quote:Op maandag 18 september 2006 11:04 schreef puntoortje het volgende:
hahaha...ben je nu blij?
Jappert de loef afsteken is gewoon altijd leuk! Jappert staat voor al wat slecht is, hij wil het liefst de mensheid ten gronde richten, en ik sta voor rechtvaardigheid en voor de goedheid der mensch en wil iedereen gelukkig zien.quote:Op maandag 18 september 2006 11:12 schreef puntoortje het volgende:
...hihi ja dus
quote:Op maandag 18 september 2006 11:02 schreef versabommie het volgende:
Welkom in het 3e originele Versabommies Isoleertopic slowchat dingetje, oftewel de BB slowchat
Jaargang 6
BB slowchat afl 22:
...of: Hoe Jappert de deksel op zijn neus kreeg dankzij ijverig postende medeforummers....![]()
* aflevering 1 t/m 21 *
[BB SC 1] Én vast!
[BB SC 2] Als Bong het niet doet...
[BB SC 3] Moedig voorwaarts...
[BB SC 4] Ruzie! Ruzie!
[BB SC 5] Gaat er nog eens wat gebeuren?
[BB SC 6] Het aftellen is begonnen
[BB SC 7] Break and Enter.
[BB SC #8] Ja, wie is hier een VROUW dan?
[BB SC#9] De dag van het begin
[BB SC#10] De kop is eraf
[BB SC#11] Zwaaitopic
[BB SC #12] Hier uitsluitend offtopic posten!
[BB SC] # 13: Trekt koud op
[BB SC] #14 De wereld draait door
[BB SC #15] Als god het wil...
[BB SC #16] Met Onur Air proef je Allah van dichtbij
[BB SC # 17] Life is a bitch.........
[BB SC # 18] Versabommie's Isoleertopic!
[BB SC # 19] Versabommie's Isoleertopic 2
[BB SC # 20] Counterstrike........
[BB SC # 21]Another one bites the dust.....
Enjoy, en jullie weten: Al is de Jappert nog zo snel, de baksteen achterhale hem wel!![]()
...nu nog wachten op bas en dan is de chaos compleetquote:
maar wel blij dat er toch nog rechtvaardiigheid bestaat!quote:
goedemorgen schatquote:Op maandag 18 september 2006 11:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...nu nog wachten op bas en dan is de chaos compleet![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 12:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
goedemorgen schaten de rest natuurlijk ook
![]()
ben wel nog ffies druk met wat dingegiesquote:
heb ik gelukkig ff geen last van...quote:Op maandag 18 september 2006 12:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ben wel nog ffies druk met wat dingegies![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 12:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ben wel nog ffies druk met wat dingegies![]()
....hahah ...jij hebt het niet druk natuurlijk....quote:
net overleg gehad, de rest van de dag kan ik redelijk relaxed doen, al moet ik zeggen dat er meer werk lag dan ik dacht...quote:Op maandag 18 september 2006 12:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....hahah ...jij hebt het niet druk natuurlijk....![]()
Het is toch godgeklaagd ook met die man....quote:Op maandag 18 september 2006 11:15 schreef versabommie het volgende:
Jappert staat voor al wat slecht is, hij wil het liefst de mensheid ten gronde richten, en ik sta voor rechtvaardigheid en voor de goedheid der mensch en wil iedereen gelukkig zien.
Jappert moet dus aangepakt worden op elk front!
Zal je eerlijk vertellen, stond 2 weken geleden in Verona bij een hele mooie kerk, afijn de rest van mijn metgezelen die kerk in om te kijken hoe dat ding er van binnen uit zag...ik bleef tot de voordeur...ik ben echt bang dat ik in de fik vlieg als ik zo'n ding in ga hahahahaquote:Op maandag 18 september 2006 12:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het is toch godgeklaagd ook met die man....![]()
Als er toch iemand is op het forum die spontaan in brand vliegt bij het zien van slechts een enkel kruis is het Bommel wel.......
![]()
hier moet ook nog behoorlijk wat worden gedaanquote:Op maandag 18 september 2006 12:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
net overleg gehad, de rest van de dag kan ik redelijk relaxed doen, al moet ik zeggen dat er meer werk lag dan ik dacht...![]()
Heel verstandigquote:Op maandag 18 september 2006 12:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zal je eerlijk vertellen, stond 2 weken geleden in Verona bij een hele mooie kerk, afijn de rest van mijn metgezelen die kerk in om te kijken hoe dat ding er van binnen uit zag...ik bleef tot de voordeur...ik ben echt bang dat ik in de fik vlieg als ik zo'n ding in ga hahahaha
Hee overloopster....heb je je weer laten paaien door die ouwe vent...quote:Op maandag 18 september 2006 12:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hier moet ook nog behoorlijk wat worden gedaanheb nu ff lekker "pauze" en dan straks weer hard aan het werk!!
![]()
Goed voor je, de zweep erover, vrouwmensch!quote:Op maandag 18 september 2006 12:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hier moet ook nog behoorlijk wat worden gedaanheb nu ff lekker "pauze" en dan straks weer hard aan het werk!!
![]()
kijk eensquote:Op maandag 18 september 2006 12:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee overloopster....heb je je weer laten paaien door die ouwe vent...![]()
Net of ik er op zit te wachten, ben behoorlijk bijgekleurd in italie, maar dat hoefte niet persé zwart te wordenquote:Op maandag 18 september 2006 12:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heel verstandig![]()
Want stel ik was daar pastoor geweest........denk je dan echt dat ik het risico zou hebben genomen om te wachten op spontane ontbranding?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |