Topics volbaggeren kan iedereenquote:Op zondag 17 september 2006 10:03 schreef PH52 het volgende:
Je bent er niet eens je nest voor uitgekomen, terwijl die arme Bommie zich hier uitslooft om, ondanks het verlies van de FC, het SC vaandel hoog te houden.
Deze mag dus dicht flugel.
edit: gotfer, je hebt de wekker gezet ?![]()
dans voor mij, skippy!quote:Op zondag 17 september 2006 10:23 schreef Jappie het volgende:
Overigens...
De bar is geopend voor iedereen....maak het je gezellig en laat je hier animeren met live music en dans [afbeelding]
[afbeelding]
En ??? Hoe bevalt het?quote:Op zondag 17 september 2006 10:42 schreef itsme het volgende:
Nee Ik ga eerst even aan de koffie.![]()
Dacht zal ook maar eens even off topic posten in het sc,zien of dat bevalt![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 10:53 schreef Mike1964 het volgende:
Even zwaaien hoor...![]()
Goeiemorgen en zo!
![]()
whehehe...who died and pointed Bommie out as his replacement "biatch" ?quote:Op zondag 17 september 2006 12:59 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[afbeelding]
bommie, ik weet dat je dr bent, zet hillie hier is ff bij
quote:Op zondag 17 september 2006 13:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
whehehe...who died and pointed Bommie out as his replacement "biatch" ?![]()
hij is mooi he, ik heb wel met die rob te doen, dus ik steun m ff zoquote:
Je moet alleen ff kijken of je ergens een andere versie kan vinden...hij is erg vaag geworden nu.....quote:Op zondag 17 september 2006 13:26 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hij is mooi he, ik heb wel met die rob te doen, dus ik steun m ff zo![]()
maar je ziet echt wel dat ie het is toch, kvind het wel prima zo, is toch maar ffquote:Op zondag 17 september 2006 13:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je moet alleen ff kijken of je ergens een andere versie kan vinden...hij is erg vaag geworden nu.....
ga eens weg, Hilde!quote:
Wat heb jij tegen loenzende mensen?quote:
En toen dacht je vanmorgen bij jezelf...what the hell....ik ga het vandaag nog eens dunntjes overdoen met boring foto's en stoere verhalen over mezelf.quote:Op zondag 17 september 2006 14:02 schreef luciano het volgende:
BIG PFT @ Bommel . ik heb lekker meegeholpen om je topic vol te kakken .
Boeiend hoor.quote:Op zondag 17 september 2006 13:58 schreef luciano het volgende:
[afbeelding]
DIT is tenminste een echte zuipfoto van 1 nachtje ........
Nachtje San Remo strand met kampvuurtje , waarvoor ik later van de camping werd gepleurd , omdat het vuurtje iets te heftig was met meer dan 100 houten kratjes .... zou de schepen op zee te veel in gevaar brengen zei men ..........![]()
![]()
.
Niet echt veel... ...maar misschien is het een idee wanneer jullie beiden eens een normale bril zouden gaan dragen ipv die afgekeurde "optigrip"quote:Op zondag 17 september 2006 14:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen loenzende mensen?
heb deze cap nog niet voorbij zien komen....quote:Op zondag 17 september 2006 14:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet echt veel... ...maar misschien is het een idee wanneer jullie beiden eens een normale bril zouden gaan dragen ipv die afgekeurde "optigrip"![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 14:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb deze cap nog niet voorbij zien komen....
[afbeelding]
behoorlijk..! Roda toonde inzet ..quote:Op zondag 17 september 2006 14:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb het niet gezien.....was het terecht?![]()
neeeeeeeeeeeeee echt nietquote:Op zondag 17 september 2006 11:03 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ff mee
nog niet echt wakker
![]()
Maandag is Hilde eruit ( hoop ik ) en dan zie je haar nog steeds lopen op stream 3, zo komen we nooit van dat schip af![]()
GVdommequote:Op zondag 17 september 2006 14:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
behoorlijk..! Roda toonde inzet ..
kluivert heeft wel zijn rentree gemaakt op de nederlandse velden, was wel een mooi moment. Jammer dat die ooit bij ajax speelde, heb een enorm zwak voor 'mquote:Op zondag 17 september 2006 15:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
GVdomme...je kunt die jongens ook nooit eens een keer alleen laten spelen...elke keer wanneer ik niet kijk gooien ze er met de pet naar.
quote:Op zondag 17 september 2006 15:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
kluivert heeft wel zijn rentree gemaakt op de nederlandse velden, was wel een mooi moment. Jammer dat die ooit bij ajax speelde, heb een enorm zwak voor 'm![]()
ja tis of voetbal, of sex...quote:
nou, kom hier met dat lichaam dan!quote:
Tja............ik hoop voor hem dat ie het bij PSV wel voor elkaar krijgt om weer op zijn oude niveau terug te keren.........wat je als mens ook van hem mag denken...als voetballer was het (en misschien wordt het wederom) een klasbak.quote:Op zondag 17 september 2006 15:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
kluivert heeft wel zijn rentree gemaakt op de nederlandse velden, was wel een mooi moment. Jammer dat die ooit bij ajax speelde, heb een enorm zwak voor 'm![]()
Lijkt me gewoon waanzinnig als kluivert, van nisterlrooy, van Bommel, davids, seedorf alleen een enorme rol van betekenis gaan spelen in de europese topcompetities....en allemaal bedanken voor oranje tenzij van Basten oprot!quote:Op zondag 17 september 2006 15:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tja............ik hoop voor hem dat ie het bij PSV wel voor elkaar krijgt om weer op zijn oude niveau terug te keren.........wat je als mens ook van hem mag denken...als voetballer was het (en misschien wordt het wederom) een klasbak.![]()
Nou lekker dan, gebruik ik die schele tijn-ava voor nix..!quote:Op zondag 17 september 2006 15:11 schreef neferhone het volgende:
is niet nodig was al voor zien
he kom op, je heb het over van Basten manquote:Op zondag 17 september 2006 15:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon waanzinnig als kluivert, van nisterlrooy, van Bommel, davids, seedorf alleen een enorme rol van betekenis gaan spelen in de europese topcompetities....en allemaal bedanken voor oranje tenzij van Basten oprot!
Overigens erken ik van Basten nog immer niet als Utregter!![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 15:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon waanzinnig als kluivert, van nisterlrooy, van Bommel, davids, seedorf alleen een enorme rol van betekenis gaan spelen in de europese topcompetities....en allemaal bedanken voor oranje tenzij van Basten oprot!
Overigens erken ik van Basten nog immer niet als Utregter!![]()
ja die droplul die zichzelf een 7 geeft voor kutwedstrijden duh!quote:Op zondag 17 september 2006 15:19 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he kom op, je heb het over van Basten man![]()
nou ik hoop eigenlijk dat ze nog beter gaan spelen...in mijn droom staan ze op een rijtje bovenaan de europese voetballer van het jaar rijtjes...en bedanken ze voor presteren onder van basten ...:Pquote:Op zondag 17 september 2006 15:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
"Hallo....aarde hier voor bommel!!" .......dat speelden ze vorig jaar (op Kluivert na) ook al.....heb jij ze de laatste tijd nog ergens in Bassies ( god heilige zijn naam) opstelling zien staan?
![]()
hequote:Op zondag 17 september 2006 15:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja die droplul die zichzelf een 7 geeft voor kutwedstrijden duh!
zal je wat vertellen over HET doelpunt van van Basten ( overigens zelf door hem bekend) hij had de puff niet meer en schoot op goed geluk!quote:
Dream on.......quote:Op zondag 17 september 2006 15:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou ik hoop eigenlijk dat ze nog beter gaan spelen...in mijn droom staan ze op een rijtje bovenaan de europese voetballer van het jaar rijtjes...en bedanken ze voor presteren onder van basten ...:P
Van Basten is scheler dan de ava van mij en basje bij elkaar!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |