Een geemigreerde zweeds/Joegoslavische amsterdammerquote:Op woensdag 27 september 2006 22:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het blijft toch altijd nog een beetje een 020er he?![]()
![]()
Hij past daar goed bij Interquote:Op woensdag 27 september 2006 22:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een heel klein beetje dan maar het blijft een rare knakker![]()
Fuck toch op schele taalpurist !quote:Op woensdag 27 september 2006 22:50 schreef chas het volgende:
[..]
Doe eens wat aan je taalachterstand!
Het is "bokkenlul"!
tot morgen moppie!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:57 schreef flugeltje het volgende:
Fluugs gaat d'r schoonheidslaapje doen
Tot morgen Bommie
En de rest ook natuurlijk
slaap lekkerquote:Op woensdag 27 september 2006 22:57 schreef flugeltje het volgende:
Tot morgen Bommie
Zijn we ook uitgenodigdquote:Op woensdag 27 september 2006 22:57 schreef flugeltje het volgende:
Tot morgen Bommie
Wees blij dat ze ons nog uberhaupt noemt manquote:
Hehehehe....quote:Op woensdag 27 september 2006 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Fuck toch op schele taalpurist !
tijnquote:Op woensdag 27 september 2006 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Tijn vs. Semih: wie had gelijk volgens jullie?
Semihquote:Op woensdag 27 september 2006 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Tijn vs. Semih: wie had gelijk volgens jullie?
TIJNquote:
Ik ga voor het antwoord van PC Eend, heb de streams gemist vandaag.quote:
Jij bent erg, zeg!quote:Op woensdag 27 september 2006 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga voor het antwoord van PC Eend, heb de streams gemist vandaag.
Semih
Ik heb het ook niet gezienquote:Op woensdag 27 september 2006 23:54 schreef chas het volgende:
[..]
Jij bent erg, zeg!
Steams missen en dan oordelen naar wat een ander vind?
Foei!![]()
In Eend we trustquote:Op woensdag 27 september 2006 23:54 schreef chas het volgende:
[..]
Jij bent erg, zeg!
Steams missen en dan oordelen naar wat een ander vind?
Foei!![]()
Oke, ik sta er nu om bekend dat ik van alles mis (maar dat is al vanaf mijn geboortequote:Op donderdag 28 september 2006 00:10 schreef puntoortje het volgende:
vorig jaar was het toch een blauw oog?
Geeft nix hoor Krab-it! Ik sta achter je, laat ze maar lachen!quote:Op donderdag 28 september 2006 00:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oke, ik sta er nu om bekend dat ik van alles mis (maar dat is al vanaf mijn geboorte) maar dit snap ik even niet
![]()
bb had vorig jaar(en) toch een blauw oog....en niet deze gele....quote:Op donderdag 28 september 2006 00:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oke, ik sta er nu om bekend dat ik van alles mis (maar dat is al vanaf mijn geboorte) maar dit snap ik even niet
![]()
Dank je wel hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geeft nix hoor Krab-it! Ik sta achter je, laat ze maar lachen!
OOOOHHHH en dat was dus een rara: wat bedoel ik, opmerkingquote:Op donderdag 28 september 2006 00:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
bb had vorig jaar(en) toch een blauw oog....en niet deze gele....
quote:Op donderdag 28 september 2006 00:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOOOHHHH en dat was dus een rara: wat bedoel ik, opmerking![]()
Ik heb het niet geraden dus je hebt 1 punt![]()
Maar inplaats daarvan maakte je er een raadsel vanquote:Op donderdag 28 september 2006 00:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat ik bedoel was/is dit is de vraag:...welke kleur had dat rot oog vorig jaar...ikke niet meer weten????
![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 00:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOOOHHHH en dat was dus een rara: wat bedoel ik, opmerking![]()
Ik heb het niet geraden dus je hebt 1 punt![]()
Tis groen en geel en het vreet balletjes...quote:Op donderdag 28 september 2006 00:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar inplaats daarvan maakte je er een raadsel van![]()
Maakt het wel een stuk spannender hier![]()
Oh, ik heb er ook 1 voor jou: het is groen en het is een kikker![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
een stoplicht!!!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 00:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar inplaats daarvan maakte je er een raadsel van![]()
Maakt het wel een stuk spannender hier![]()
Oh, ik heb er ook 1 voor jou: het is groen en het is een kikker![]()
Blauw!quote:Op donderdag 28 september 2006 00:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat ik bedoel was/is dit is de vraag:...welke kleur had dat rot oog vorig jaar...ikke niet meer weten????
![]()
wat maakt ie stuk ....quote:Op donderdag 28 september 2006 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Hou op Krabit, je maakt ze stuk![]()
...o praat je wel tegen me!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 00:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Blauw!
Wat heb ik nu gewonnen? gaat er nu een kledingstuk uit bij je?
quote:Op donderdag 28 september 2006 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis groen en geel en het vreet balletjes...Dat is KRIBBETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik erger me GROEN en GEEL en vreet je ballen als ontbijt
![]()
Wat is mijn prijs
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
quote:Op donderdag 28 september 2006 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis groen en geel en het vreet balletjes...een groen met gele stippen, rugpulker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
Er zit niet veel tussen die puntoortjes van je he??quote:
Je oortjesquote:
nee soms niet....quote:Op donderdag 28 september 2006 00:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er zit niet veel tussen die puntoortjes van je he??![]()
tuurlijk wel lieverd, hoe kom je erbij dat ik niet tegen je zou praten?quote:Op donderdag 28 september 2006 00:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...o praat je wel tegen me!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maak jij me oortjes stukquote:
Zodra je een modje bent kom je niet meer van hem afquote:Op donderdag 28 september 2006 00:54 schreef puntoortje het volgende:
[..]
maak jij me oortjes stuk....ach jij praat tenminste met me
....bommie niet...
![]()
...nou ga maar eens een stuk of 3 topics allemaal lezen...als ik iets tegen je zei, zei je nix terugquote:Op donderdag 28 september 2006 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
tuurlijk wel lieverd, hoe kom je erbij dat ik niet tegen je zou praten?
quote:Op donderdag 28 september 2006 00:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zodra je een modje bent kom je niet meer van hem af![]()
Voeren, voeren en als een newbie verliefd is geworden laat hij ze vallen, het is echt een schandequote:Op donderdag 28 september 2006 00:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...nou ga maar eens een stuk of 3 topics allemaal lezen...als ik iets tegen je zei, zei je nix terug...ja 1
opmerking verder nix
ik wordt niet meer verliefd...neeeeeequote:Op donderdag 28 september 2006 00:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Voeren, voeren en als een newbie verliefd is geworden laat hij ze vallen, het is echt een schande![]()
Schatje, dan heb ik eroverheen gelezen, en daarnaast was je ook nogal druk met Basje en ik wilde die prille kalverliefde niet stuk makenquote:Op donderdag 28 september 2006 00:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...nou ga maar eens een stuk of 3 topics allemaal lezen...als ik iets tegen je zei, zei je nix terug...ja 1
opmerking verder nix
Zo is Bommie hequote:Op donderdag 28 september 2006 00:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Voeren, voeren en als een newbie verliefd is geworden laat hij ze vallen, het is echt een schande![]()
zonde joh....!quote:Op donderdag 28 september 2006 00:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik wordt niet meer verliefd...neeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nouja, verklaar je nader svp ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |