Topics volbaggeren kan iedereenquote:Op zondag 17 september 2006 10:03 schreef PH52 het volgende:
Je bent er niet eens je nest voor uitgekomen, terwijl die arme Bommie zich hier uitslooft om, ondanks het verlies van de FC, het SC vaandel hoog te houden.
Deze mag dus dicht flugel.
edit: gotfer, je hebt de wekker gezet ?![]()
dans voor mij, skippy!quote:Op zondag 17 september 2006 10:23 schreef Jappie het volgende:
Overigens...
De bar is geopend voor iedereen....maak het je gezellig en laat je hier animeren met live music en dans [afbeelding]
[afbeelding]
En ??? Hoe bevalt het?quote:Op zondag 17 september 2006 10:42 schreef itsme het volgende:
Nee Ik ga eerst even aan de koffie.![]()
Dacht zal ook maar eens even off topic posten in het sc,zien of dat bevalt![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 10:53 schreef Mike1964 het volgende:
Even zwaaien hoor...![]()
Goeiemorgen en zo!
![]()
whehehe...who died and pointed Bommie out as his replacement "biatch" ?quote:Op zondag 17 september 2006 12:59 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[afbeelding]
bommie, ik weet dat je dr bent, zet hillie hier is ff bij
quote:Op zondag 17 september 2006 13:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
whehehe...who died and pointed Bommie out as his replacement "biatch" ?![]()
hij is mooi he, ik heb wel met die rob te doen, dus ik steun m ff zoquote:
Je moet alleen ff kijken of je ergens een andere versie kan vinden...hij is erg vaag geworden nu.....quote:Op zondag 17 september 2006 13:26 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hij is mooi he, ik heb wel met die rob te doen, dus ik steun m ff zo![]()
maar je ziet echt wel dat ie het is toch, kvind het wel prima zo, is toch maar ffquote:Op zondag 17 september 2006 13:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je moet alleen ff kijken of je ergens een andere versie kan vinden...hij is erg vaag geworden nu.....
ga eens weg, Hilde!quote:
Wat heb jij tegen loenzende mensen?quote:
En toen dacht je vanmorgen bij jezelf...what the hell....ik ga het vandaag nog eens dunntjes overdoen met boring foto's en stoere verhalen over mezelf.quote:Op zondag 17 september 2006 14:02 schreef luciano het volgende:
BIG PFT @ Bommel . ik heb lekker meegeholpen om je topic vol te kakken .
Boeiend hoor.quote:Op zondag 17 september 2006 13:58 schreef luciano het volgende:
[afbeelding]
DIT is tenminste een echte zuipfoto van 1 nachtje ........
Nachtje San Remo strand met kampvuurtje , waarvoor ik later van de camping werd gepleurd , omdat het vuurtje iets te heftig was met meer dan 100 houten kratjes .... zou de schepen op zee te veel in gevaar brengen zei men ..........![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |