Mij ook....quote:Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef versabommie het volgende:
Ja sorry maar het duurde mij te lang nu !
kon ik die hele fucking OP gaan doen hahahahquote:
Nah...heb teamlead eindelijk ook een beetje werk....quote:Op woensdag 20 september 2006 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
kon ik die hele fucking OP gaan doen hahahah
Da's waar, die zat ook maar kwaad te kijken uit vervelingquote:Op woensdag 20 september 2006 22:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nah...heb teamlead eindelijk ook een beetje werk....
Geen dank pik, we houden je wel van de straatquote:
Nu alleen nog ff dat topic van die puppie die graag voor volwassen schurftige hond wil doorgaan dicht...en je kunt weer aan de drank.quote:
Volgens mij is het gewoon een hele gare beftekkel!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu alleen nog ff dat topic van die puppie die graag voor volwassen schurftige hond wil doorgaan dicht...en je kunt weer aan de drank. [afbeelding]
Wroef..quote:Op woensdag 20 september 2006 23:07 schreef Bocaj het volgende:
Het hondje gaat maar eens in zijn mandje
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:07 schreef Bocaj het volgende:
ach ik tel gewoon door, wilde helemaal niet een nieuwe startenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:07 schreef Jappie het volgende:
Toch is het wel apart dat dit topic outside het 6e bommietopic heet maar inside het 5de topis blijkt te zijn![]()
OFF TOPIC!quote:
is het nou 5 of 6quote:Op woensdag 20 september 2006 22:52 schreef versabommie het volgende:
Welkom in het 5e originele Versabommies Isoleertopic slowchat dingetje, oftewel de BB slowchat
KINIP
Enjoy!
TL, Flugeltje, Day... Bommie vraagt om een BAN!!!!! Mijn zegen hebben jullie heur!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
OFF TOPIC!![]()
Zal een abusemelding doen uitgaan richting de Moddiemods en wie weet kunnen ze jou 48 uur gunnen om op je gemak eens de faq's te gaan lezen opdat je eens een keer weet wat wel kan en niet!![]()
Ik vraag nergens om, doe enkel melding van jouw absurde gedragquote:Op woensdag 20 september 2006 23:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
TL, Flugeltje, Day... Bommie vraagt om een BAN!!!!! Mijn zegen hebben jullie heur!
Absurd gedrag?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vraag nergens om, doe enkel melding van jouw absurde gedrag![]()
jaquote:
Heb jij soms een laptop voor je mand staan ?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:07 schreef Bocaj het volgende:
scanman bashing zag ik !quote:Op woensdag 20 september 2006 23:17 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
COS gaat los, we zitten lekker over e10 te discussieren, offtopic uiteraard![]()
Straks roepen ze weer: Scanman kom terug!quote:
Sickoquote:Op woensdag 20 september 2006 23:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
TL, Flugeltje, Day... Bommie vraagt om een BAN!!!!! Mijn zegen hebben jullie heur!
ik suggereerde alleen maar dat als het nog weken zo doorgegaan was we wel eens de eerste live verkrachting hadden kunnen zien, en dat dat dus de reden van de nieuwe kamerindeling isquote:
op zich niet zo'n slechte gedachte... ik vond e10 ook geiler en geiler worden op Sabrina...quote:Op woensdag 20 september 2006 23:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik suggereerde alleen maar dat als het nog weken zo doorgegaan was we wel eens de eerste live verkrachting hadden kunnen zien, en dat dat dus de reden van de nieuwe kamerindeling is![]()
Of ze hebben een dreigbrief van Barry gekregenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik suggereerde alleen maar dat als het nog weken zo doorgegaan was we wel eens de eerste live verkrachting hadden kunnen zien, en dat dat dus de reden van de nieuwe kamerindeling is![]()
heb die gozer problemen met schrijven dan, want dat duurde wel errug lang danquote:Op woensdag 20 september 2006 23:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Of ze hebben een dreigbrief van Barry gekregen![]()
Mag lije dat je asiel affikt!quote:
Misschien was hij op missie...quote:Op woensdag 20 september 2006 23:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
heb die gozer problemen met schrijven dan, want dat duurde wel errug lang dan
Wat ik er van weet is dat die goser op de top100 list van de BVD staat en een tijdje ondergedoken heeft gezeten .......pas 2 dagen geleden heeft hij voor het eerst TV beelden van het huis gezien tijdens een kortstondig bezoek aan zijn zuster.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
heb die gozer problemen met schrijven dan, want dat duurde wel errug lang dan
Neem nog een borreltjequote:Op woensdag 20 september 2006 23:36 schreef smikkeltje het volgende:
Mijn eerste post hier en mijn laatste. In cos is het gezellig maar je mag niet oftopic dat moet je hier doen of in sc (vertel me als ik het fout heb) Maar dit hier gaat nergens over mensen afzeiken is geen kunst. BB afzeiken ook niet maar daar kijken we naar, daar gaat het over en daar kun je discussies over hebben. Ben ik blondt? of te dronken dat ik het hierzo niet snap?
da's een fucking groene barret! *kleurenblind*quote:Op woensdag 20 september 2006 23:37 schreef ruby het volgende:
Ik heb Barry opgezocht op internet en dit is 'm. Dat zegt genoeg dacht ik zo.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |