OOHH is dat hetquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
je hele uitstraling is al fout!![]()
of dat hakenkruis op je doblo ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHH is dat hetDacht dat kwam door mijn tattoo op mijn voorhoofd, vol=vol
![]()
Mooi oog hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:25 schreef Inodder het volgende:
ik heb mn avater denk ik oog van vriendin
jij hebt het heel niet over ogen, ransaap!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mooi oog hoorEn, heeft ze er nog zo 1??
![]()
ja hoor, quoten, dan krijg je zo'n bericht van mag niet maar je kan wel die hele quote dan kant en klaar copieren!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:35 schreef Inodder het volgende:
kun je quoten uit het vorige topic?
Hele quote copieren en hier plakkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:35 schreef Inodder het volgende:
kun je quoten uit het vorige topic?
Heel goed newbie, de moddiemods op je hand krijgenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:35 schreef Inodder het volgende:
in mijn ogen is die day zo'n slechte nog niet
En in de ogen van je vriendin?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:35 schreef Inodder het volgende:
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
je kan er nooit iets aan doen![]()
zij een vriendin niet mn vriendinquote:
Wat is daar nu mis mee? Wat ik niet snap is dat mijn vrouw haar hoofd is kaal geschorenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
of dat hakenkruis op je doblo ?![]()
Dus jij gaat alleen met vriendinnen van anderenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
zij een vriendin niet mn vriendin
Day is de allerliefstequote:Op dinsdag 19 september 2006 00:35 schreef Inodder het volgende:
ike nie snappe doenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus jij gaat alleen met vriendinnen van anderen![]()
Na het leuke samen zijn met mijn vrouw 2 uurtjes geleden heb ik daar even geen oog meer voorquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij hebt het heel niet over ogen, ransaap!
Basje ligt ff in de kelder, die sloeg helemaal door met die vastlopende streamsquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:43 schreef puntoortje het volgende:
bommie???......waar heb je bas gelaten....![]()
hier schoonheid, zeg het maarquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:43 schreef puntoortje het volgende:
bommie???......waar heb je bas gelaten....![]()
Hijs een playert!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus jij gaat alleen met vriendinnen van anderen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |