet helemaal waar, bij BB2 ontdekte ik Fok! Ietsje minder dusBij BB5 pas geregistreerd bij de kusjesbrigade
![]()
Snappie's faqquote:Op donderdag 28 september 2006 01:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
nog niet tegen jou, ik weet niet wie allemaal die faq van snappie hebben gehad!![]()
Wilde ik ook (voor het voetbal) maar je weet hoe het hier gaat, niets in te brengenquote:
Werkt goed??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |