OFF TOPIC!quote:
is het nou 5 of 6quote:Op woensdag 20 september 2006 22:52 schreef versabommie het volgende:
Welkom in het 5e originele Versabommies Isoleertopic slowchat dingetje, oftewel de BB slowchat
KINIP
Enjoy!
TL, Flugeltje, Day... Bommie vraagt om een BAN!!!!! Mijn zegen hebben jullie heur!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
OFF TOPIC!![]()
Zal een abusemelding doen uitgaan richting de Moddiemods en wie weet kunnen ze jou 48 uur gunnen om op je gemak eens de faq's te gaan lezen opdat je eens een keer weet wat wel kan en niet!![]()
Ik vraag nergens om, doe enkel melding van jouw absurde gedragquote:Op woensdag 20 september 2006 23:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
TL, Flugeltje, Day... Bommie vraagt om een BAN!!!!! Mijn zegen hebben jullie heur!
Absurd gedrag?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vraag nergens om, doe enkel melding van jouw absurde gedrag![]()
jaquote:
Heb jij soms een laptop voor je mand staan ?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:07 schreef Bocaj het volgende:
Het hondje gaat maar eens in zijn mandje
scanman bashing zag ik !quote:Op woensdag 20 september 2006 23:17 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
COS gaat los, we zitten lekker over e10 te discussieren, offtopic uiteraard![]()
Straks roepen ze weer: Scanman kom terug!quote:
Sickoquote:Op woensdag 20 september 2006 23:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
TL, Flugeltje, Day... Bommie vraagt om een BAN!!!!! Mijn zegen hebben jullie heur!
ik suggereerde alleen maar dat als het nog weken zo doorgegaan was we wel eens de eerste live verkrachting hadden kunnen zien, en dat dat dus de reden van de nieuwe kamerindeling isquote:
op zich niet zo'n slechte gedachte... ik vond e10 ook geiler en geiler worden op Sabrina...quote:Op woensdag 20 september 2006 23:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik suggereerde alleen maar dat als het nog weken zo doorgegaan was we wel eens de eerste live verkrachting hadden kunnen zien, en dat dat dus de reden van de nieuwe kamerindeling is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |