Mij ook....quote:Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef versabommie het volgende:
Ja sorry maar het duurde mij te lang nu !
kon ik die hele fucking OP gaan doen hahahahquote:
Nah...heb teamlead eindelijk ook een beetje werk....quote:Op woensdag 20 september 2006 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
kon ik die hele fucking OP gaan doen hahahah
Da's waar, die zat ook maar kwaad te kijken uit vervelingquote:Op woensdag 20 september 2006 22:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nah...heb teamlead eindelijk ook een beetje werk....
Geen dank pik, we houden je wel van de straatquote:
Nu alleen nog ff dat topic van die puppie die graag voor volwassen schurftige hond wil doorgaan dicht...en je kunt weer aan de drank.quote:
Volgens mij is het gewoon een hele gare beftekkel!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu alleen nog ff dat topic van die puppie die graag voor volwassen schurftige hond wil doorgaan dicht...en je kunt weer aan de drank. [afbeelding]
Wroef..quote:Op woensdag 20 september 2006 23:07 schreef Bocaj het volgende:
Het hondje gaat maar eens in zijn mandje
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:07 schreef Bocaj het volgende:
Het hondje gaat maar eens in zijn mandje
ach ik tel gewoon door, wilde helemaal niet een nieuwe startenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:07 schreef Jappie het volgende:
Toch is het wel apart dat dit topic outside het 6e bommietopic heet maar inside het 5de topis blijkt te zijn![]()
OFF TOPIC!quote:
is het nou 5 of 6quote:Op woensdag 20 september 2006 22:52 schreef versabommie het volgende:
Welkom in het 5e originele Versabommies Isoleertopic slowchat dingetje, oftewel de BB slowchat
KINIP
Enjoy!
TL, Flugeltje, Day... Bommie vraagt om een BAN!!!!! Mijn zegen hebben jullie heur!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
OFF TOPIC!![]()
Zal een abusemelding doen uitgaan richting de Moddiemods en wie weet kunnen ze jou 48 uur gunnen om op je gemak eens de faq's te gaan lezen opdat je eens een keer weet wat wel kan en niet!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |