ohoooooquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zie Day nog steeds als een hele goede fee![]()
Ben jij zo snel danquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:16 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Is die Jappie zo traag, of ligt het aan mij?
Nee! Ik zei, ik wil jou vandaag ook nog ff op zijn grieks...quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:16 schreef puntoortje het volgende:
foutje
Mag ik dat zelf uitmaken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:16 schreef puntoortje het volgende:
foutje
okee....wat wil je drinken... bommie heb een cola de griek....bas heeft een biertje...ik een shandy!quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:12 schreef Day het volgende:
[..]
Heb je gisteravond uitgenodigd. Maar je reageert maar niet!![]()
Jongens, laat me 'ns even lachen, er gebeurt weer geen moer op die streams en de E10/Saar-discussies ben ik nu wel zat.
nee helemaal niet....wat wil je drinken?quote:
Doet mij dan maar een bruine rum met cola light lemonquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee....wat wil je drinken... bommie heb een cola de griek....bas heeft een biertje...ik een shandy!![]()
Ik ook graag een Shandy. Lang niet op!quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee....wat wil je drinken... bommie heb een cola de griek....bas heeft een biertje...ik een shandy!![]()
cola ouzo schat !quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:21 schreef Day het volgende:
wat is een cola de griek?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:20 schreef versabommie het volgende:
godver..krijg Day niet op msn, zit hier nakend met mijn stramme max al voor de webcam maar ze komt niet opdagen![]()
zo jammer dit!
alsjeblieft een drankje voor ...meneer ....??? ik dacht dat je een vrouw was ...1000X sorryquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:20 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Doet mij dan maar een bruine rum met cola light lemon![]()
Thkx lady, excusses aanvaard.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
alsjeblieft een drankje voor ...meneer ....??? ik dacht dat je een vrouw was ...1000X sorry![]()
een shandy voor day... ( daar gaat me prive voorraad )quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ook graag een Shandy. Lang niet op!![]()
Dat dacht ik ook, zal wel niet helemaal aan ons liggen dan toch?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
alsjeblieft een drankje voor ...meneer ....??? ik dacht dat je een vrouw was ...1000X sorry![]()
en ik danquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:20 schreef versabommie het volgende:
godver..krijg Day niet op msn, zit hier nakend met mijn stramme max al voor de webcam maar ze komt niet opdagen![]()
zo jammer dit!
Hoeveel handtekeningen heb jij nou weer nodigquote:
ik ....1 als je iets wilt drinken...hihihiquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoeveel handtekeningen heb jij nou weer nodig
je bent niet online!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |