Of ze hebben een dreigbrief van Barry gekregenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik suggereerde alleen maar dat als het nog weken zo doorgegaan was we wel eens de eerste live verkrachting hadden kunnen zien, en dat dat dus de reden van de nieuwe kamerindeling is![]()
heb die gozer problemen met schrijven dan, want dat duurde wel errug lang danquote:Op woensdag 20 september 2006 23:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Of ze hebben een dreigbrief van Barry gekregen![]()
Mag lije dat je asiel affikt!quote:
Misschien was hij op missie...quote:Op woensdag 20 september 2006 23:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
heb die gozer problemen met schrijven dan, want dat duurde wel errug lang dan
Wat ik er van weet is dat die goser op de top100 list van de BVD staat en een tijdje ondergedoken heeft gezeten .......pas 2 dagen geleden heeft hij voor het eerst TV beelden van het huis gezien tijdens een kortstondig bezoek aan zijn zuster.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
heb die gozer problemen met schrijven dan, want dat duurde wel errug lang dan
Neem nog een borreltjequote:Op woensdag 20 september 2006 23:36 schreef smikkeltje het volgende:
Mijn eerste post hier en mijn laatste. In cos is het gezellig maar je mag niet oftopic dat moet je hier doen of in sc (vertel me als ik het fout heb) Maar dit hier gaat nergens over mensen afzeiken is geen kunst. BB afzeiken ook niet maar daar kijken we naar, daar gaat het over en daar kun je discussies over hebben. Ben ik blondt? of te dronken dat ik het hierzo niet snap?
da's een fucking groene barret! *kleurenblind*quote:Op woensdag 20 september 2006 23:37 schreef ruby het volgende:
Ik heb Barry opgezocht op internet en dit is 'm. Dat zegt genoeg dacht ik zo.
[afbeelding]
Leuk dat je effe langs bent geweestquote:Op woensdag 20 september 2006 23:36 schreef smikkeltje het volgende:
Mijn eerste post hier en mijn laatste. In cos is het gezellig maar je mag niet oftopic dat moet je hier doen of in sc (vertel me als ik het fout heb) Maar dit hier gaat nergens over mensen afzeiken is geen kunst. BB afzeiken ook niet maar daar kijken we naar, daar gaat het over en daar kun je discussies over hebben. Ben ik blondt? of te dronken dat ik het hierzo niet snap?
HILDE GESPOT OP FOK!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:36 schreef smikkeltje het volgende:
hoe korter hoe beter...begrijp niet dat mensen moeten reageren als ze alleen maar commentaar hebben...ga dan lekker een azijnzeiktopic openenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Leuk dat je effe langs bent geweest![]()
![]()
OOps nu post ik toch... nee biertje onder het genot van een antwoordquote:
En ik wilde net een stille tocht organiseren omdat ze het huis moest verlaten....quote:
zullen wij eens een stille toch houden...lekker naar een hotelletje...en dan nemen we een kamer...sfeermuziekje, wat petit fours...quote:Op woensdag 20 september 2006 23:42 schreef ruby het volgende:
[..]
En ik wilde net een stille tocht organiseren omdat ze het huis moest verlaten....![]()
Je gaat te ver. Dit heb ik niet verdiend.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
zullen wij eens een stille toch houden...lekker naar een hotelletje...en dan nemen we een kamer...sfeermuziekje, wat petit fours...
dan ga jij naar de badkamer en trekt wat luchtigers aan ...ik ga alvast relaxed op bed liggen met mijn indrukwekkende torso ontbloot...
en dan
RUSSISCH ROULETTE, JIJ EERST !![]()
welk een goed doel?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:47 schreef ruby het volgende:
[..]
Je gaat te ver. Dit heb ik niet verdiend.
Ik ben verdomme bezig met een goed doel en wat krijg ik, stank voor dank.![]()
Indrukwekkende torso? Vertel...![]()
Stille toch voor Hilde. Ik denk dat veel mensen daar steun uit kunnen putten.quote:
gaat ze zelf ook meelopen ?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Stille toch voor Hilde. Ik denk dat veel mensen daar steun uit kunnen putten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |