Dit print ik uitquote:Op maandag 18 september 2006 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heel Dapper...ik ga ze beiden liever uit de weg![]()
Als kribbet voor al het leed dat hij anderen op het forum heeft aangedaan zijn excuses zou moeten maken, dan is hij het dubbele van zijn totale postings bezigquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder...je bent een vlotte leerling![]()
In tegenstelling tot Kribbet die nu nog steeds zijn excuus niet heeft aangeboden.![]()
Hoe krijgt die Bommer dat voor elkaarquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Geen idee wat ik nu weer heb gedaan... maaruh sorry hoor PC Eend, bij voorbaat voor eventuele latere fouten ook alvast m'n welgemeende excuses.
look abovequote:Op dinsdag 19 september 2006 00:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is toch het idee?
Waar blijven die excuses trouwens?
Neem een voorbeeld aan puntoor![]()
Veel te laatquote:Op maandag 18 september 2006 22:31 schreef Inodder het volgende:
kan ik ook posts weer weghalen begin m eigenlijk n beetje te knijpen nu![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe krijgt die Bommer dat voor elkaar
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:06 schreef Inodder het volgende:
oke oke ik ken mijn plaats zal jullie nog hard nodig hebben
alstublieft accepteerd mijn welgemeende excusses [crawl]![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:12 schreef Jappie het volgende:
Ah...eindelijk...pagina 6
Met een fris en fruitig layoutje.![]()
trust peeps...![]()
Hij is de ideale man, een en al lulquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe krijgt die Bommer dat voor elkaar
Trusten Jappiequote:Op dinsdag 19 september 2006 00:12 schreef Jappie het volgende:
trust peeps...![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hij is de ideale man, een en al lul
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
hihihiquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heeej begin jij nou al olbies de les te lezenquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:14 schreef ruby het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen weer een enerverende dag met Egbert in de kano. Night night.
Truste Jap, Ik zal op de toko letten, vertrouw me maar!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:12 schreef Jappie het volgende:
trust peeps...![]()
Ik heb 300 posts in een topicquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:12 schreef Jappie het volgende:
trust peeps...![]()
Jij bent van plekje 10 gezakt naar plekje 126 !quote:
quote:
Moest je het weer zonodig verlotenquote:Op maandag 18 september 2006 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
JAPPIEjebenteenheldwantnuzieikookmijnsmileysbijnaallemaalnetjesopeenrijenikhouerwelvanalsallesnetjes
opordestaatmaarhetisnuwelduidelijkhoejedelayouttotaalverknaltenikbenblijdatjemetochnogwathebtkunnenlerenal
denkikinderdaaddatdemoddiemodspislinkgaanwordenalszejedithebbenziendoenensterkerzezullenheterger
vindendatjemijhethebtuitgelegt!
Ik had het al gelezenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwja Kribbet inolde ofzo die daagde je uit. Hij zei eerder in dit topi, en ik quote:
[..]
Schande!![]()
Jappie zijn schuld! Net als een pyromaan een pallet lucifers geven bij een benzinepompquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Moest je het weer zonodig verloten![]()
Dat wordt nog wel wat met jouquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:17 schreef Inodder het volgende:
ik kan t moeilijk goed doen he
[learnig mode] weeten jullie nog [kruip kruip kruip]
Tenzij je morgen weer "wat leuks" met je vrouw moet doenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik had het al gelezenHeel erg jammer dat ik eerst weer wat leuks met mijn vrouw moest doen en ik even geen tijd om er gelijk op te reageren
![]()
Mijn tijd komt nog wel, heel onverwacht![]()
Voor wat en aan wiequote:Op dinsdag 19 september 2006 00:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder...je bent een vlotte leerling![]()
In tegenstelling tot Kribbet die nu nog steeds zijn excuus niet heeft aangeboden.![]()
nee ff geen zwepen nu, ben in een emotionele bui nu Hilde weg isquote:
je hele uitstraling is al fout!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Voor wat en aan wieIk kan alleen mijn excuus aanbieden als ik wat verkeerd heb gedaan en dat heb ik nog nooit van mijn leven
![]()
Dat is de enige rede om hier nog te zijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Kribbet is sowieso de huisbeotch hier![]()
Ik heb nog nooit iemand enig leed bezorgdquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als kribbet voor al het leed dat hij anderen op het forum heeft aangedaan zijn excuses zou moeten maken, dan is hij het dubbele van zijn totale postings bezig![]()
Waarom shipsquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:25 schreef Inodder het volgende:
ships zie net dat snaptnix ook al n oog heefd
vond wel goed gevonden icm oog van bb
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jappie zijn schuld! Net als een pyromaan een pallet lucifers geven bij een benzinepomp![]()
Sorry Day!quote:
je kan er nooit iets aan doenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand enig leed bezorgdGrijze haren, kalekop, slapeloze nachten enz, dat wel maar daar kan ik toch niets aan doen
![]()
Maak je maar geen zorgen hoor, want de hele week ben ik de lulquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tenzij je morgen weer "wat leuks" met je vrouw moet doen![]()
Kijk uit voor Day Newbie! Voor je het weet hangen de vellen erbij!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:29 schreef Inodder het volgende:
o hey ik zie day [rijm mode] lol handtekeningetje erbij van mij![]()
Altijd die Jappiequote:Op dinsdag 19 september 2006 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jappie zijn schuld! Net als een pyromaan een pallet lucifers geven bij een benzinepomp![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |