grapjas...als ik iets tegen je zeg kun je toch wel antwoorden...is wel zo beleefdquote:Op donderdag 28 september 2006 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Schatje, dan heb ik eroverheen gelezen, en daarnaast was je ook nogal druk met Basje en ik wilde die prille kalverliefde niet stuk maken![]()
nee joh, helemaal geen zonde.... het bezorgt je alleen maar ellendequote:
Bommie en beleefdquote:Op donderdag 28 september 2006 01:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
grapjas...als ik iets tegen je zeg kun je toch wel antwoorden...is wel zo beleefd
joh heb ik ff gemist, kan toch> ik mis van Krabbit ook ongeveer 50% van zijn postings...quote:Op donderdag 28 september 2006 01:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
grapjas...als ik iets tegen je zeg kun je toch wel antwoorden...is wel zo beleefd
Ik zal deze posting ff uitprinten en meenemen voor de lunch morgen!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
Waar ligt de grens?![]()
Mij het vriendje van Rik noemen![]()
Schurftjong![]()
ja, prima!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:02 schreef versabommie het volgende:
zo goed, oorties?
ja, toch wel?quote:heb echt wat gedaan met je opbouwende kritieken heur!
quote:Op donderdag 28 september 2006 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
Waar ligt de grens?![]()
Mij het vriendje van Rik noemen![]()
Schurftjong![]()
ja, dat zie je toch ?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja, prima!
[..]
ja, toch wel?
Daarom ga ik een feest gevenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zal deze posting ff uitprinten en meenemen voor de lunch morgen!
o, nee hoor schat....dat moet je helemaal zelf weten...zolang ik maar weet waar ik op kan rekenen...quote:Op donderdag 28 september 2006 01:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh heb ik ff gemist, kan toch> ik mis van Krabbit ook ongeveer 50% van zijn postings...
Nog even en je gaat het forum een verplichting voor me maken![]()
Mijn tranen zijn opquote:
Neem lekker een hotelkamerquote:Op donderdag 28 september 2006 01:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o, nee hoor schat....dat moet je helemaal zelf weten...zolang ik maar weet waar ik op kan rekenen...![]()
![]()
Ik spui 100% onzin dus ook die 50% is zonde van je tijdquote:Op donderdag 28 september 2006 01:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh heb ik ff gemist, kan toch> ik mis van Krabbit ook ongeveer 50% van zijn postings...
Nog even en je gaat het forum een verplichting voor me maken![]()
jij kan gewoon op mij rekenen heur. Jij bent deze editie mijn troetelnewbie, ik neem je aan de hand om je door deze slangenkuil te helpen. echter soms laat ik je even spartelen opdat je strax een grote sterke oldbie kan worden die opgewassen is tegen de verderfelijke invloeden van de Jappert, de Krabb-it en de WC Eend!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o, nee hoor schat....dat moet je helemaal zelf weten...zolang ik maar weet waar ik op kan rekenen...![]()
![]()
...wat wil je met me doen danquote:
De vraag is wanneer je in godsnaam nu eens breekt!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn tranen zijn opIk heb er kracht meer voor
![]()
Ook in jouw onzin zitten kernen van je kille waarheid!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik spui 100% onzin dus ook die 50% is zonde van je tijd![]()
hahahah ...ik ben een grote meid hoor....!!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij kan gewoon op mij rekenen heur. Jij bent deze editie mijn troetelnewbie, ik neem je aan de hand om je door deze slangenkuil te helpen. echter soms laat ik je even spartelen opdat je strax een grote sterke oldbie kan worden die opgewassen is tegen de verderfelijke invloeden van de Jappert, de Krabb-it en de WC Eend!![]()
Als je me emailadres geeft zal ik laten zien waarom ik nooit zal brekenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
De vraag is wanneer je in godsnaam nu eens breekt!
check ff me profilequote:Op donderdag 28 september 2006 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als je me emailadres geeft zal ik laten zien waarom ik nooit zal breken![]()
maar nog zo pril en vers op dit forum!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hahahah ...ik ben een grote meid hoor....!!![]()
IKKE?? Helemaal nietsquote:Op donderdag 28 september 2006 01:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...wat wil je met me doen dan![]()
dat staat onder zijn plaatjequote:Op donderdag 28 september 2006 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als je me emailadres geeft zal ik laten zien waarom ik nooit zal breken![]()
maar ben al een tijdje in de buurt!!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar nog zo pril en vers op dit forum!![]()
maar nog niet FOK!-streetwisequote:Op donderdag 28 september 2006 01:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
maar ben al een tijdje in de buurt!!!!
is ze al mod of admin dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
IKKE?? Helemaal nietsVrouwen met kinderen........kan ik niet zo goed tegen
![]()
Maar misschien dat je met bommie wat kan afspreken![]()
das flauw...quote:Op donderdag 28 september 2006 01:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
IKKE?? Helemaal nietsVrouwen met kinderen........kan ik niet zo goed tegen
![]()
Maar misschien dat je met bommie wat kan afspreken![]()
Ja dus kijk uit Oortjes....voor je het weet naaien ze je een oor aan........quote:Op donderdag 28 september 2006 01:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar nog zo pril en vers op dit forum!![]()
Ja, die nare hond is nu er bijna niemand in de buurt is aan het proberen om die newbie te slachtenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:17 schreef PC eend het volgende:
Is kribs oortjes aan het wassen
Waar is bassie als oortjes hem nodig heeft?
...gelukkig nietquote:Op donderdag 28 september 2006 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
is ze al mod of admin dan?![]()
...ik heb al 2 hele lieve oortjes..die andere mogen ze houdenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja dus kijk uit Oortjes....voor je het weet naaien ze je een oor aan........![]()
Nee zo erg ben ik nietquote:Op donderdag 28 september 2006 01:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
check ff me profile![]()
ennuh geen gore operatiefoto's he? toch ? aaah?
ja, die krabbit en klodder zijn gemeen!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja dus kijk uit Oortjes....voor je het weet naaien ze je een oor aan........![]()
mwah daar kijk ik voor het gemak dan maar ff doorheenquote:
omg...ben benieuwd!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee zo erg ben ik niet![]()
Het is na de operatie hahahaha
Even wat voor mezelf en mijn vrouw doenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:17 schreef PC eend het volgende:
Is kribs oortjes aan het wassen
Waar is bassie als oortjes hem nodig heeft?
Het is onderwegquote:
Nee maar dat gaat ze wel worden en nu is ze nog groenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
is ze al mod of admin dan?![]()
Jij bent al gepokt en gemazeld he, ene oor in andere uitquote:Op donderdag 28 september 2006 01:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat is voor de middag maar 's avonds is hij nog wel vrij hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 01:17 schreef puntoortje het volgende:
[..]
das flauw......nee bommie heeft al een ander afspraakje
![]()
mij krijgen ze niet klein...dat ben ik al ...quote:Op donderdag 28 september 2006 01:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent al gepokt en gemazeld he, ene oor in andere uit
wat is dat?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is voor de middag maar 's avonds is hij nog wel vrij hoor![]()
Tenminste als je weg mag van je man / vriend![]()
Oor in (door het lege hoofd) en oor weer uitquote:Op donderdag 28 september 2006 01:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja, die krabbit en klodder zijn gemeen!
ja groen met een vleugje roze!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee maar dat gaat ze wel worden en nu is ze nog groen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |